Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hallo iedereen,

Helaas moet ik melden dat ik mijn Z900 verkocht heb... Met toch wel een beetje pijn aan het hart... Maar hij was te klein voor me. Kreeg bij lange ritten serieus pijn aan de knieën.

Ik heb nog wat onderdelen liggen, heb je interesse stuur me even een pb. Prijs komen we wel uit. Het betreft:

Duoseat cover (donkergrijs)
Spiegels
Raampje klein
Raampje groot
Handvaten
Rem en koppelingshendel (verstelbaar)
Knipperlichten voor (inclusief montagemateriaal)
Knipperlichten achter (inclusief montagemateriaal)
Kentekenplaat/knipperlichthouder (spatbord)
Uitlaat (einddemper)
tankpad NIEUW!
heelguards

Bovenstaande allemaal origineel Kawasaki en alles als nieuw.

Ook nog:

Radiatorbeschermer Ali
Adapterplaatjes kniperlichten Kawasaki (niet z900...)
 
Hallo iedereen,

Helaas moet ik melden dat ik mijn Z900 verkocht heb... Met toch wel een beetje pijn aan het hart... Maar hij was te klein voor me. Kreeg bij lange ritten serieus pijn aan de knieën.

Ik heb nog wat onderdelen liggen, heb je interesse stuur me even een pb. Prijs komen we wel uit. Het betreft:

Duoseat cover (donkergrijs)
Spiegels
Raampje klein
Raampje groot
Handvaten
Rem en koppelingshendel (verstelbaar)
Knipperlichten voor (inclusief montagemateriaal)
Knipperlichten achter (inclusief montagemateriaal)
Kentekenplaat/knipperlichthouder (spatbord)
Uitlaat (einddemper)
tankpad NIEUW!
heelguards

Bovenstaande allemaal origineel Kawasaki en alles als nieuw.

Ook nog:

Radiatorbeschermer Ali
Adapterplaatjes kniperlichten Kawasaki (niet z900...)

Hallo,
Heb sinds kort een z 900 2019, knipperlichten e.d. allemaal standaard spul of kleiner?
 
Hallo iedereen,

Helaas moet ik melden dat ik mijn Z900 verkocht heb... Met toch wel een beetje pijn aan het hart... Maar hij was te klein voor me. Kreeg bij lange ritten serieus pijn aan de knieën.

Ik heb nog wat onderdelen liggen, heb je interesse stuur me even een pb. Prijs komen we wel uit. Het betreft:

Duoseat cover (donkergrijs) GERESERVEERD
Spiegels VERKOCHT
Raampje klein
Raampje groot
Handvaten
Rem en koppelingshendel (verstelbaar)
Knipperlichten voor (inclusief montagemateriaal)
Knipperlichten achter (inclusief montagemateriaal)
Kentekenplaat/knipperlichthouder (spatbord)
Uitlaat (einddemper)
tankpad NIEUW! VERKOCHT
heelguards GERESERVEERD

Bovenstaande allemaal origineel Kawasaki en alles als nieuw.

Ook nog:

Radiatorbeschermer Ali
Adapterplaatjes kniperlichten Kawasaki (niet z900...)
 
Hey allen,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Z750 uit 2005, alleen heb ik maar 1 (zwarte) sleutel. Kan ik deze simpel bij laten maken? Heb geen idee of er een startonderbreker op zit
 
Hallo DuDennus, even aan het zoeken geweest: vanaf 2005 hoort er een onderbreker op te zitten.
Je kan het beste even informeren bij Kawa NL met vermelding van framenr / kenteken, die weten dan of er een op zit of niet.
 
Vandaag de tweede Z in de familie mogen verwelkomen.🥳
Past er nog net bij in de garage 🤭👌🏾

1399763
1399764
 
Inmiddels heb ik ook onderdeel: 62-0073-SS van Techspec besteld.
Komt aan de voorkant van de tank en is een universeel tankbescherming aangeboden door Techspec.
Zo snel er foto's kunnen worden gemaakt zal ik dezen gaan plaatsen.
 
Vraagje,
Ik ben gisteren begonnen met het vervangen van mijn kenteken plaat houder. Hierbij zag ik dat het reservoir van mijn koelvloeistof nagenoeg leeg is. Weet een van jullie wat voor soort koelvloeistof gebruikt wordt? Ik zit te denken om alle resterende koelvloeistof eruit te halen en nieuw bij te vullen. Het gaat om een kawasaki z750 uit 2013. Hierbij nog eventuele tips? De een zegt dat koelvloeistof van de action prima is, de ander heeft het over specifieke merken of types. Ik kom er niet echt uit. Alvast bedankt!
 
Ik heb laatst een bus gehaald van putoline toen de radiator vervangen is.
Volgens mij maakt het niet uit wat voor koelvloeistof je gebruikt. Zolang het maar geen water of antivries is wat je erin gooit kan het nooit kwaad.
 
Inderdaad koelvloeistof gebruiken die niet gaat bevriesen. Hou er wel ff rekening mee dat als je het hele koel systeem leeg gaat halen om alle vloeistof te verversen dat je met het bijvullen de boel wel weer goed ontlucht heb voor je weer gaat rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan