Jo de manne ,

Polypetroly

Rookie
30 jan 2019
7
4
Mijn naam is Paul - ben 61 jaar -op pensioen en kom uit de regio van Antwerpen ( het beste gekend bij onze Noorderburen ) Sinds 2000 rij ik met de motor .
Mijn eerste maschien was een Honda Shadow 750 Ace 2 uit 1999 en heb hem vorig jaar april verkocht achter 168.000 km ; het vet was van de soep
Nu rij ik terug met een Honda Shadow 750 Ace 2 uit 1998 met momenteel 30.000 km op de teller , vorig jaar april gekocht met 14.500 km
(vorige eigenaar is er alleen mee naar zijn schoonmoeder gereden O-) ) Buiten motorijden ga ik ook graag op reis , het liefst zo veel mogelijk accommodatie voor zo
weinig mogelijk geld , maar een tentje is daar net niet meer bij
Ziezo gasten , hier zullen jullie het voorlopig mee moeten doen ........ T.A.D.V.B. ( tot achter de volgende bocht )
 

Bijlagen

  • DSC07832.JPG
    DSC07832.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 7
Mister Vogezen ,
bedankt voor het onthaal - dat verdient een " BOLLEKE"
vanwaar de naam " Mister Vogezen "
 
Hé Sloopkogel , bedankt voor het onthaal - ben mijne weg nog aan t'zoeke op t'forum - een hulpend handje is altijd welkom - maar het mag niet uit de hand lopen -
if joe now wat I meen - mijn engels is nie zo goe - da betert wel ...... wat betekent " resizen "
T.A.D.V.B.
"Resizen" is het kleiner maken van een foto voor links boven je naam of het te laten bewegen daar van.
Alcatraz is de bijnaam van het revalidatieoord waar ik een jaar vast zat in Den Haag ;)
 
Hé Stoffels ,
bedankt - k'begin mij hier al thuis te voelen
Zit voor de moment op Kreta - daar voel ik mij ook al thuis
Alléé k'voel mij overal thuis :)
TADVB
 

Bijlagen

  • DSC08033.JPG
    DSC08033.JPG
    1 MB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan