Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

F6A75181-5F41-4E91-9911-4A83478E620C.jpeg


De verbroedering zit er al goed in!!
 
Gelukkig loopt de teampresentatie geen gevaar.
Ben benieuwd met welke livery Repsol Honda dit seizoen gaat rijden 😂
Hoera de teampresentatie. :? Liever een test :P

Voor de volledigheid / meelezers:
Jorge Lorenzo is maandag in Barcelona succesvol geopereerd aan zijn zaterdag bij een dirttrack training gebroken schippersbotje.
Ondanks dat de operatie succesvol is verlopen zal de Repsol Honda Team coureur begin februari wel de eerste MotoGP testen aan zich voorbij moeten laten gaan.
Jorge Lorenzo succesvol geopereerd, maar Sepang Test komt te vroeg
 
Toch wel weer jammer hoor dit !
Heeft ie straks wel een "reden"als het de eerste paar races nog niet wil lukken :P
Een 'normaal mens' heeft vier tot zes maanden met intensieve therapie nodig om weer volledig te herstellen.
Maar dit zijn aliens. :9
 
We weten allemaal wat JL kan met een blessure !

Hoop dat hij het seizoen kan starten zonder ongemakken ;)
De heren maken er een potje van met de trainingen tegenwoordig. _O- :+

Voor de spanning is een 100% fit startveld en gelijkwaardige motoren inderdaad wel fijn.
Dit jaar a.u.b. geen one man show, maar een theater vol spanning. :Y
 
Ik denk/hoop dat suzuki ook een prominentere rol gaat spelen,dus een strijd tussen de Honda-Ducati en Suzuki fabrieksteams zou mi te verwachten zijn.
Helemaal leuk gaat het worden als YFR ook kan aanpikken hoewel de berichten uit het Yamaha kamp nog niet rooskleurig zijn.
Daarnaast Bagnaia op de Duc en Morbidelli op de klanten Yamaha,allemaal leuke ontwikkelingen.
Kan zomaar eens een mooi seizoen worden met meerdere podium- en titelkandidaten.
 
Mediabox staat geprogrammeerd voor komend weekend.
Ziggo en Racesport wijken nogal af betreffende tijden en volgorde dus voor de zekerheid maar flink wat uren opnemen.
Wie maakt er ff een Qatartopicje ?
 
Wat was er met Lorenzo aan de hand?
Nog teveel last van de crashes?

Blijf het nog steeds een beetje apart gezicht vinden, Lorenzo in Repsol uniform.
 
Ik denk/hoop dat suzuki ook een prominentere rol gaat spelen,dus een strijd tussen de Honda-Ducati en Suzuki fabrieksteams zou mi te verwachten zijn.
Offtopic maar dat je gelijk gekregen hebt :}
Blijf het nog steeds een beetje apart gezicht vinden, Lorenzo in Repsol uniform.
Ik ook inderdaad! Gek is dat, bij andere coureurs is dat toch minder 'erg' :?
 
Offtopic maar dat je gelijk gekregen hebt :}

Ik ook inderdaad! Gek is dat, bij andere coureurs is dat toch minder 'erg' :?

Precies ja, het “staat” hem niet op de een of andere reden.

Ik hoop wel dat het goed komt met hem dit jaar, dat ‘ie maar lekker Marquez het vuur aan de schenen kan leggen })
 
Ik kan ook niet wennen aan Jlo in oranje.
Heb ook nooit wat met HRC/Repsol gehad dus ben er nog altijd niet blij mee maar hij heeft mij niets gevraagd :+
Liever Ducati of Yamaha,misschien zelfs Suzuki,wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan