Italdag 1 September a.s.

Is wel de bedoeling mits mooi en droog weer……. :]

Tot nu toe zijn de voorspellingen goed. :Y

Tot nu toe zijn de voorspellingen goed. :Y
3 dgn voorruit is al moeilijk genoeg maar ik zie wel op het moment van de eventuele vertrek. Heb een hekel aan regen en vooral daar op een grote plein…..

En een keer overslaan is nog geen ramp……. _O-

Italianen en regen gaan zo goed samen8)7
Wellicht als het weer mij aanstaat dan de 100.000 km RSV Mille mee die kant op.

Ik overweeg ook om te gaan met mooi weer. Rijden er nog mensen vanuit de Betuwe of omgeving?

Als het lekker weer is, en daar ziet het nu wel naar uit, dan ga ik ook die kant op.

Lijkt me leuk daar eens te kijken maar is mijn Benelli TRK nu Italiaan of een
Chinees

Ja ik hoor net dat ik niet meer kan :N . Anders had ik zeker aangehaakt.

Kom ook met de 1100 sport .
nog ff kijken waar ze nog echte Benzine hebben 98 of meer ;)

Het weer zit in ieder geval wel mee voor aankomende zondag. Nu maar hopen dat ik zondag nog genoeg fut heb om erheen te rijden, want dan wil ik zeker even kijken.

Any day you can be out on two wheels is a beautiful day.

(Scott @ nothing to prove)

Ik ben er geweest mooie ducs/ laverda en mv gezien, toen ik terug reed was dat achter een duc aan, Pracht geluid !!dacht ik.
Toen de duc weg was had ik nog steeds dat geluid? bleek dat mijn microfoon tussen de helm klep zat dus niet goed sloot > wind gebulder _O-

-Het plein was een beetje te ruim opgezet voor wat er stond….de stands waren wat sobertjes…'(
-Brommers kiekn ging uitstekend :t want de parkeerplaats was de grootste attractie :}
-Catering is wel aan de prijs tegenwoordig: broodje tonijn €6,25 en flesje WATER €4,50 -O-
-Heb me best vermaakt, maar volgens mij kun je er meer uithalen op zo’n mooie locatie.

Vorig jaar ging het publiek al over de paddock van de racebaan om nog even wat meer te zien dan Italdag.
Kon ik nog maar terug naar 2023. :')

Was voor mij de eerste keer. Vond het aantal standjes best wel karig in vergelijking met de verwachting die gewekt werd.
Italiaans eten? Een broodje beenham of tonijn met een fancy naam is niet wat ik mij erbij voorstel. Wat extra afvalbakken verdeeld over het terrein had ook wel handig geweest.
Lyfestyle ? Mwoah, een hoop brommerrijders bij elkaar. (met een voorkeur voor Italiaanse motoren. Dat dan weer wel)
Aan de positieve kant: Mooie verzameling motoren gezien. Zowel op het plein als op de parkeerplaats. Oud/jong/
uniek/ tot in de puntjes gerestaureerd of juist " as is " Brommers kieken en ervaringen van/met andere liefhebbers delen is wat zoiets leuk maakt.

-Het plein was een beetje te ruim opgezet voor wat er stond….de stands waren wat sobertjes…'(
-Brommers kiekn ging uitstekend :t want de parkeerplaats was de grootste attractie :}
-Catering is wel aan de prijs tegenwoordig: broodje tonijn €6,25 en flesje WATER €4,50 -O-
-Heb me best vermaakt, maar volgens mij kun je er meer uithalen op zo’n mooie locatie.
Vorig viel mee, bovendien de mijne kon het binnenpleintje op….had vrijdag dat stuk over N36 en Balkbrug gereden en had geen zin om het nog een te rijden.

Tja, dat eten op Assen…..ik had het vandaag in Dld beter voor elkaar….. _O- ….volgende keer je eigen brood met beleg meenemen. Als ik ga dan is mij tanktas voldoende gevuld.

Evenement te Beusichem was vele malen beter……:X

Iig mooi weer en voldoende motoren….is ook wat waard….:}

Terug
Bovenaan Onderaan