Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Heb dit hele topic ff terug gelezen en zag dat je je netjes moest voorstellen als je nieuw bent dus bij deze. Ik ben thijs 25 woon in De Goorn. Jaartje terug de Z gekocht op de foto hier boven in mn vorige post. Ben altijd wel in voor een meeting of een mooi ritje. :]:]

(En ook nog steeds op zoek naar ervaringen met de healtech qs afstellingen/instellingen.)
 
Iemand hier ervaring met zadeltassen ZONDER afstandhouder en/of beugels, stangen etc. etc.

Ik ga volgend jaar met mijn Z750 uit 2009 een week door Schotland toeren en ben daarvoor op zoek naar zadeltassen.

Nou is meteen ±€275,- voor een sw-motech blaze set voor mij iets te veel van het goede maar zijn er hier ervaringen met bv de Difi Globe op een Ztje.

Zijn de zadeltassen goed en gemakkelijk te bevestigen, blijven ze goed vastzitten, vallen ze niet naar binnen onder het zadel of iets dergelijks.

Foto's van zadeltassen op een Ztje of tips van andere zadeltassen zijn natuurlijk ook welkom. Ik zit zelf rond de €100,- te kijken met uitloop tot €150,-.
 
Iemand hier ervaring met zadeltassen ZONDER afstandhouder en/of beugels, stangen etc. etc.

Ik ga volgend jaar met mijn Z750 uit 2009 een week door Schotland toeren en ben daarvoor op zoek naar zadeltassen.

Nou is meteen ±€275,- voor een sw-motech blaze set voor mij iets te veel van het goede maar zijn er hier ervaringen met bv de Difi Globe op een Ztje.

Zijn de zadeltassen goed en gemakkelijk te bevestigen, blijven ze goed vastzitten, vallen ze niet naar binnen onder het zadel of iets dergelijks.

Foto's van zadeltassen op een Ztje of tips van andere zadeltassen zijn natuurlijk ook welkom. Ik zit zelf rond de €100,- te kijken met uitloop tot €150,-.


ik heb nog een setje Oxford zijtassen liggen ,mag je hebben voor €50 ,zijn z.g.a.n. grt Jan
 
Z1000 van 2015
 

Bijlagen

  • 1FBC6D0C-B9F1-4C34-8E05-6E6DD0C9BC38.jpeg
    1FBC6D0C-B9F1-4C34-8E05-6E6DD0C9BC38.jpeg
    659,4 KB · Weergaven: 31
Goedemiddag allen, ik zie nergens een Z900 topic dus ik probeer het hier even. Zijn er op dit forum wellicht Z900 rijders of ex-Z900 rijders actief?

I know, oud bericht... Maar er lijken inderdaad weinig Z900 rijders te zijn hier... Mogen wij wel aansluiten bij dit topic of moeten wij ons heil elders zoeken? :+
 
Rijd er nog iemand deze dagen of vinden jullie het te koud? Gisteren en vandaag twee mooie ritjes gereden, helaas alleen de rit van vandaag geregistreerd.
Lekker binnendoor naar huis, elk dijkje meegepakt wat ik kon vinden.

Schermafbeelding 2018-11-25 om 18.29.54.png
 
Gaaf ding!

Klote net je rijbewijs ligt er pekel;(.

Mijn Ztje blijft voorlopig maar stil staan...-O-

Ik ben heel zuinig op mijn nieuwe fiets, maar kan het (zoals je ziet) toch echt niet laten om een rondje te toeren. Dan maar even goed poetsen aansluitend. Overigens alleen bij droog weer hoor, anders geloof ook ik het wel.
 
Mijn idee, maar je weet maar nooit!

In dat geval, hier mijn Z! Vandaag mijn rijbewijs gehaald, dus morgen voor het eerst uitlaten.
Bekijk bijlage 1339715

Dikke bike hoor gefeliciteerd. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje 2 maanden geleden rijbewijs gehaald en maand geleden mijn droom motor gekocht. Toch in een korte tijd 2000km gereden maar vind het nu wel te koud worden vooral mijn handen krijgen het soms zwaar de rest valt wel mee. En toch als het zonnetje schijnt roept hij mij en kan ik het niet laten om te gaan rijden. Ik zal trouwens ook effe een foto posten ik kon ook geen z rijders vinden maar ben ook een beginner als het om een forum gaat.
 
Ook een verdomd mooie fiets hoor!

En de kou, tsja... het gaat net momenteel. Ik neig ernaar om handvatverwarming te installeren.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe mijn 900 zich in praktijk houd tegen jouw 1000. Op papier ontlopen ze elkaar niet veel dacht ik. De 900 iets lichter maar ook wat minder vermogen.

Thnx!
Ik zat ook al te kijken voor handvatverwarming maar ik denk dat als het gaat vriezen dat je toch tekort komt omdat alleen de binnenkant verwarmd word. Ik hoor hele goede verhalen over de verwarmde handschoenen van magna maargoed die kosten dan weer wel bijna 300 euries. Wat betreft vermogen verschil tussen de z900 en de z1000 is niet extreem maar zeker wel merkbaar. Ik heb op de 800 900 en de 1000 gereden en vond ze alle drie heerlijk rijden. Maar de z1000 heeft voor mij net dat rouwe randje extra wat mij blijft uitdagen en waardoor ik scherp blijf. De 900 had ik dat ook maar de 800 ging ik gelijk gek op doen en wende te snel maar de bochten waren daarintegen gelijk vetrouwd en met de 1000 effe wennen. Ook heb ik al ervaring met supersport 1000cc waardoor ik kwa vermogen toch meer richting de z1000 ging. Maar conclusie is toch dat ook al had ik nu de z800 dat ik evenveel plezier had als wat ik nu heb maar voor mijn gevoel wat sneller erop uitgekeken was of dat echt zo is weet ik niet.
 
Thnx!
Ik zat ook al te kijken voor handvatverwarming maar ik denk dat als het gaat vriezen dat je toch tekort komt omdat alleen de binnenkant verwarmd word. Ik hoor hele goede verhalen over de verwarmde handschoenen van magna maargoed die kosten dan weer wel bijna 300 euries. Wat betreft vermogen verschil tussen de z900 en de z1000 is niet extreem maar zeker wel merkbaar. Ik heb op de 800 900 en de 1000 gereden en vond ze alle drie heerlijk rijden. Maar de z1000 heeft voor mij net dat rouwe randje extra wat mij blijft uitdagen en waardoor ik scherp blijf. De 900 had ik dat ook maar de 800 ging ik gelijk gek op doen en wende te snel maar de bochten waren daarintegen gelijk vetrouwd en met de 1000 effe wennen. Ook heb ik al ervaring met supersport 1000cc waardoor ik kwa vermogen toch meer richting de z1000 ging. Maar conclusie is toch dat ook al had ik nu de z800 dat ik evenveel plezier had als wat ik nu heb maar voor mijn gevoel wat sneller erop uitgekeken was of dat echt zo is weet ik niet.

Nou voor mij heeft mijn z900 een voldoende groot rauw randje als beginner hahaha

Even een vraag voor de techneuten onder ons:

Hoort het dat het achterwiel heel zachtjes draait in neutraal met het achterwiel van de grond? Met lopende motor uiteraard.

Kom er net achter tijdens het poetsen. Had al een keer naar de speling op de koppelingshendel gekeken. Die zit er wel maar alleen niet in de kabel maar ik de hendel op de koppeling zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan