InterMOT Keulen

Ik ben vandaag geweest. Vind Utrecht toch leuker!!

Gereedschappen niet gezien. Wel een paar hefbruggen. Heel veel Chinese leveranciers van moto-detail-delen. Wat al die Chinezen gemeen hadden was dat er geen klant was te bespeuren en dat het personeel met een mobieltje in de hand zat voor of bellen of een internet-actie! Verveling......?

Ik was nog op zoek naar motor-laarzen. Alleen de fabrikant van Daytona gevonden.
Dealers waar je lekker kan snuffelen waren niet aanwezig. Dus niet eens een laars kunnen passen........
 
Ik ben vandaag geweest. Vind Utrecht toch leuker!!

Gereedschappen niet gezien. Wel een paar hefbruggen. Heel veel Chinese leveranciers van moto-detail-delen. Wat al die Chinezen gemeen hadden was dat er geen klant was te bespeuren en dat het personeel met een mobieltje in de hand zat voor of bellen of een internet-actie! Verveling......?

Ik was nog op zoek naar motor-laarzen. Alleen de fabrikant van Daytona gevonden.
Dealers waar je lekker kan snuffelen waren niet aanwezig. Dus niet eens een laars kunnen passen........

Glineelzen... :W
 
TS opent topic vrijdag-morgen. Foto's zijn dan blijkbaar van donderdag.
Op de foto's zijn de motoren overal zeer goed zichtbaar. Geen drommen mensen er omheen.

Helaas kon ik niet anders dan zaterdag. Tot 11 uur ging het wel, maar daarna te druk om alles goed te kunnen bekijken. Op de stands van bijv. Yamaha of Suzuki was er eigenlijk geen motor meer goed te zien. De buiten-activiteiten heb ik na het zien van al die drommen mensen ervoor maar gelaten voor wat het is.

Wat ze in Keulen wel prima voor elkaar hebben is vervoer van en naar de Messe. Ook het parkeergeld is redelijk. Transfer naar de Messe is daarmee ook gelijk inclusief. Bij Amsterdam-Rai en Utrecht-Jaarbeurs kunnen ze hier nog wel wat van leren. Hier in NL loop je helemaal leeg voor het parkeren van de auto bij een beurs............ :(
 
TS opent topic vrijdag-morgen. Foto's zijn dan blijkbaar van donderdag.
Op de foto's zijn de motoren overal zeer goed zichtbaar. Geen drommen mensen er omheen.

Helaas kon ik niet anders dan zaterdag. Tot 11 uur ging het wel, maar daarna te druk om alles goed te kunnen bekijken. Op de stands van bijv. Yamaha of Suzuki was er eigenlijk geen motor meer goed te zien. De buiten-activiteiten heb ik na het zien van al die drommen mensen ervoor maar gelaten voor wat het is.

Wat ze in Keulen wel prima voor elkaar hebben is vervoer van en naar de Messe. Ook het parkeergeld is redelijk. Transfer naar de Messe is daarmee ook gelijk inclusief. Bij Amsterdam-Rai en Utrecht-Jaarbeurs kunnen ze hier nog wel wat van leren. Hier in NL loop je helemaal leeg voor het parkeren van de auto bij een beurs............ :(
Wat ik ook een voordeel vind van Keulen,is dat er meerder zitplaatsen zijn,zeker voor ouderen belangrijk,in Utrecht kun je nergens ff zitten ,volkomen belachelijk,en in elke hal is er wel een eetgelegenheid.
Het nadeel vind ik ,dat je voor de ingang moet weten waar je de diverse stands kunt vinden,dat wordt intern nergens aangegeven,evenals de bewegwijzering ,die is niet echt duidelijk,soms wordt je verwezen naar boven,maar kom je automatisch weer beneden terrecht,en moet je het zelf maar uitzoeken,hal 9 wordt aangegeven ,maar hal 9.1 niet etc.
Parkeergeld is 5 euro en toegang 19 euro voor 65+ 8 euro.
Alleen jammer zoals al vermeld ,dat er binnen de stands weinig ruimte is.
Mooie beurs!!
 
TS opent topic vrijdag-morgen. Foto's zijn dan blijkbaar van donderdag.
Op de foto's zijn de motoren overal zeer goed zichtbaar. Geen drommen mensen er omheen.

Helaas kon ik niet anders dan zaterdag. Tot 11 uur ging het wel, maar daarna te druk om alles goed te kunnen bekijken. Op de stands van bijv. Yamaha of Suzuki was er eigenlijk geen motor meer goed te zien. De buiten-activiteiten heb ik na het zien van al die drommen mensen ervoor maar gelaten voor wat het is.

Wat ze in Keulen wel prima voor elkaar hebben is vervoer van en naar de Messe. Ook het parkeergeld is redelijk. Transfer naar de Messe is daarmee ook gelijk inclusief. Bij Amsterdam-Rai en Utrecht-Jaarbeurs kunnen ze hier nog wel wat van leren. Hier in NL loop je helemaal leeg voor het parkeren van de auto bij een beurs............ :(
Maar een klein flesje water kost dan weer 3,80 €, dat is echt ongehoord.
 
Parkeergeld is 5 euro en toegang 19 euro voor 65+ 8 euro.
Alleen jammer zoals al vermeld ,dat er binnen de stands weinig ruimte is.
Mooie beurs!!

Dat klopt niet hoor................
Ik heb kaartjes gekocht via internet. Prijs was slechts €10 voor de hele zaterdag. Met codewoord 'motoplus' kreeg je korting. Nee, je hoeft daarvoor niet eens persé abonnee te zijn. Wel alles op de Duitse site in het Duits. Volgens mij was daarvoor ook een Engels-talige optie.

@Bolski
Vwb eten en drinken ben ik al vele jaren helemaal klaar met die beurzen. Prijzen vaak meer dan belachelijk. Ik neem altijd een rugtasje mee met 2 flesjes limonade en krentenbollen. Tegen de tijd dat ik alles op heb, kan ik de folders in de tas kwijt.

Water voor €3.80 Uit de kraan getapt(?) voor €0.0038. Prijs 1000x over de kop! Ongeloofijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan