Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik zou het ontzettend jammer vinden als hij stopt. Zijn rijstijl is nog steeds een genot om naar te kijken.
 
In de moto 2 had hij ook lang nodig om vooraan mee te doen. Ik zie hem niet als toekomstige alien zoals zijn broer,Rossi, Lorenzo etc. Quartararo is er ook nog lang niet, kwalificatie gaat prima maar een volledige sterke race heeft hij ook nog niet echt gehad. Maar hij is nog maar 20 en kan nog zeker goed komen. Als hij maar niet de weg beloopt wat Zarco gedaan heeft.
 
In de moto 2 had hij ook lang nodig om vooraan mee te doen. Ik zie hem niet als toekomstige alien zoals zijn broer,Rossi, Lorenzo etc. Quartararo is er ook nog lang niet, kwalificatie gaat prima maar een volledige sterke race heeft hij ook nog niet echt gehad. Maar hij is nog maar 20 en kan nog zeker goed komen. Als hij maar niet de weg beloopt wat Zarco gedaan heeft.

Nou wat dacht van die race waar de versnellingspedaal van kapot ging ....daar reed hij perfect...weet niet meer waar ...Jerez ???
 
Nou wat dacht van die race waar de versnellingspedaal van kapot ging ....daar reed hij perfect...weet niet meer waar ...Jerez ???
Ja dat klopt. Hij heeft ook zeker potentie om een top coureur te worden. Zal ook wel eens moeten gebeuren dat er weer een nieuwe alien op staat. De oudjes (Rossi,Lorenzo, doviziozo etc) redden het ook niet meer om het MM het nog moeilijk te maken zo lijkt het. Maar hij moet zich zeker nog bewijzen,dan zie ik m nog wel als opvolger voor Rossi in 2021 mocht hij dan stoppen.
 
Dan kan Jorge eerst zorgen voor nageslacht, deze opvoeden en als deze dan oud genoeg is om in de motoGP mee te rijden kan Paul een topic openen! :+
 
Ik zou het ontzettend jammer vinden als hij stopt. Zijn rijstijl is nog steeds een genot om naar te kijken.

Er viel niet veel te kijken. De achterhoede krijgt namelijk weinig tot geen aandacht van de TV producer/regisseur.
Of bezoek je veel races "live" ?
 
Er viel niet veel te kijken. De achterhoede krijgt namelijk weinig tot geen aandacht van de TV producer/regisseur.
Of bezoek je veel races "live" ?
EBD11153-9622-4647-B5EF-3A14A9CE586F.jpeg
 
Ik zou het ontzettend jammer vinden indien hij besluit te stoppen. Stoner weg, Pedrosa weg, Lorenzo mogelijk weg, Rossi op z'n retour (?)... De sport overstijgt die mannen maar het is voor mij toch een generatie coureurs uit mijn tienerjaren die ermee ophouden. En tuurlijk, Stoner is al veel langer weg, maar het was een mooi clubje bij elkaar, die vier aliens.

Marquez is zeker ook een alien, maar Vinales, Dovi, Petrucci en Quartararo schaar ik daar niet onder. Dat Quartararo dat potentieel wel kan opbouwen is zeker.

Desalniettemin hoop ik zeker dat hij herstelt en nog een paar seizoenen doorgaat en minstens een volwaardig afscheidsseizoen kan draaien.
 
Hmmm,racesport speculeert op een carrière beëindiging van Rossi en een terugkeer van Jlo naar YFR.
Geloof er geen reet van maar hier ga ik ff lekker op slapen 😎
Mooiste is natuurlijk deze 2 matties weer samen bij YFR ach...wat leg ik nou te dromeh
 
Hmmm,racesport speculeert op een carrière beëindiging van Rossi en een terugkeer van Jlo naar YFR.
Geloof er geen reet van maar hier ga ik ff lekker op slapen 😎
Mooiste is natuurlijk deze 2 matties weer samen bij YFR ach...wat leg ik nou te dromeh
Handen boven de dekens Paul...
 
Hmmm,racesport speculeert op een carrière beëindiging van Rossi en een terugkeer van Jlo naar YFR.
Geloof er geen reet van maar hier ga ik ff lekker op slapen 😎
Mooiste is natuurlijk deze 2 matties weer samen bij YFR ach...wat leg ik nou te dromeh

Als het niet iop Racesport stond had je het nog voor waar aan kunnen nemen :P

Lorenzo rijd gewoon op de hrc honda in 2020 en rossi op de m1
 
Hmmm,racesport speculeert op een carrière beëindiging van Rossi en een terugkeer van Jlo naar YFR.
Geloof er geen reet van maar hier ga ik ff lekker op slapen 😎
Mooiste is natuurlijk deze 2 matties weer samen bij YFR ach...wat leg ik nou te dromeh

en yamaha deze 2 droomteams opgeven? naaah.
 
Lees net dat die andere MM stopt met racen aan het eind van dit seizoen...dus er is een plekje vrij in het WSBK 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan