Je eigen mooiste AI motorfoto

Worldbeater

Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
Lid geworden
10 okt 2002
Waarderingsscore
19.975
Via ChatGPT en andere programma's kan je prachtige beelden maken.
Plaats hier een foto van je eigen motor in een fantasie wereld.
IMG-20240815-WA0011(1).jpg

Dit is mijn nog gebrekkige allereerste.
Meer fantasie coming up.
(Nu 11 uur wachten op een volgende 'gratis' en kijk even niet verder naar andere programma's)

Maar plaats hier je grappige of mooie AI zelf gemaakte gevraagde motorplaatjes. :Y

Eerste poging dan van een Kawasaki ER-6N 2016 met CoPilot. Heeft nog wat moeite met het aantal cilinders en ik zie er diverse merken/modellen in terug. Jammer dat we geen toegang hebben tot Grok, die maakt echt bijzonder goede afbeeldingen die echt ontzettend lastig te onderscheiden zijn van de realiteit.

1723802964249.png

Hieronder een afbeelding die Grok AI kan maken. Bijna niet van echt te onderscheiden voor de meeste mensen, gaat in de toekomst echt lastig worden.

1723803495257.png

Met wat zoeken en via nieuwsgroepen komen we misschien een heel eind. O-)

Ik vind de beelden nu al mooi genoeg voor een schilderij aan de muur.
Artist impressions. :Y

Mijn vriendin had gisteren op mijn verzoek wat gedaan op mijn telefoon.
Daar kwam een prachtig beeld uit.
Helaas geen motorplaat dus off topic om te plaatsen.
966025258747deaa4f5a061b3ed5df70.jpg

Foto ter illustratie.

Met wat zoeken en via nieuwsgroepen komen we misschien een heel eind. O-)

Ik vind de beelden nu al mooi genoeg voor een schilderij aan de muur.
Artist impressions. :Y

Mijn vriendin had gisteren op mijn verzoek wat gedaan op mijn telefoon.
Daar kwam een prachtig beeld uit.
Helaas geen motorplaat dus off topic om te plaatsen.

Foto ter illustratie.

Vaak zijn details vreemd, waardoor ik het niet aan de wand hoef te hebben.
Maar wat bedoel je met nieuwsgroepen? Als in een NZB'tje, waar je zoiets kan downloaden? De rekenkracht staat online en niet in een tooltje. Hooguit kan je via een VPN via Amerika met Grok werken, al moet je er ook een Premium abonnement voor hebben en het is nu volgens mij nog mondjesmaat verkrijgbaar. Maar andere tools zullen ook steeds beter worden. Het gaat wel banen kosten.

Vaak zijn details vreemd, waardoor ik het niet aan de wand hoef te hebben.
Maar wat bedoel je met nieuwsgroepen? Als in een NZB'tje, waar je zoiets kan downloaden? De rekenkracht staat online en niet in een tooltje. Hooguit kan je via een VPN via Amerika met Grok werken, al moet je er ook een Premium abonnement voor hebben en het is nu volgens mij nog mondjesmaat verkrijgbaar. Maar andere tools zullen ook steeds beter worden. Het gaat wel banen kosten.
Soms gaat het niet om de details maar om de sfeer denk ik dan. ;)
(En dat als bekend staande detail neuker)

Bij het afstuderen van mijn zoon die rechten gaat doen was er enkele maanden geleden een meid die voor een grafische vervolgopleiding had gekozen.
Ik dacht inderdaad... Mwoooah niet zo heel verstandig meer.
Vorig jaar op Assen sprak ik een marketingman die al hun fotowerk via Reddit deed. :? :}
source.jpeg

Soms gaat het niet om de details maar om de sfeer denk ik dan. ;)
(En dat als bekend staande detail neuker)

Bij het afstuderen van mijn zoon die rechten gaat doen was er enkele maanden geleden een meid die voor een grafische vervolgopleiding had gekozen.
Ik dacht inderdaad... Mwoooah niet zo heel verstandig meer.
Vorig jaar op Assen sprak ik een marketingman die al hun fotowerk via Reddit deed. :? :}
Bekijk bijlage 2040282

Ja, zoals dit dubbele stuur. Zou ik mij aan storen. :+ Komt wel goed met verdere updates.
En inderdaad, bepaalde opleidingen zijn nu al niet meer slim om niet meer te volgen. Maar straks ook fotomodellen en acteurs. Je gaat straks complete AI-films krijgen en dat zal allemaal steeds beter worden tot het gewoon echt niet meer te onderscheiden is van de realiteit. Of bijv. helpdesks die vervangen worden door AI en zo nog wel veel meer banen. Nu nog niet perfect, over enkele jaren wel. Of wat denk je van game design etc. straks kan je complete spellen laten maken door AI.

Maar een motor repareren moet nog steeds met je handen. Tot straks robots met een AI-interface al het onderhoud kunnen doen. :+ Graag dan wel met nul foutmarge. :P

IMG_20240816_224018.png

Hier is het fresco dat het concept van de groen/zwarte Kawasaki ZX-6R en de vrouw met eindeloos blond haar in een kosmische ruimtevaartthema uitbeeldt. Bekijk de afbeelding en laat me weten wat je ervan vindt of als er nog iets is dat je wilt aanpassen!

Niet helemaal gelukt. :+

Hier is de afbeelding van een krokodil die op een groene BMW S1000RR motorfiets rijdt, met dramatische wolken en een regenboog op de achtergrond. Laat me weten wat je ervan vindt of als je iets anders nodig hebt!
file-veqIBaWZMdbNf3EudZfQChkY (1).jpg

Ik vroeg overigens vlammen uit de uitlaat.
Maar dit is leuker. _O-

1725009171784.png

Kreeg eerst dus zoiets als dit:

1725009243245.png

Moest er best op hameren dat de knie daadwerkelijk op de grond moet bij een KD... En dat banden geen vonken achterlaten :D

(Dall-e)

Valt nog wel mee hoor, geen enkele hamburger ziet er zo perfect uit.

Er is ook een stukje van de korst af van het onderste deel. :) En als je echt met veel liefde de hamburger maakt, kan het er best zo uit zien. Alleen bij de McD is het natuurlijk lopende band werk. Maar hoe dan ook, de vrouw ziet er ook geloofwaardig uit. Heb het slechter gezien in het verleden. Over een paar jaar is het echt niet meer uit elkaar te houden. Misschien sneller al.

Linkje naar de sites waar jullie dit maken?
De eenvoudige illustraties komen gewoon via ChatGPT.
De gratis versie is gelimiteerd tot twee per dag.

Linkje naar de sites waar jullie dit maken?

CoPIlot / Image Creator van Bing / Microsoft: Bing Image Creator
Niet de beste, wel een hele makkelijke. Moet je wel een persoonlijke Microsoft account voor hebben, bijv. een Hotmail/Outlook-account.

Er zijn veel meer tools hoor, idd ChatGPT met Dall-E, Midjourney (via Discord, wel betaald) en zo veel meer sites. Je kan zelfs complete AI videos in elkaar draaien.

Via Bing: KTM 990 Adventure springt op crossbaan.

Model heeft hij nog niet helemaal lekker en de framebuis die ook dienstdoet als uitlaat is wel heel vooruitstrevend, maar verder vind ik hem vet.
Zo'n foto in het echt lijkt me wel heel gaaf.

AI KTM 990 5.jpg

je kan de foto ook nog aanpassen he, dan zeg je gewoon wat er beter moet. Of het er beter uit komt, dat is de verrassing. :)

Hoe doe ik dat in Bing?

Ik ben echt een leek met dat soort dingen 8)7
Je ziet de string nog staan bovenaan, die gewoon aanvullen met extra informatie. Al komt de foto er wel anders uit, het is niet de beste AI image generator.

Om de een of andere reden lukt het hierzo niet met AI
Zelfs al voeg ik een eigen foto toe, dan nog komt er een totaal andere motor tevoorschijn.
Denk dat AI nop met je eigen foto doet, en puur op plaatjes van het WWW werkt.
Heb je een zeldzame motor waar niet veel over te vinden is, tja... :/

Via ChatGPT een heel simplistisch plaatje met onze katten (wat totaal niet lijkt, op basis van een foto '() op een motor wat een Honda CBR zou moeten zijn.

Hoe maken jullie die mooie(re) plaatjes met ChatGPT?

Bijlagen

• WhatsApp Image 2024-09-01 at 09.16.48.jpeg
    WhatsApp Image 2024-09-01 at 09.16.48.jpeg
    183,6 KB · Weergaven: 0
  • WhatsApp Image 2024-09-01 at 09.47.52.jpeg
    WhatsApp Image 2024-09-01 at 09.47.52.jpeg
    152,1 KB · Weergaven: 0
Ik vind hem nog wel redelijk geslaagd.
Mooie cartoon voor op het toilet. :+
Vlekken in het gezicht is overgekomen.
Beetje Fantasie mag. :?

Foto toevoegen in ChatGPT heb ik nog niet gezocht/gevonden.
Wel gemist. _O-

Maar voor serieuzer werk wat anders zoeken was het idee al.

Terug
Bovenaan Onderaan