Kan niet meer in Off-topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coert65

Old-skool
Donateur
22 apr 2015
19.152
28.078
Puttershoek
Facebook
Sinds vanmiddag een uur of 2 kan ik ineens niet meer in Off-topic komen. Heb bij mijn posthistorie gekeken, maar alle posts die ik daar geplaatst heb zijn niet meer zichtbaar.
Dit terwijl ik al lang MF-er ben en bijna aan de 4000 posts zit, dus daar kan het niet aan liggen... Weet iemand wat er de oorzaak van zou kunnen zijn?
 
Klik eens op:
logo.png

Links boven op dit forum
 
Gedaan, maar dan zie ik Off-topic helemaal niet meer staan. Zie nu wel dat mijn donateurschap verlopen is, terwijl ik geen melding ervan gekregen heb. Dat kan het niet zijn toch? Zit al ruim 3 jaar op MF.
 
Oké MGG, in ieder geval bedankt dat je het geprobeerd hebt voor me. Ik zit best vaak in Off-topic mee te lezen en te reageren.
Ik wacht wel wat Duderuud ermee kan! Vind het wel echt raar dat ik er ineens niet meer in kan, zal wel iets zijn met probleempjes met de nieuwe software denk ik. Komt goed!
 
Hey, ik ben Off-topic ook kwijt. Kan iemand daar iets aan doen?
Ik moet namelijk heel nodig mijn ei kwijt over ADO - PSV (dus over voetbal, dus op MF is dat met recht Off-topic).
 
Waarom eigenlijk, is die 30 dagen lid, een voorwaarde om tot "Off Topic" toegelaten te worden :?

Wat is er zo bijzonder aan "Off Topic" :P

In de "Regels en Voorwaarden" staat niets over "Off Topic restrictie" vermeld :N
 
Waarom eigenlijk, is die 30 dagen lid, een voorwaarde om tot "Off Topic" toegelaten te worden :?

Wat is er zo bijzonder aan "Off Topic" :P

In de "Regels en Voorwaarden" staat niets over "Off Topic restrictie" vermeld :N

In off-topic gaat het niet per se over motoren en alles wat daarmee te maken heeft.
We willen graag dat M-F zoveel mogelijk over motoren en alles wat daarmee te maken heeft gaat.
Als iemand zich aanmeld die eigenlijk niet zoveel met motoren heeft maar wel graag overal en nergens onzin post, dan ligt de drempel veel hoger als diegene merkt dat hij alleen maar motor gerelateerde topics ziet.

Het is dus eigenlijk een soort bescherming tegen teveel off-topic posters.
 
Oké duidelijk, bedankt voor de toelichting, beide :t

Als motorrijder (en liefhebber) kijk uit om t.z.t ook in Off Topic (zinvol) te mogen reageren en te posten ;)
 
Ik ben nu een maand actief op M-F.

Kan ik al voor het Off Topic gedeelte geautoriseerd worden ?

Toevoeging: Ik kan in Off Topic :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan