Indoor Supermoto MX training aftertalk

Ik weet nog wel een mooi verhaaltje over een jongen met een drz! :+
 
Eerste foto *O* *O*

805527F3-9BDF-43D9-81CC-9C30523200BD-1912-00000142A255C66E_zps04d6733e.jpg
 
naja bij nader inzien, ik zie als staan DRZ 440... dat doet al iets vermoeden maar vertel :P
 
soort van highsider, precies op schouder vallen, in januari al een scheur in sleutelbeen gehad.. :+
 
Ik vond het een leuk en leerzaam dagje. Ik heb weinig ervaring met slicks op zand, toch best veel geleerd. Ik was alleen een beetje bang om mezelf te blesseren aangezien ik volgende week de supermoto masterclass in Italie ga doen met mvd. Zeker toen ik die jonge met die DRZ zag liggen heb ik een tandje terug gedaan.
 
Valt dat een beetje mee met SM wielen op die baan?


Of hebben jullie net als de echte mannen hier met noppen gereden ;)
 
Valt dat een beetje mee met SM wielen op die baan?


Of hebben jullie net als de echte mannen hier met noppen gereden ;)


Ging goed, de baan was wel goed geschoven van te voren. Omdat er niet met noppen gereden werdt blijft de baan ook veel strakker. Is sowieso een stuk hardere ondergrond als de meeste nederlandse zandbanen.

De meeste mensen reden met regenwielen, dat gaat nog een stuk beter. Ik vond de grip met m`n opgesneden slicks zeker niet tegenvallen.
 
Jammer dat er toch 1 met noppenbanden reed..die heeft toch her en der wel wat gaten gegraven..
 
Ging goed, de baan was wel goed geschoven van te voren. Omdat er niet met noppen gereden werdt blijft de baan ook veel strakker. Is sowieso een stuk hardere ondergrond als de meeste nederlandse zandbanen.

De meeste mensen reden met regenwielen, dat gaat nog een stuk beter. Ik vond de grip met m`n opgesneden slicks zeker niet tegenvallen.
Is inderdaad best een harde baan, rij er regelmatig (met noppen).
Denk dat je je dan op een echt harde kleibaan ook prima kunt uitleven met de supermoto.