Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch komt 'ie op COTA wel eens snel uit de startblokken.Circuito de Jerez zal hem inderdaad beter liggen dan Circuit Of The Americas.
Ik denk het wel.Ik moet nog zien of we de oude Lorenzo nog terug zien zoals in zijn Yamaha periode. Denk dat het allemaal niet meevalt,blessures,team wissels etc en steeds je rijstijl moeten veranderen weer blessures. Leeftijd zal ook een rol gaan spelen. Ik hoop voor m dat ie dit jaar nog weer terug krabbelt,maar ik moet het nog zien.
Lorenzo heeft, in mijn ogen, 2x de verkeerde keus gemaakt.
De 1e was overstappen naar Ducati, een motor die totaal niet bij zijn rijstijl past.
Tegen de tijd dat hij zijn rijstijl kon aanpassen en/of Ducati de motor aanpaste naar JL's rijstijl, flikkerde ze hem buiten.
De 2e was overstappen naar Honda, ook een motor die totaal niet bij zijn rijstijl past.
Denk dat hij betere resultaten had geboekt op de Petronas Yamaha of op de Suzuki.
Dat lijken me motoren waar zijn rijstijl veel beter bij past.
'Een Geepeetje' is best zuinig, maar er staat dan ook minimaal.Welnee......alstie geen last meer heeft gaan we n nog hele spannende races zien want die gaat nog minimaal een geepeetje winnen......strak nog een zomerstop en dan komen de podiums .
Lorenzo heeft, in mijn ogen, 2x de verkeerde keus gemaakt.
De 1e was overstappen naar Ducati, een motor die totaal niet bij zijn rijstijl past.
Tegen de tijd dat hij zijn rijstijl kon aanpassen en/of Ducati de motor aanpaste naar JL's rijstijl, flikkerde ze hem buiten.
De 2e was overstappen naar Honda, ook een motor die totaal niet bij zijn rijstijl past.
Denk dat hij betere resultaten had geboekt op de Petronas Yamaha of op de Suzuki.
Dat lijken me motoren waar zijn rijstijl veel beter bij past.
Doe jij 'm een keer? Misschien gaat Jorge dan harder.Zo,de mediabox van Ziggo staat weer geprogrammeerd.
Wat nog ontbreekt is een Jerez topic,MotoGP is coming home,wie maakt ‘m ff
Waarom zou je als 5-voudig wereldkampioen niet naar een semifabrieksteam gaan?
Wat zou mooier zijn om op die motor (2019 model...) de officiële fabrieksjongens te verslaan.
Zeker wanneer die motor beter bij je rijstijl past, zodat je niet eerst een jaar nodig hebt om de motor naar je hand te zetten.
Ik vind het nogal arrogant wanneer je liever op een moeilijke fabrieksfiets wil rijden, dan op een motor de veel beter bij je rijstijl past.
@fuzzy,
omdat het anderhalf jaar duurde voordat hij met de Ducati voorin mee kon rijden.
Op het moment dat Ducati de beslissing nam om JL's contract niet te verlengen, liep het natuurlijk nog niet echt lekker.
Ik denk wel dat Ducati daarna flink gebaald heeft dat ze hem, achteraf gezien, te vroeg de wacht hebben aangezegd, want als hij de lijn door had kunnen zetten, zie ik JL beter presteren als Petrucci.
Met de Honda lijkt het dezelfde kant op te gaan.
Net als Ducati en KTM, staat de Honda niet bekend als gemakkelijk sturende motor.
@Paul,
Waarom zou je als 5-voudig wereldkampioen niet naar een semifabrieksteam gaan?
Wat zou mooier zijn om op die motor (2019 model...) de officiële fabrieksjongens te verslaan.
Zeker wanneer die motor beter bij je rijstijl past, zodat je niet eerst een jaar nodig hebt om de motor naar je hand te zetten.
Ik vind het nogal arrogant wanneer je liever op een moeilijke fabrieksfiets wil rijden, dan op een motor de veel beter bij je rijstijl past.
Alweer reclame..
1e jaar is leerjaar,daarna gaan we weer eens aan wk's denken
in de warmup viel de motor van MM uit dus de problemen zijn nog niet opgelost lijkt het.Hopelijk heeft hij nu niet meer zoveel last van de blessures en kan hij de honda aan gaan pakken!