Oké,deze van vandaag danHij staat er maar half op... als dat je mooiste is
Antwerpen , E313 Ranst , Beringen , E314 richting Genk / Maas Mechelen en dan de A2 naar beneden , mijn rondje begon in het plaatsje Klimmen .Dat klinkt dus zeer goed. Neem aan als je vanuit België komt dat je over Belgie naar Limburg rijdt?
Is dat stuk nog een beetje te rijden qua asfalt? Of is dat net zoals de ring van Antwerpen?
In andere landen als je wat actie wilt moet je de tet rijden, in Belgie zijn de gewone wegen de tet.Antwerpen , E313 Ranst , Beringen , E314 richting Genk / Maas Mechelen en dan de A2 naar beneden , mijn rondje begon in het plaatsje Klimmen .
Asfalt is goed , op de E313 wat is het vanaf dat Nike Logistiek Centrum misschien ietsje verder heb je dat asfalt/beton met al die lengte groeven en dat is best wel een lang stuk.
Maar je ziet het steeds meer in België op de wegen voor komen.
Mij maakt het niet zo veel meer uit nu met een flinke allroad.Toch kom ik er graag , deze week meerdere keren in de Ardennen gezeten en op zich zijn de wegen er goed.
Wat je er wel steeds vaker ziet zijn traject controles daar , ook in de dorpjes .
Eigenlijk ben ik liever in de Ardennen dan aan de Vlaamse kant qua wegen maar ook in Nederland is het niet overal geweldig.
In de Ardennen is heel veel asfalt ook door de dorpjes en liggen er heel vaak wel netjes bij en bij ons zijn het vaak klinkers en heel veel drempels en kuilen omdat de wegen er ook niet overal meer strak bij liggen.
Oké! De Blackbird is gepakt door een HayabusaJe kan er van alles bij verzinnen.
Onmogelijk.Oké! De Blackbird is gepakt door een Hayabusa.