Jij eet wel van wat de boeren produceren …

D

Jij eet wel van wat de boeren produceren …
....last heeft van de eikenproseccorups … of nee, de eikenobsessierups … _O- (met dank aan mijn dochter).
Dan produceren de boeren gewoon ietsje minder.
Daarna gaan we 't importeren uit Thailand, Zimbabwe of uit Timboektoe. Of desnoods vanaf Groenland waar dan weer landbouw mogelijk is.

Op dit moment wordt al gewerkt aan een vermindering van de varkens-stapel.
Dat is niet eens van de weersverandering, maar door Den Haag aangemoedigd. (oke, heeft wel een milieu-aspect)

Neem maar een voorbeeld aan je dochter! Die neemt het wel iets luchtiger op!
We laten ons helemaal gek maken met al deze gecreëerde milieu-angst.
In poolijs is aangetoond dat ooit in verleden een vele malen hogere CO2 is geweest als waar we nu bang voor worden gemaakt!
Daarom STOPPEN met dat mileu-gedoe!
 
We laten ons helemaal gek maken met al deze gecreëerde milieu-angst.
In poolijs is aangetoond dat ooit in verleden een vele malen hogere CO2 is geweest als waar we nu bang voor worden gemaakt!
Daarom STOPPEN met dat mileu-gedoe!

Het gek maken is 1 ding...het dadelijk laten betalen door wetgeving vind ik belachelijk...de Aarde reageert op de zon, als de zon verandert, veranderen wij mee...
 
1406598


Geen mooie foto, wel mooi weer. ;)
 
Na het hete weer van vorige week waar het rijden alleen bestond uit de woon-werk route afleggen geniet ik de afgelopen dagen van het weer nu ik wat minder te werken heb. Even de nieuwe ketting inrijden. Dus.. spam.

Voor de windmolen liefhebbers. Wie raadt waar ik ben?

Bekijk bijlage 1406619
Geen idee waar je bent, maar ziet er mooi uit met de molens en wolkjes!

Een heel klein miereneukerig dingetje, het ziet er nu uit alsof er een windmolentje uit je motor komt ;)
 
Perfect weer voor een mooiweer rijder, niet te warm en zeker niet te koud, genieten in noord Twente, Dal van Mosbeek/Watermolen van Bels op de grens van DL. Heerlijk rustig en je kunt mooi doorrijden en kijken naar de natuurlijke omgeving. Afgesloten met een lunch ‘in den guldene Crone’ in Ootmarsum.







332d0aa4-72ce-4869-b174-e8514146f8bb-jpeg.1407077
 

Bijlagen

  • 332D0AA4-72CE-4869-B174-E8514146F8BB.jpeg
    332D0AA4-72CE-4869-B174-E8514146F8BB.jpeg
    287,2 KB · Weergaven: 53
Terug
Bovenaan Onderaan