Korte samenvatting van vandaag:
Er zijn 2 hallen van de messe in gebruik.
De grote (vooral japanse) merken zijn prima vertegenwoordigd. Er was veel personeel en weinig bezoek, dus iets vragen is makkelijk.
Ducati had een presentatie om 11 u van de nieuwe modellen met veel show en toelichting.
Er waren ook een heleboel Chinese elektrische scooter merken en stepjes /quads/trikes/ebikes.
Daarnaast waren er veel toeleveranciers uit Azië van plastic kuipdelen elektrische onderdelen, remhendels enzo.
Dat trekt de gemiddelde motorrijder niet echt denk ik,
Er zijn nauwelijks verkopers van accesoires/poetsspulletjes en dergelijke.
ACF-50 had een demo stand, een product wat me al langer interesseert.
Die deelden alleen proefflesjes uit, maar je kon er niet eens een spuitbus kopen.
Louis had een stand waar je alleen een tasje kon krijgen met een code. Die kon je scannen en dan kon je 200 euro shoptegoed winnen. Er was verder helemaal niks te koop van deze enorme Duitse motorspullen-winkel.
Dat was een beetje jammer, ik kocht op de beurs in Utrecht altijd wel iets.
Een aantal raceteams had hun motoren tentoongesteld, en een aantal raceklassementen werden vertegenwoordigd. (enduro... tweetaktracers enzo).
De BVDM had ook een grote informatiestand, interessante organisatie.
In totaal hebben we er een uurtje of 4 aan besteed, daarna een brotchen mit wurst gekocht en weer terug naar NL vertrokken.
Ik had er best hoge verwachtingen van, maar dit is echt veel minder beurs dan motorbeurs utrecht 2020 (mijn laatste beursbezoek).
EE