interessepeiling "knutselklasse"

Dat Hangt een beetje af van een evt. tripje naar Oschersleben….. Ik wil graag een rondje meerijden met www.classicendurance.com in oktober. En om een beetje te checken of dat zin heeft wat betreft tempo dat mn brommer en ik aan de dag kunnen leggen wil ik daar een circuitweekendje meepakken dat samenvalt met de eerste ronde uit die serie.

Als dat niet doorgaat kom ik naar Mettet!

Later,

Loek
 
Heej!

Een goed nieuwjaar voor alle knutselaars hier op het forum. En in het nieuwe jaar dacht ik om het stof nog één keer van dit topic af te vegen en die ouwe taart een trap te geven.

Hoe staat het met de verschillende knutselprojecten die circuit-gericht waren?

En is er interesse / mogelijkheid om met al onze verbouwsels misschien tot een gezamelijke circuitdag te komen?? een eigen wedstrijd of klasse zit er toch niet in, maar om te beginnen eens met zijn allen afspreken om op dezelfde dag hetzelfde circuit aan te doen zou moeten kunnen in theorie....

Dan is het leuk om elkaars arbeid eens te bekijken en wat (dom ;) ) te fiosoferen over de gemaakte keuzes op technisch vlak. Kan iedereen onder het genot van de nodige circuit sessies wel hebben denk ik.

Wie weet worden er wel verbondjes gesloten om een van de fietsen als team "MF knutsel" ergens uit te laten komen ofzo, je weet het nooit he

Welk circuit?
Wanneer?
Wie?
Wat voor knutselproject?

Dat soort vragen....

Later,

Loek
 
Mijn projectje staat nog even in de koelkast, stukje inspiratie ontbreekt op moment, ik heb wel de clip-ons verwisseld voor een sbk stuur.
 
Mijn projectje staat nog even in de koelkast, stukje inspiratie ontbreekt op moment, ik heb wel de clip-ons verwisseld voor een sbk stuur.

Dat herken ik.... gewoon laten staan, af en toe even gaan kijken.... beetje internetten voor inspiratie en opeens heb je weer zin om te knuteselen. Mijn motor heeft uiteindelijk iets meer dan 5,5 jaar in beslag genomen vanaf de start van de bouw tot de eerste circuitdag.... denkwerk was daarvoor uiteraard al aan de gang. Zitten ook meerdere pauzes tussen van soms meer dan een half jaar geen zin of geen inspiratie of kindjes of een eigen huis en ga zo maar door.

Ik had bedacht dat het 1,5 tot max 2 jaar zou duren toen ik begon _O-

In ieder geval NIET ophouden met zo'n project. Daar gaat het om.
 
Oeh dat klinkt vet. Wil ik wel meer van weten :P. Hebben altijd wel wat die SRAD dingen. Voor mn gevoel zijn die altijd een beetje de underdog geweest ofzo. Dus nu extra leuk om er goed mee rond te komen
 
Nu een zx9r aant knutselen
Ali express spul erop (dat niet met ophanging, blok en remmen te maken heeft)
Spullen van andere merken/types erop pasmaken

alles om een zo compleet mogelijke circuitfiets neer te zetten met zo laag mogelijke kosten
 
Heej!

Een goed nieuwjaar voor alle knutselaars hier op het forum. En in het nieuwe jaar dacht ik om het stof nog één keer van dit topic af te vegen en die ouwe taart een trap te geven.

Hoe staat het met de verschillende knutselprojecten die circuit-gericht waren?

En is er interesse / mogelijkheid om met al onze verbouwsels misschien tot een gezamelijke circuitdag te komen?? een eigen wedstrijd of klasse zit er toch niet in, maar om te beginnen eens met zijn allen afspreken om op dezelfde dag hetzelfde circuit aan te doen zou moeten kunnen in theorie....

Dan is het leuk om elkaars arbeid eens te bekijken en wat (dom ;) ) te fiosoferen over de gemaakte keuzes op technisch vlak. Kan iedereen onder het genot van de nodige circuit sessies wel hebben denk ik.

Wie weet worden er wel verbondjes gesloten om een van de fietsen als team "MF knutsel" ergens uit te laten komen ofzo, je weet het nooit he

Welk circuit?
Wanneer?
Wie?
Wat voor knutselproject?

Dat soort vragen....

Later,

Loek

Ik ben geen sleutelaar (Ik heb gewoon een top end Gixxer voor het circuit) maar leuk idee om zo met een allegaartje van aparte fietsen te gaan racen!

SRAD is leuk spelen hoor, helemaal als je een beetje kan rijden om dan jongere fietsen te pesten :P
leukopdefoto_689129.jpg
 
Maar je mag best mee komen doen op je vette gixxer :t we moeten tenslotte iets hebben om ons op te richten
 
Zo staat mijn beestje erbij...
 

Bijlagen

  • 1587306F-8288-48F8-A577-E6C7A6870EC1.jpeg
    1587306F-8288-48F8-A577-E6C7A6870EC1.jpeg
    191,8 KB · Weergaven: 18
Staat daar goed. Regelmatig even naast gaan zitten om te bedenken wat er nog moet.

Waar was je als laatste mee bezig?
 
Staat daar goed. Regelmatig even naast gaan zitten om te bedenken wat er nog moet.

Waar was je als laatste mee bezig?

De uitlaat en daarna naar de plaats voor de ecu..... kwam er beide niet uit en kreeg een houten kont.

Toen aan de tuono verder gegaan en er toch maar de radiale poten en het hoge stuur gemonteerd
 
Ik ga even meelezen hier, ben een VTR aan het opbouwen met wat leuk spul. Doel is een speelfietsje waar we eventueel in 2020 ook het circuit aan kunnen doen. Dat is te lang geleden zeg maar :-)
IMG-20190924-WA0000.jpg


Inmiddels is de kuip al aanwezig alsmede alles wat ik miste, zal eens snel een nieuwe foto maken dit weekeinde.
Ik moet eerst wat klanten werk afmaken en dan bouwen we deze af 8-)
Groet Dré aka Ullleke
 
Heel goed! Welkom hierzo. Ik ben benieuwd of er nog meer volk zijn circuitgerichte knutselwerk gaat laten zien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan