Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Ik heb eens een keer een SM gemaakt

• Onderwerp starter Onderwerp starter jobo
  • Startdatum Startdatum
Een paar jaar terug heb ik een husqvarna te 350 uit 1991 omgebouwd tot sm.
Zie hier het resultaat
[afbeelding]

Zo zijn we begonnen (niet mijn fietsje echter wel exact dit type)

Erg mooi gedaan, zelf heb ik dit ook al eens gedaan met een XT. Uiteindelijk toch nog voor een redelijke prijs kunnen verkopen. Maar er iets aan verdienen, vergeet het maar. je moet het inderdaat zien als hobby. En het is beere leerzaam.
Nu heb ik het iets anders aangepakt. Ik heb een XR gekocht die al redelijk verbouwd was tot supermoto. Ik hoefde hem alleen nog maar wat op te pimpen en verder, lekker raggen met dat ding.

gr, Look.

Machtige koplamp, ziet er een beetje uit als een BMW HP2 enduro

dat ziet er netjes uit!!

Ik heb een vraag aan jou, ik heb hetzelfde uitlaatsysteem thuisliggen van mijn vorige husk.
1 van de dempers ligt half open, maar krijg hem niet helemaal open (de huls van de demper afkrijgen), zou je mij kunnen vertellen hoe je dit hebt gedaan?

ik zie dat je namelijk geen popnagels er meer in hebt zitten, zoals bij het origineel.

grtz Jurrien

Laatst bewerkt:
Mooi ding, maareh ligt het nu aan mij?
Die eerste foto had net zo goed een Zündapp KS50 kunnen zijn (als u mijn drift kan vangen....)

Geweldige fietsje die XR-etjes ik heb er zelf ook twee gehad. Eenvoudige techniek geen extreem vermogen maar toch leuk speelgoed. Oja XT-s heb ik ook nog gehad een 500 en een 600 .De 600 is iets lomper als een XR maar de blokken zijn super.

Ik weet niet meer precies hoe dat zat, maar het is een dood ding dus gewoon wat geweld toepassen

haha jah ik heb deuken in mijn vloer zitten van het geweld....!

dan maar eens kijken of ik hem eraf krijg met een beetje verhitting!

bedankt in elk geval!