Kan ik wel rijden?

Hmmm, das een moeilijke...
Rechtse voet had nog duidelijk contact met het stepje,
een deel van mijn bil had nog contact met het zadel,
en mijn rechtse hand had nog steeds de rem vast, terwijl mijn volledige linkerkant eerder contact had met de grond...

Ik denk dus dat ik half kan rijden en mijn motor niet.
Ook al kan de motor wel rijden, want als ik gas geef ga ik wel vooruit (tenzij ik in mulzand sta met tractie controle aan... )

Misschien ligt het wel aan het feit dat in de zandbak er een te hoge rand is waardoor mijn voorwiel geblokkeerd wordt, en de motor niet anders kan dan terplaatse spinnen en vallen...
Hoe kan ik dit nu oplossen,

want ondertussen is mijn ego nog niet gestreeld,
ook al ben ik vrij zeker dat ik wel kan rijden (en goed), maar toch ben ik onzeker dat ik goed kan rijden...


O.k dan , ik ben niet zo van t aanraken:X ,maar ik zal je ego ff een aai geven .......en nu erop blijven zitten he"
 
Hmmm, das een moeilijke...
Rechtse voet had nog duidelijk contact met het stepje,
een deel van mijn bil had nog contact met het zadel,
en mijn rechtse hand had nog steeds de rem vast, terwijl mijn volledige linkerkant eerder contact had met de grond...

Ik denk dus dat ik half kan rijden en mijn motor niet.
Ook al kan de motor wel rijden, want als ik gas geef ga ik wel vooruit (tenzij ik in mulzand sta met tractie controle aan... )

Misschien ligt het wel aan het feit dat in de zandbak er een te hoge rand is waardoor mijn voorwiel geblokkeerd wordt, en de motor niet anders kan dan terplaatse spinnen en vallen...
Hoe kan ik dit nu oplossen,

want ondertussen is mijn ego nog niet gestreeld,
ook al ben ik vrij zeker dat ik wel kan rijden (en goed), maar toch ben ik onzeker dat ik goed kan rijden...
Als ik jouw ondertitel lees denk ik dat het geen zin heeft om hier überhaupt op in te gaan, want je gelooft toch niets...
 
Goed gezegd allemaal! Iedereen kan rijden! Fiets off!!!
Mij gaat het erom: als ik alle fouten optel die ik maak tijdens een simpel ritje... Alle fouten die ik van mijzelf zie...(Oké, voor een ander zijn ze misschien niet zichtbaar maar.. ik maak ze en herken ze). Kan ik dan wel rijden?
 
Wat een discussie, lijkt het Viva forum wel. Wat kan het je nou schelen wat men hier op het forum van jouw rijkunsten vind. Niemand heeft je zien rijden dus kan daar niet over oordelen. En dan nog? Heb wat meer vertrouwen in jezelf, ik denk dat je echt wel zelf kan beoordelen of je kan rijden of niet.
 
Oké, hubbie heeft net uitgelegd watr ik allemaal verkeerd zeg. Als vrouw vertel ik teveel, kom ik niet to the point en durf ik niet te zeggen waar het eigenlijk om gaat.
Volgens hubbie kan ik best wel een stukje rijden maar geloof ik dat zelf niet.
Het stukje "kan ik wel rijden" speelt mij telkens parten, dat zit in mijn hoofd. Maar ventje zegt dat ik wel kan rijden en volgens hem moet ik dat eindelijk gaan geloven.
Hij snapt ook niet dat ik er een topic over geopend heb.
 
Ik wel, omdat het mij dwarszit
Ik ook. Maar omdat je een vrouw bent. Wat je hier zegt:
Oké, hubbie heeft net uitgelegd watr ik allemaal verkeerd zeg. Als vrouw vertel ik teveel, kom ik niet to the point en durf ik niet te zeggen waar het eigenlijk om gaat.
Volgens hubbie kan ik best wel een stukje rijden maar geloof ik dat zelf niet.
Het stukje "kan ik wel rijden" speelt mij telkens parten, dat zit in mijn hoofd. Maar ventje zegt dat ik wel kan rijden en volgens hem moet ik dat eindelijk gaan geloven.
Hij snapt ook niet dat ik er een topic over geopend heb.
Is namelijk exact de denkwijze van een vrouw, en dat bedoel ik niet verkeerd. Wel 1 van de redenen, waarom veel mannen vrouwen vaak niet begrijpen.
Realiseer je gewoon dat het bij je hoort, die denkwijze, accepteer het. Trouwens, ik denk dat je wel degelijk kunt rijden, en eigenlijk, weet je dat zelf ook heus wel maar speelt die onzekerheid een rol. Zet dat gewoon van je af.
 
@Coert65, dank je wel. Je legt het betr uit dan ik en je geeft me een hoop om over te denken.
Misschien gelof ik nu dat ik best wel een stukje kan rijden.
Je hebt mij nooit zien rijden maar... àls we ooit samen rijden ga ik mijn best doen om je trots maken.
 
Volgens hubbie kan ik best wel een stukje rijden maar geloof ik dat zelf niet

Blijft ie nou aan de gang? :( ik snap dat je dat pikt dat je telkens een compliment krijgt.. ik kan het niet helemaal inschatten maar ik kan me best voorstellen dat je nog een topic nodig hebt met de titel "Man geeft complimenten, moet ik hier onzeker van worden?" -O-
 
Wat een discussie, lijkt het Viva forum wel. Wat kan het je nou schelen wat men hier op het forum van jouw rijkunsten vind. Niemand heeft je zien rijden dus kan daar niet over oordelen. En dan nog? Heb wat meer vertrouwen in jezelf, ik denk dat je echt wel zelf kan beoordelen of je kan rijden of niet.

Zo` da`s klare taal ...Punt ...wat een geneuzel ja .._O-
 
Laatst bewerkt:
Als ik jouw ondertitel lees denk ik dat het geen zin heeft om hier überhaupt op in te gaan, want je gelooft toch niets...
Daar heb je een punt.

Maar misschien, als jij mij kan overtuigen dat je niet liegt, kan ik je wel geloven.
En als jij dan ook zegt dat ik misschien wel een stukje kan rijden, dan is er meer zekerheid over het overbodig zijn van mijn onzekerheid dat ik misschien wel of niet een stukje kan rijden.

Misschien als dat stukje rijden niet langer dan 10km is, dat het wel lukt...

ik weet het niet, misschien heb ik gewoon wat last van PMS.
 
Daar heb je een punt.

Maar misschien, als jij mij kan overtuigen dat je niet liegt, kan ik je wel geloven.
En als jij dan ook zegt dat ik misschien wel een stukje kan rijden, dan is er meer zekerheid over het overbodig zijn van mijn onzekerheid dat ik misschien wel of niet een stukje kan rijden.

Misschien als dat stukje rijden niet langer dan 10km is, dat het wel lukt...

ik weet het niet, misschien heb ik gewoon wat last van PMS.

Maar van de andere kant als hij juist zegt dat hij liegt, en alle mensen van nature liegen, liegt hij misschien over het feit dat hij liegt en verteld hij dus eigenlijk altijd de waarheid:?

Dus als je zegt dat je kunt rijden kun je het niet en als je zegt van niet kun je het wel. Echter als je twijfelt, kun je dan rijden?8)7
 
Ophouden met het geneuzel en gewoon vaker, langer en alleen* gaan rijden. Iedereen maakt fouten, oefening baart kunst, aldoende leert men. Je weet wel :+

Ik begrijp totaal niet wat je met dit topic wilt bereiken, ik weet ook niet welke vraag je nou precies stelt of wat het probleem exact is.

Is het normaal om soms over je rijstijl te twijfelen? Ja hoor, zouden meer mensen af en toe moeten doen. Is het normaal dat je blijft ontwikkelen en leren? Ja hoor is ook normaal. Ben je daar niet tevreden mee? Zoals gezegd: meer rijden, langer rijden, alleen* rijden, doe een cursus, doe een motor vakantie door wat landen in Europa en wordt 1 met de motor etc.

* Alleen, want samen met hubbie ventje manneke kereltje pukkie floeber-doeber-knuffelbeertje O-) rijden levert discussies op en dan ga je twijfelen etc.
 
Laatst bewerkt:
Even door in de VIVA-modus.

Als hubbie/ventje vertelt op welke aspecten je wèl kunt rijden dan ga je daar tegenin door het te betwijfelen, en als 'ie vertelt op welke aspecten je misschien steken laat vallen dan ga je daar óók tegenin door juist te vinden dat je dat wèl kunt. Dus je trekt je aan de ene kant heel veel aan van wat "hubbie" zegt, maar wat je ermee doet is steeds in de nee-stand schieten.

Ik had jaren een relatie, waarin we steeds tegen elkaar zeiden dat we open en eerlijk tegen elkaar moesten zijn, en vervolgens ook steeds elkaar kwalijk nemen dat we dat ook echt deden en elke goedbedoelde opmerking wederzijds op te vatten als nare kritiek. Te weinig informatie om zo maar te vergelijken, maar toch, I sense a pattern here :/
 
Ben blij dat ik gewoon getrouwd ben,zonder 'hubie'en ander gefoezel
 
Ben blij dat ik gewoon getrouwd ben,zonder 'hubie'en ander gefoezel
:^ Dergelijke koosnaampjes zouden bij mij ook al snel een afknapper vormen. Net als scheldwoorden als "stomme doos" trouwens. Nou ben ik persoonlijk niet getrouwd (en daar blij mee), maar ik snap wat je bedoelt :)
 
:^ Dergelijke koosnaampjes zouden bij mij ook al snel een afknapper vormen. Net als scheldwoorden als "stomme doos" trouwens. Nou ben ik persoonlijk niet getrouwd (en daar blij mee), maar ik snap wat je bedoelt :)

Die van m`n jongere broer die noemt hem voor elke zin SCHAT!! ook zo heerlijk :r %@%@%@%@@%@%$$^$&^%^%*&*8)7
 
:^ Dergelijke koosnaampjes zouden bij mij ook al snel een afknapper vormen. Net als scheldwoorden als "stomme doos" trouwens. Nou ben ik persoonlijk niet getrouwd (en daar blij mee), maar ik snap wat je bedoelt :)


Ik doe na 32 huwelijk nog wel is ;"lekker ding", maar dat is wel de max voordat ik een hoek krijg -O-en dat is :t
 
Gewoon rijden - motorrijden is helemaal niet leuk meer als je telkens commentaar krijgt. Anders alleen - kan je je eigen tempo en eigen route bepalen. En anders met vriendinnen rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan