Krune
Rookie
- 23 mei 2019
- 2
- 0
Hi all,
Na heel veel prutsen toch maar gekozen om de experts in te schakelen .
Ik heb sinds kort een Suzuki Intruder VS750 uit 1991. Heeft zo'n 3 jaar stilgestaan. Ik heb de olie ververst, nieuw oliefilter erop gezet, nieuwe bougies, carburateurs schoongemaakt etc. Het nodige.
Ook de koppeling slipte. Besloten om er sowieso nieuwe koppelingsplaten in te doen en zo gedaan (incl. veertjes). Vervolgens ook de remolie van de koppeling vernieuwd, de hoofdcilinder schoongemaakt en de onderdelen zoals de zuiger e.d. vervangen. Ook viel me op dat het compensatiegaatje dicht zat, dus ook dat gerepareerd. Slave cilinder ook schoongemaakt en rubbers vervangen en alles ontlucht.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat hij niet goed ontkoppelt waardoor ik tijdens het rijden lastig kan schakelen en soms het pedaal zowaar niet kan bewegen en hij niet in zijn neutraal te krijgen is zodra de motor loopt. Wat kan het nog zijn..?
Na heel veel prutsen toch maar gekozen om de experts in te schakelen .
Ik heb sinds kort een Suzuki Intruder VS750 uit 1991. Heeft zo'n 3 jaar stilgestaan. Ik heb de olie ververst, nieuw oliefilter erop gezet, nieuwe bougies, carburateurs schoongemaakt etc. Het nodige.
Ook de koppeling slipte. Besloten om er sowieso nieuwe koppelingsplaten in te doen en zo gedaan (incl. veertjes). Vervolgens ook de remolie van de koppeling vernieuwd, de hoofdcilinder schoongemaakt en de onderdelen zoals de zuiger e.d. vervangen. Ook viel me op dat het compensatiegaatje dicht zat, dus ook dat gerepareerd. Slave cilinder ook schoongemaakt en rubbers vervangen en alles ontlucht.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat hij niet goed ontkoppelt waardoor ik tijdens het rijden lastig kan schakelen en soms het pedaal zowaar niet kan bewegen en hij niet in zijn neutraal te krijgen is zodra de motor loopt. Wat kan het nog zijn..?