Misschien komt die van mij binnenkort te koop, met werkplaatshandboek .
Koppeling is best goed te doen. Ik heb mijne vervangen bij 145.000 omdat ik er toch in de buurt was voor het vervangen van een keerring. Originele koppeling had nog wel even meegekund dus daar zou ik me bij een ton nog geen zorgen over maken.
Belangrijkste waar je op moet letten zijn de splines/spiebanen van de eindaandrijving. Als die niet tijdig zijn ingevet slijten ze op een K75. Zo heb ik een keer langs de weg gestaan zonder aandrijving. Bleken ze helemaal glad te zijn… Nu een paralever eindaandrijving van een K1100 eronder zitten. Probleem opgelost. Zijn leuke projectjes!
Ik rijd 500km per week woon-werk, jaar rond, dus ga op zoek naar iets nieuwers en zuinigers met ABS.
Koppeling is best goed te doen. Ik heb mijne vervangen bij 145.000 omdat ik er toch in de buurt was voor het vervangen van een keerring. Originele koppeling had nog wel even meegekund dus daar zou ik me bij een ton nog geen zorgen over maken.
Belangrijkste waar je op moet letten zijn de splines/spiebanen van de eindaandrijving. Als die niet tijdig zijn ingevet slijten ze op een K75. Zo heb ik een keer langs de weg gestaan zonder aandrijving. Bleken ze helemaal glad te zijn… Nu een paralever eindaandrijving van een K1100 eronder zitten. Probleem opgelost. Zijn leuke projectjes!
Ik rijd 500km per week woon-werk, jaar rond, dus ga op zoek naar iets nieuwers en zuinigers met ABS.