Intruder ontkoppelt niet goed

Krune

Rookie
23 mei 2019
2
0
Hi all,

Na heel veel prutsen toch maar gekozen om de experts in te schakelen ;).

Ik heb sinds kort een Suzuki Intruder VS750 uit 1991. Heeft zo'n 3 jaar stilgestaan. Ik heb de olie ververst, nieuw oliefilter erop gezet, nieuwe bougies, carburateurs schoongemaakt etc. Het nodige.

Ook de koppeling slipte. Besloten om er sowieso nieuwe koppelingsplaten in te doen en zo gedaan (incl. veertjes). Vervolgens ook de remolie van de koppeling vernieuwd, de hoofdcilinder schoongemaakt en de onderdelen zoals de zuiger e.d. vervangen. Ook viel me op dat het compensatiegaatje dicht zat, dus ook dat gerepareerd. Slave cilinder ook schoongemaakt en rubbers vervangen en alles ontlucht.

Nu loop ik tegen het probleem aan dat hij niet goed ontkoppelt waardoor ik tijdens het rijden lastig kan schakelen en soms het pedaal zowaar niet kan bewegen en hij niet in zijn neutraal te krijgen is zodra de motor loopt. Wat kan het nog zijn..?
 
Niet goed ontlucht...


Er van uitgaande dat je de rest allemaal goed hebt gedaan.

Hoe dan, haha?

Ik ben al zo lang aan het kl*ten geweest met ontluchten.. Zelfs met een vacuumpompje geprobeerd vanaf de slave cylinder. Ook de banjo een keer losgedraaid, hendel rustig ingetrokken en de banjo weer vastgedraaid. Ik zie nergens meer luchtbellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan