Lekker met t neusje in de zon genieten.
 

Bijlagen

  • 20190216_121812.jpg
    20190216_121812.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 11
  • 20190216_121734.jpg
    20190216_121734.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 11
Als ik op mijn smart phone kijk, was het hier kort geleden nog 17°C :o

Ik heb wel een foto gemaakt bij 15°C voor het TRG topic, maar niets speciaals dat hier te posten valt -O-
Afgelopen nacht met de auto gaan werken omdat ik onderhoud aan het doen was aan de motor en nog niet klaar, deze morgen weer mooie zonsopgang. Deze avond ga ik weer met de motor naar het werk, dus misschien morgenvroeg. Al heb ik al zoveel zons opgang en ondergang opmde foto gezet hier, en ik wil weer eens wat epspeciaals, spectaculairs, zoals overmatig veelmsneeuw, wateroverlast, stormschade, enz ...

... jaja, DKP is een beetje een ramptoerist :$:$:$
 
... Deze avond ga ik weer met de motor naar het werk, dus misschien morgenvroeg. Al heb ik al zoveel zons opgang en ondergang op de foto gezet hier, en ik wil weer eens wat speciaals, spectaculairs, zoals overmatig veel sneeuw, wateroverlast, stormschade, enz ...

... jaja, DKP is een beetje een ramptoerist :$:$:$
Pokkeweer dus :t

en heel eerlijk gezegd zijn deze pokkeweersomstandigheden voor ons meteorologen veel interessanter dan het weer van de afgelopen dagen en de komende week :X
 
Laatst bewerkt:
Dat geloof ik goed :Y

Ik hoop in stilte nog op een late winterprik, begin maart of zo, maar heb het flauwe gevoel dat het ijdele hoop is -O-
Het klinkt tegenstrijdig uit mijn mond, maar ik hoop inderdaad dat het ijdele hoop is :)

verwarrend... Hopen op ijdele hoop :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan