IOMTT 2019

Zitten er meer achter de laptop voor de boot naar Man volgend jaar te boeken? Ik wel. Gaat zo open en hopelijk lukt het snel ;-)

Yep, gister 3 uur bezig geweest om te reserveren, elke keer timeouts, 'busy' of wat dan ook, en dan ineens er doorheen alsof je de enigste was....
Deze keer zitten we in Oncan. De homestay hadden we na de races van vorig jaar al geboekt :)
2 weken fun!
 
Yep, gister 3 uur bezig geweest om te reserveren, elke keer timeouts, 'busy' of wat dan ook, en dan ineens er doorheen alsof je de enigste was....
Deze keer zitten we in Oncan. De homestay hadden we na de races van vorig jaar al geboekt :)
2 weken fun!
Gaaf dat jullie 2 weken gaan. Dat lukt bij ons net niet. We zijn er een dag of 9 en in ieder geval tijdens de raceweek.
 
Ik ben 1 keer 3 weken geweest; van voordat 't begon, tot nadat 't afgelopen was.

Heel apart om mee te maken dat 't eiland van super relaxt, naar super hectisch en weer terug naar super relaxt gaat.
 
Ik ben 1 keer 3 weken geweest; van voordat 't begon, tot nadat 't afgelopen was.

Heel apart om mee te maken dat 't eiland van super relaxt, naar super hectisch en weer terug naar super relaxt gaat.
Buiten de TT en de Manx GP/Classics ben ik nog niet op het eiland geweest. Nu is de sfeer tijdens de Manx GP/Classics weer heel anders. Idd veel relaxer. De druk op de races voelt veel minder en op de tussendagen is ook veel meer rust. De mountain is tijdens de Manx GP gewoon twee richtingsverkeer. Dat is toch wel heel apart als je de eerste keer van Douglas naar Ramsey via de Mountain rijdt. Dan pas valt op hoe hard je daalt naar Ramsey (en hoe mooi het uitzicht is).
 
Ik ben 1 keer 3 weken geweest; van voordat 't begon, tot nadat 't afgelopen was.

Heel apart om mee te maken dat 't eiland van super relaxt, naar super hectisch en weer terug naar super relaxt gaat.

Ja, vorig jaar zijn we er ook op 1 dag na 3 weken geweest. De ene dag kon je gewoon lekker rondrijden, de dag erop struikelde je bijna over de motoren heen.
 
Gaaf dat jullie 2 weken gaan. Dat lukt bij ons net niet. We zijn er een dag of 9 en in ieder geval tijdens de raceweek.

We zijn 3 weken in de UK, na de IOMTT gaan we nog een paar dagen naar kennissen in York.
Inmiddels al de Marshall training gedaan, deze zijn nu blijkbaar verplicht. Is ook wel handig, dan
weet je in ieder geval wat de (extra) vlaggen betekenen en hoe de Tetra radio werkt.
 
Ik ben 2 keer volledig buiten de TT op vakantie geweest en dat is écht een cultureshock

Dat geloof ik ook, het is wel een eiland waar het behoorlijk rustig is (buiten de TT & GP).
Kan mezelf daar best wel zien wonen als ik met pensioen ben....
En helemaal als je aan het circuit zelf kan gaan wonen.
 
Dat geloof ik ook, het is wel een eiland waar het behoorlijk rustig is (buiten de TT & GP).
Kan mezelf daar best wel zien wonen als ik met pensioen ben....
En helemaal als je aan het circuit zelf kan gaan wonen.
Het beeld wat ik van onze kennissen/vrienden op Man krijg is dat de periode nov t/m mrt behoorlijk saai is. Daarna komt het meer en meer tot leven. Hou je ook van de natuur en zee dan kom je meer dan aan je trekken. Ik zou zo verhuizen maar het thuisfront denkt daar anders over.
 
Vorig jaar was deze persoon er ook nog even bij (inzoomen naar trap gedeelte).
GOPR0110.JPG
 
Vandaag aangekomen bij vrienden in Ellesmere Port. Auto blijft hier staan, morgen 20u de boot. Hopen dat 't weer wat beter wordt...

Gaan jullie dan via Liverpool? En de motor(en) met een trailer meegenomen?
Da's zeker een handig alternatief. Wij nemen onze motor gewoonlijk mee op een kleine trailer naar IOM.
Als het weer een keer niks is hebben we nog een alternatief vervoersmiddel.
De voorspelling is idd minder, hopelijk kaart het snel op.
 
Gisteravond was 't best ok, dus meteen een rondje gedaan. Buiten The Mountain zijn er geen Nationals meer, wat wel een beetje jammer is..

1398043
 
Niet bepaald druk te noemen op een Mad Sunday :(
Is er ook geen Southern 100 komende zaterdag?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan