Dat omwegje over Wallonië heeft zich uitgebreid tot de Citadelle de Namur.
Van de Citadel zelf geen speciale fotos's, maar bovenaan met zicht op huizen ten westen van de Citadel:
20190131_145653_Richtone(HDR).jpg

20190131_145729_Richtone(HDR).jpg

20190131_145758_Richtone(HDR).jpg


Je ziet daar ook bandensporen, nochttans is daar GÉÉN weg. Een paar maloten hebben zich daar wellicht geamusseerd door daar wat met de auto rond te crossen.

... NEE! Ik ga dat NIET nadoen met de motor!

Ohw, en als iemand van mening is dat ik nu wat overdrijf met foto's :$ laat het maar weten he.
Maar ik ammuseer mij anders wel :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat omwegje over Wallonië heeft zich uitgebreid tot de Citadelle de Namur.
Van de Citadel zelf geen speciale fotos's, maar bovenaan met zicht op huizen ten westen van de Citadel:
full

full

full

Je ziet daar ook bandensporen, nochttans is daar GÉÉN weg. Een paar maloten hebben zich daar wellicht geamusseerd door daar wat met de auto rond te crossen.

... NEE! Ik ga dat NIET nadoen met de motor!

Ohw, en als iemand van mening is dat ik nu wat overdrijf met foto's :$ laat het maar weten he.
Maar ik ammuseer mij anders wel :]


Vooral doorgaan ! Top kerel :t
 
Hier heeft het afgelooen nacht nog goed bijgesneeuwd!
Zou beter vandaag naar Namur gereden hebben denk ik, de plaatjes zouden nog mooier geweest zijn.
Maar omdat ik gisteren kort voor thuiskomst problemen had, vandaag toch nog even uitgereden.
Wel niet zo ver dit keer :P tot regio Tienen en terug.
Maar ik kon het toch weer niet laten wat sneeuw op te zoeken :P


Achteraan bij mijn jongste zus, waar je echter ook niet mag komen met de motor O-)
20190201_100001_Richtone(HDR).jpg


En nog een paar 100 meter verderop een helling, waar het wel mag, maar waar er wegens gebrek aan voldoende verkeer in het geheel niet gestrooid wordt:
20190201_100400.jpg

En daar zag ik dan weer een uitdaging in, en rijd naar boven :]
20190201_100549.jpg

Dat ging best vlot, maar er zijn dan ook nog geen bevrozen spoorvormingen van eerdere voertuigen. De sporen die je ziet zijn vers.
Maar naar beneden ging minder vlot.
Ale ja, geen probleem hoor, maar vooral geen snelheid maken, en NIET aan je voorrem komen! _O-
Maar zonder brokken weer beneden geraakt :t

Ondertussen is het hier alweer 3°C :(
En zal alles dus snel weg zijn, want voor het weekend geven ze, als ik het goed gehoord heb, alweer 6°C :(

Ik droom ervan nog eens een ECHTE winter mee te maken, twee a drie maanden continue sneeuw, en dat mag tot een meter oplopen van mij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt altijd nog naar Lapland verhuizen. ;)
Een vakantie naar en door Noorwegen, IN DE WINTER, is anders wel een van mijn dromen ja!
Moet best te doen zijn met de motor, maar wel goed voorzien, warm pak, degelijke laarzen en handschoenen, en een goede helm, en de juiste banden.

En geloof het of niet, moesten we niet het plan hebben naar de Filipijnen te verhuizen, zou Scandinavië wel een wens zijn ... wat mij betreft, nog steeds :t

Maar voorlopig nog maar wat met de voetjes op de grond blijven staan ...
 
Zeker doen! Ik ben zelf 8 dagen in Finland geweest in februari. Dan ligt daar nog gewoon een meter sneeuw.
Ik zou nog wel eens naar Lapland willen in de winter, en dan een langere tour met sneeuwscooters doen. Gewoon, omdat dat gaaf is! 8-)
 
Zeker doen! Ik ben zelf 8 dagen in Finland geweest in februari. Dan ligt daar nog gewoon een meter sneeuw.
Ik zou nog wel eens naar Lapland willen in de winter, en dan een langere tour met sneeuwscooters doen. Gewoon, omdat dat gaaf is! 8-)

Als je zo de verhalen over de muggen in Finland hoort, is de winter ook de enige tijd dat je daar kunt/wilt zijn.
 
@DKP je bent echt niet wijs;)_O-:}
in de meest positieve zin van het woord
Maar wel erg MOOIE pics:Y:t:t:t

Wat is jou geheim?
Berg met sneeuw, en alleen de bandjes zijn een beetje wit.
Veeg je eerst alle sneeuw van de kuip af voordat je een piccie maakt??!?:+

Dus vooral blijven schieten met de cam...
Zitten hele mooie exemplaren tussen:t
 
@DKP je bent echt niet wijs;)_O-:}
in de meest positieve zin van het woord
Haha, had ik wel door hoor ;)
Maar wel erg MOOIE pics:Y:t:t:t
Thanks :t
Wat is jou geheim?
Berg met sneeuw, en alleen de bandjes zijn een beetje wit.
Veeg je eerst alle sneeuw van de kuip af voordat je een piccie maakt??!?:+
Geen geheimen :N
Nou ja, als je op de gewone wegen rijdt, ligt er geen sneeuw, alleen maar een laagje zeewater die je motor vies maken (je zou de motor eens van dichtbij moeten zien :X )
En als er sneeuw ligt, dan rijdt je daar hooguit 20km/u _O-
Dus vooral blijven schieten met de cam...
Zitten hele mooie exemplaren tussen:t
Ik zou heel graag nog een beetje doorgaan :]
Maar vrees dat het mooie winterse weer nu wel zo goed als over is -O-
Of eind februari en maart moesten nog wat verassingen in petto hebben? :9~

Misschien dat @#HugoBoss daar al wat meer over kan vertellen O-)
 
Nou ,dat is iig wat :t


btw Noorwegen in de zomer vond ik ook helemaal ruk ,mooi land maar wat een kloteweer 6 gr in augustus is niet fijn in t zomerpak :N
en ik vind t bar onaardig volk ,maar dat kan aan mij liggen natuurlijk:?
 
Nou ,dat is iig wat :t


btw Noorwegen in de zomer vond ik ook helemaal ruk ,mooi land maar wat een kloteweer 6 gr in augustus is niet fijn in t zomerpak :N
en ik vind t bar onaardig volk ,maar dat kan aan mij liggen natuurlijk:?

Noren zijn idd wat stug maar als je ze een beetje leert kennen is het prima volk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan