Kan ik wel rijden?

Die hele komma in "hoop ,dat" was overbodig, dus die spatie stond prima.
Hangt er van af wat-ie bedoelde te zeggen:

"Ik heb nog steeds de stille hoop, dat ook werkelijk niemand hier iets serieus neemt" = stille hoop dat uitspraken van advocaten (voorgaande post) nog serieus genomen worden, en verbazing dat niemand hier iets serieus neemt

"Ik heb nog steeds de stille hoop dat ook werkelijk niemand hier iets serieus neemt" = stille hoop dat niemand hier iets serieus neemt

:W
 
Laatst bewerkt:
Hangt er van af wat-ie bedoelde te zeggen:

"Ik heb nog steeds de stille hoop, dat ook werkelijk niemand hier iets serieus neemt" = stille hoop dat uitspraken van advocaten (voorgaande post) nog serieus genomen worden, en verbazing dat niemand hier iets serieus neemt

"Ik heb nog steeds de stille hoop dat ook werkelijk niemand hier iets serieus neemt" = stille hoop dat niemand hier iets serieus neemt

:W

Nu weet ik niet meer wat ik bedoelde :W
 
Hubbie heeft zijn Pan in de verkoop. Hubbie heeft zijn oude VFR weer teruggehaald van bij de zoon, omdat de zoon papa gaat worden en van de aanstaande moeder niet meer mag rijden. Hubbie heeft dus dezelfde motor als ik.
 
Je moest eens weten bij hoeveel relaties dat zo is..:X
Heb zelf vroeger een vriendin gehad die dat ook wou proberen, was er snel klaar mee. Beetje overleg oké, maar totale overheersing doe ik niet aan.:N
 
Je moest eens weten bij hoeveel relaties dat zo is..:X
Heb zelf vroeger een vriendin gehad die dat ook wou proberen, was er snel klaar mee. Beetje overleg oké, maar totale overheersing doe ik niet aan.:N


De Mvr hier reed gelukkig zelf :t dan heb je dit gezeur iig nooit*O*
 
Ik heb gewoon al acht jaar geen relatie meer, dat is pas relaxt. En mijn eigen moeder (nu 66) gaat graag achterop.
 
Ik heb langzaam een beetje medelijden met "Hubbie". Noemt hij jou trouwens ook "Wifey"? Praten jullie met een kinderstem tegen elkaar? Vraag je op een zondag aan hem of hij je brootie brootie wil smeerie smeerie?

Alsjeblieft, ga je druk maken om dingen die er toe doen. Zinloos energieverbruik dit.. dit typen trouwens ook.

Verder ben ik geen hater hoor...
 
Hubbie heeft zijn Pan in de verkoop. Hubbie heeft zijn oude VFR weer teruggehaald van bij de zoon, omdat de zoon papa gaat worden en van de aanstaande moeder niet meer mag rijden. Hubbie heeft dus dezelfde motor als ik.
_O- De Pan was een educated guess... niet slecht O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan