Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 70.707
- 19.983
Met wat zoeken en via nieuwsgroepen komen we misschien een heel eind.
Ik vind de beelden nu al mooi genoeg voor een schilderij aan de muur.
Artist impressions.
Mijn vriendin had gisteren op mijn verzoek wat gedaan op mijn telefoon.
Daar kwam een prachtig beeld uit.
Helaas geen motorplaat dus off topic om te plaatsen.
Foto ter illustratie.
Soms gaat het niet om de details maar om de sfeer denk ik dan.Vaak zijn details vreemd, waardoor ik het niet aan de wand hoef te hebben.
Maar wat bedoel je met nieuwsgroepen? Als in een NZB'tje, waar je zoiets kan downloaden? De rekenkracht staat online en niet in een tooltje. Hooguit kan je via een VPN via Amerika met Grok werken, al moet je er ook een Premium abonnement voor hebben en het is nu volgens mij nog mondjesmaat verkrijgbaar. Maar andere tools zullen ook steeds beter worden. Het gaat wel banen kosten.
Soms gaat het niet om de details maar om de sfeer denk ik dan.
(En dat als bekend staande detail neuker)
Bij het afstuderen van mijn zoon die rechten gaat doen was er enkele maanden geleden een meid die voor een grafische vervolgopleiding had gekozen.
Ik dacht inderdaad... Mwoooah niet zo heel verstandig meer.
Vorig jaar op Assen sprak ik een marketingman die al hun fotowerk via Reddit deed.
Bekijk bijlage 2040282
Haha helemaal geweldig!Bekijk bijlage 2045181
Kreeg eerst dus zoiets als dit:
Bekijk bijlage 2045182
Moest er best op hameren dat de knie daadwerkelijk op de grond moet bij een KD... En dat banden geen vonken achterlaten :D
(Dall-e)
Valt nog wel mee hoor, geen enkele hamburger ziet er zo perfect uit.Hieronder een afbeelding die Grok AI kan maken. Bijna niet van echt te onderscheiden voor de meeste mensen, gaat in de toekomst echt lastig worden.
Bekijk bijlage 2040175
Valt nog wel mee hoor, geen enkele hamburger ziet er zo perfect uit.
De eenvoudige illustraties komen gewoon via ChatGPT.Linkje naar de sites waar jullie dit maken?
Linkje naar de sites waar jullie dit maken?
Je ziet de string nog staan bovenaan, die gewoon aanvullen met extra informatie. Al komt de foto er wel anders uit, het is niet de beste AI image generator.Hoe doe ik dat in Bing?
Ik ben echt een leek met dat soort dingen