iemand ervaring met Ruud Motoren?

nmgn

Die hard MF'er
23 okt 2005
335
0
Nijmegen
Hallo,
Ik ben via een omweg op de site van Ruud Motoren terecht gekomen en heb mn oog laten vallen op 1 van de motoren, die hij daar heeft staan.
Heeft iemand al ervaring met deze winkel? Voor mij is hij totaal onbekend en was benieuwd of iemand al wel eens zaken heeft gedaan met deze zaak.
 
Heb hier op het forum ook al een keer naar die winkel gezocht.
Hij heeft twee topic's geopend waar hij zijn eigen winkel de hemel in prees.

Hij heeft toen gelijk een ban gekregen. :9

Wel 1 keer bij hem geweest om naar een duc te kijken.
Prijs was zoals hij er stond met witte slurie in het blok, remblokken op en versleten banden.
Alles was tegen inkoops prijs bij hem te koop.
Kortom kwam weer aardig duurder uit dan hij mee adverteerde.

Heb gelijk rechtsom keert gemaakt.
Ze koffie was daarin tegen wel goed. :9

Greetzz
 
Ik heb ook wat reacties gelezen die positief waren, maar ook negatief.
Was dus benieuwd of iemand mij meer kon vertellen over zijn ervaringen.
Ik ga ook niet uit van 1 ervaring, dus hoop dat er nog meer reacties komen.
 
Wij zijn in totaal al twee keer bij hem binnen geweest om eens te kijken voor een andere motor. Prima ontvangen, bakkie koffie erbij. Uiteindelijk nooit iets gekocht bij hem, omdat we niets naar onze gading konden vinden. Maar het ontvangst en uitleg over de motoren was prima. Gunstige prijzen, maar ik weet niet hoe de service en de garantie is. Geen ervaring met dat laatste.
 
ben er ook eens geweest voor een motor.

werd op proefrit gestuurd met 2 druppels benzine (ik nog gevraagd, zit er wel genoeg in?) dus midden op een 80 km weg begon die de stotteren als een idioot. Was niet leuk met een duwend koekblik achter me die maar geen afstand hield

toen ik 'm dus snel langs de kant wilde zetten bleek ie nauwelijks te remmen voor. ben stapvoets (gedeeltelijk over fietspad) terug naar de winkel gereden

uitlaat was in elkaar gelast, km teller deed het niet enzovoorts. Commentaar op de remmen was: net nieuwe blokken, moeten nog inslijten.

Mjah, de schijven waren dus volkomen op (is toch wat duurder).

Twas een aardige vent in de omgang, de koffie is goed, maar ik ga er niet meer naartoe.
 
Ja ik ken hem.

Heb eens een motor bij hem gekocht.Was op zich een goeie deal,scherpe prijs.
Voor de rest niks bijzonders ofzo. Je moet doen wat goed voelt !!
 
Jep, m'n Honda komt er vandaan en die rijdt nu sinds maart 5 dagen per week tussen Zoetermeer en Rotterdam op en neer. De manier van werken is dat ze pas wat aan een motor doen als 'ie verkocht is (denk ik), de mijne had bijvoorbeeld een kapot knipperlicht. Als je een motor koopt, geven ze hem een onderhoudsbeurt. Geen idee wat ze precies doen, je betaalt er ook niet voor. (m'n knipperlicht was in ieder geval gemaakt ;) )

Ik zou er zo terug gaan voor een motor. :)
 
Inderdaad. En juist die eenmanszaakjes geven mijn persoonlijke voorkeur. Ik ben zelf niet snel geneigd om naar een zaak als Safe te gaan bijvoorbeeld.
nu het met dat internet bestellen van van alles en nog wat voor motoren (motorzoom)
het voor deze mensen steeds moeilijker wordt om hun hoofd boven water
te houden.
ik hoorde dat BMW dealer vos uit Nieuwegein ook al failliet is :?
hij beter in goudriaan had kennen blijven zitten. :Y
maar dat hij onder druk van BMW moest moderniseren.
 
nu het met dat internet bestellen van van alles en nog wat voor motoren (motorzoom)
het voor deze mensen steeds moeilijker wordt om hun hoofd boven water
te houden.
ik hoorde dat BMW dealer vos uit Nieuwegein ook al failliet is :?
hij beter in goudriaan had kennen blijven zitten. :Y
maar dat hij onder druk van BMW moest moderniseren.
mmm... google zegt er niets over, en zijn site is ook nog open? :?
 
Inderdaad. Beetje aan de platte kant die voorband ...of het is een kwestie van even oppompen.
740088.jpg
 
vindt niemand het dan vreemd dat iemand die z'n brood er mee moet verdienen een motor met lekke band te koop zet?

niemand neemt 'm mee met lekke band en 't heeft nou niet echt positieve uitstraling op je winkel. Proefritje zit er ook niet in

er zal best wel een reden voor kunnen zijn, maar op mij komt het over alsof er toch vooral niet teveel moeite gedaan wordt
 
vindt niemand het dan vreemd dat iemand die z'n brood er mee moet verdienen een motor met lekke band te koop zet?

niemand neemt 'm mee met lekke band en 't heeft nou niet echt positieve uitstraling op je winkel. Proefritje zit er ook niet in

er zal best wel een reden voor kunnen zijn, maar op mij komt het over alsof er toch vooral niet teveel moeite gedaan wordt
heeft nu door die lekke voorband meer aandacht gehad die hij anders
nooit zou hebben gekregen. :N

n zekere vorm van reclame. :?
 
@stengels,
Ik heb wel een bepaalde motor voor ogen, maar het is niet die diversion van de foto. Momenteel zit ik in kroatie, waardoor ik nog niet heb kunnen kijken voor een motor. Heb nog wel gebeld, maar de motor waar ik wel interesse in had, had hij uitgeleend aan iemand, wie de motor bij hem in reperatie heeft.
Dat betekent dat het wel een goede motor is, anders leent hij deze niet uit, maar doordat hij uitgeleend wordt kan hij ook afgeragd worden.

over een paar dagen ben ik weer thuis en ga ik wel meteen weer op zoek, wil natuurlijk weer kijken of ik met de div meeting kan meedoen *O*
 
Omdat mn aankoop er weer aan zit te komen geef ik deze weer een schop, dus :W Oma.

Ben er een klein maandje geleden eens langs geweest voor een orienterend bezoekje. Wat mij opviel is dat de motoren er niet al te geweldig bij staan. Droge kettingen, versleten banden, verroeste boutjes, etc.

Hierna ben ik ff bij van Vuuren lang gereden en toevallig stond daar bijvoorbeeld een vergelijkbare Bandit 600, maar deze zag er uit als nieuw... (kan natuurlijk uiterlijk vertoon zijn, maar van Vuuren staat voor zover ik weet goed bekend).

Misschien dat er ondertussen al meer mensen met Ruud Motoren ervaring hebben, want als er nog een aardige beurt wordt uitgevoerd bij de verkoop zien de prijzen er zeker niet verkeerd uit.

:W
 
nu het met dat internet bestellen van van alles en nog wat voor motoren (motorzoom)
het voor deze mensen steeds moeilijker wordt om hun hoofd boven water
te houden.
ik hoorde dat BMW dealer vos uit Nieuwegein ook al failliet is :?
hij beter in goudriaan had kennen blijven zitten. :Y
maar dat hij onder druk van BMW moest moderniseren.
Het is overgenomen door Molenaar. Hij had nog geen BMW dealership. De BMW afdeling van Molenaar komt onder de huidige budget shop van Molenaar.
 
ik heb er mijn GSX 1400 vandaan

rare snuiter, motor is gewoon goed
er kan bij iedereen wel eens een slecht geval tussen staan
wel opgevallen dat bij aanschaf twee dingen gedan moesten worden
nog niet gemaakt waren
maar bij afleveren wel gefixt

hij heeft mij verteld weinig te pakken op een fiets
maar altijd een leuke voorraad wil houden

weinig overhead en weinig personeel kan dit beamen

onderhoud laat ik absoluut niet bij hem doen
is echt een man die vergeet je wiel vast te zetten
omdat er even een klant de zaak binnenkomt :)

al met al een postiteve reactie

www.ruudmotoren.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan