Is het bij jullie ook zo winderig :P

Vandaag echt stevige wind gehad hier, toch in 20 minuten tijd 3 motorrijders gezien..

Respect :]
 
Dat kan gebeuren ja. Met name wanneer je tot stilstand komt bijvoorbeeld bij stoplichten moet je echt oppassen. Eenmaal op snelheid moet je flink tegenleunen. Ik hing bijna van de motor af _O-. Het belangrijkste is gewoon goed op de weg letten, dat er geen verkeersborden of boomstammen liggen.

Anyways, ik had het toevallig opgenomen. Het tweed gedeelte van de video (bij daglicht) was rond de piekuren van de westerstorm 2018.
Dat kan gebeuren ja. Met name wanneer je tot stilstand komt bijvoorbeeld bij stoplichten moet je echt oppassen. Eenmaal op snelheid moet je flink tegenleunen. Ik hing bijna van de motor af _O-. Het belangrijkste is gewoon goed op de weg letten, dat er geen verkeersborden of boomstammen liggen.

Anyways, ik had het toevallig opgenomen. Het tweed gedeelte van de video (bij daglicht) was rond de piekuren van de westerstorm 2018.

Ja, precies wat ik dacht. Bepaald geen 140km/u windstoten. Je hebt echt geen idee hoe hard dat is. Met 140 kilometer had jij niet eens meer op die motor gezeten en lag elke auto in de vangrail.
Ik heb die dag naar mijn werk gereden en dat was echt geen pretje over de Brienoord brug maar meer ook niet. Als ik zie hoe je die rit hebt gereden was het gewoon ronduit onverantwoord. Leuk filmpje, dat wel.
 
Onverantwoord? Heb geen koekblikbewijs o.i.d. dus als het moet dan moet het :]

Soms moet het gewoon niet. Ik heb echt de regel om vanaf windkracht 9 niet meer te rijden op de motor. Auto's slingeren normaal al genoeg. Met de auto kost mij makkelijk 25 euro aan parkeerkosten en de trein is ook niet goedkoop maar ik heb het er voor over. Mijn leven is meer waard.
 
Dat kan gebeuren ja. Met name wanneer je tot stilstand komt bijvoorbeeld bij stoplichten moet je echt oppassen. Eenmaal op snelheid moet je flink tegenleunen. Ik hing bijna van de motor af _O-. Het belangrijkste is gewoon goed op de weg letten, dat er geen verkeersborden of boomstammen liggen.

Anyways, ik had het toevallig opgenomen. Het tweed gedeelte van de video (bij daglicht) was rond de piekuren van de westerstorm 2018.
+1 voor je claxon :Y
 
Ik had vandaag mijn derde avd les in de wind :')
Vond het wel spannend en had twee heftige stukken in de polder, maar ging best goed :)
Gelukkig hoefde ik de snelweg niet op, dan was ik niet happy geweest..
 
Haha, je moet af en toe een beetje uitdaging hebben in je leven.
Vanmiddag met de scooter even boodschappen gedaan, met de scooter toch veel meer last van de wind dan ik met de motor heb. (Zal deels gewicht zijn).
 
Dat vind ik ook NonStoppie :)
Van mij hoeft een les niet door te gaan als het echt te gevaarlijk is.
Maar wil niet alleen een mooi weer rijder worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: nee
Beetje wind is wel leuk vind ik. Dan bedoel ik windkracht 5 en 6 is echt fun. 7 begint wat te veel van het goede te zijn en vanaf 8 laat ik hem staan als ik kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan