Iemand ervaring met FC-MOTO??

GreenRicky82

MF veteraan
15 aug 2007
7.275
4
Almere
Hallo allemaal,

ik ben van plan van de week naar Aken te rijden (net over de grens bij Limburg) om daar een Alpinestarspak te halen. Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met deze zaak?

Lemme know
 
Heb daar ook een alpinestars pak gekocht. Heb het ergens anders gepast en via internet besteld. Paar dagen later was hij binnen. Dus ja ik heb er een goede ervaring mee.
 
ppffffff vanuit Almere helemaal naar Aken voor een motorpak??!!


Het wordt steeds gekker......pas dat pak ergens anders en bestel het dan bij FC Moto. Dat spaart je minstens 2,5 uur A2-leed enkele reis.....
 
Goede ervaring gehad met FC-moto, had een helm besteld op een woensdag rond een uur of half 12, donderdag om 10 uur ofzo had ik het pakketje binnen :)
 
Hoorde verhalen dat de winkel ruk was en dat er weinig op voorraad was.. Daarentegen is de webwinkel top.
 
Hallo,

Wij zijn toen ook naar Aken gereden ach gelijk een daggie uit toch , maar goed ervaring met FCMoto, gingen voor een helm en handschoenen, onze ervaring was dat als het niet in de winkel was er naar het magazijn gelopen werd en ja hoor ze hadden het, en ben er zeker vandat ze dat doen voor mensen die o.a uit Holland komen dus ver komen voor deze winkel.
Dus dat zegt ook wel wat over deze zaak.

greetz Dajo
 
Prima winkel. Veel keuze, en indien iets niet aanwezig wordt het uit het naburige magazijn opgehaald.

Ja, mijn pak en laarzen komen er vandaan :)
 
Ben er toevallig zelf afgelopen vrijdag nog geweest. :]
Prima zaak met scherpe prijzen.
De winkel zelf is niet al te groot dus niet alles wat je op hun site ziet is in de winkel te krijgen.
Ze hebben echter een klein magazijn in de buurt wat ze dan even bellen om te zien of wat je wilt hebben daar soms ligt.
Als dat zo is dan is dat er binnen een paar minuutjes.
Het kan echter ook zo zijn dat ze het in het grote magazijn hebben liggen vanwaar ze de webshop spullen verzenden en dan heb je pech want dat ligt niet in de buurt.
Ik zou dus altijd vooraf even bellen en vragen of ze het pak in de winkel hebben of niet.
Voorkomt dat je een lange rit maakt voor niks.... :Y

Overigens is de eigenaar al een lange tijd bezig om de winkel te gaan verhuizen naar een groter pand, helaas heeft hij tot op heden nog geen geschikt pand kunnen vinden.
 
Ik ben naar de winkel geweest, en heb daar mijn pak enz gekocht, super service

maar....

Ik wou ook nog schoenen en een helm van het merk Icon. Kreeg te horen dat ik die gewoon daar ter plekke kon bestellen, en dat ik ze over 1 a 2 weken kon verwachten. 1,5 maand en heel veel telefoontjes verder kreeg ik toch eindelijk mijn schoenen binnen. De helm is echter een ander verhaal... Ik moet mn helm of het geld nog ontvangen (wacht pas sinds 25 december hoor....). Wel hebben ze het voor elkaar gekregen om de desbetreffende helm afgelopen maand nog in de aanbieding doen....

Mijn advies: Als ze iets op voorraad hebben, super! Anders gewoon lekker laten en het ergens anders bestellen.
 
hmm als die gasten ook gewoon normale motorkleding verkopenipv euh maanlandingsuitrustingen wil ik wel eens een linkje.heb een brother daar in de buurt wonen.....
 
Ik ben naar de winkel geweest, en heb daar mijn pak enz gekocht, super service

maar....

Ik wou ook nog schoenen en een helm van het merk Icon. Kreeg te horen dat ik die gewoon daar ter plekke kon bestellen, en dat ik ze over 1 a 2 weken kon verwachten. 1,5 maand en heel veel telefoontjes verder kreeg ik toch eindelijk mijn schoenen binnen. De helm is echter een ander verhaal... Ik moet mn helm of het geld nog ontvangen (wacht pas sinds 25 december hoor....). Wel hebben ze het voor elkaar gekregen om de desbetreffende helm afgelopen maand nog in de aanbieding doen....

Mijn advies: Als ze iets op voorraad hebben, super! Anders gewoon lekker laten en het ergens anders bestellen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat moedwillig doen.
Als ik jou was dan belde ik ze even om te vragen waarom mijn helm nog niet uitgeleverd is.
Is je Duits niet goed genoeg, dan mag je mij de relevante gegevens PB'en dan doe ik het wel even voor je. ;)
Een foutje maken of iets vergeten kan zelfs de beste wel eens overkomen. :Y

PS: Afgelopen vrijdag lagen er maar zat Icon helmen in de winkel trouwens.
 
Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee :Y Laarzen en later ook een pak vandaan gehaald. Beide keren netjes geregeld en afgeleverd
 
Goede zaak.

Heb daar mijn Alpinestars Pak/laarzen/handschoenen/helmmuts/onderpak en AGV helm vandaan!

Allemaal via de webwinkel voor een nette prijs, levering in 3/4 werkdagen :)
 
Laatst bewerkt:
Goede zaak.

Heb daar mijn Alpinestars Pak/laarzen/handschoenen/helmmuts/onderpak en AGV helm vandaan!

Allemaal via de webwinkel voor een nette prijs, levering in 3/4 werkdagen :)

krijg je nog een extra mailtje als je bestelling daadwerkelijk onderweg is?
ben er geweest maar ze hadden de handschoenen die ik wou niet op stock in mijn maat dus heb ik ze maar besteld vorige week donderdag

heb nu 1 mailtje gekregen dat mijn betaling goed is binnengekomen. Bij mopedreifen krijg ik ook altijd nog een mail als mijn banden daadwerkelijk verstuurd zijn en dan kan ik ze ook tracken waar ze op dat moment zijn, is dit ook zo bij fc-moto?
 
krijg je nog een extra mailtje als je bestelling daadwerkelijk onderweg is?
ben er geweest maar ze hadden de handschoenen die ik wou niet op stock in mijn maat dus heb ik ze maar besteld vorige week donderdag

heb nu 1 mailtje gekregen dat mijn betaling goed is binnengekomen. Bij mopedreifen krijg ik ook altijd nog een mail als mijn banden daadwerkelijk verstuurd zijn en dan kan ik ze ook tracken waar ze op dat moment zijn, is dit ook zo bij fc-moto?

Je krijgt inderdaad een mailtje als de producten de deur uit zijn. meestal ligt het dan een dag later op de deurmat. Ik heb een ICON jas gekocht daar, bestelling was een dikke week "in behandeling" waarna ik een mailtje kreeg dat hij verstuurd was. een dag later had ik de jas in huis. ik heb goede ervaringen dus. (btw, de jas was op voorraad)
 
Diegenen die hier zeggen: "pas het pak ergens anders en bestel hem dan via internet".....


Vinden julie niet dat julie misbruik maken van de tijd en moeite die een verkoper doet om jou van goed advies te voorzien? Hij heeft goede bedoelingen en wil je helpen....Maar jij komt met voorbedachte rade binnen om even te kijken of het pak lekker zit en dan el cheapo snel ergens anders op de webshop te bestellen.

lekker als iedereen dat zou doen. blijft de verkoper zitten met onverkoopbare zweetpakken die honderden lui hebben 'geprobeerd' en er nog even over gaan 'nadenken'.....

Het kost de verkoper een half uur a 1 uur...waar hij niks aan verdient. Terwijl hij die tijd had kunnen investeren in een klant die wel serieus is.

wat is julie kijk hierop?
 
Laatst bewerkt:
Tja, aan de ene kant heb je gelijk.. Aan de andere kant is het leven al duur genoeg en als je ergens wat kunt besparen waarom zou je dat dan niet doen?

Ieder verhaal heeft 2 kanten ;)
 
Ik ben zelf meerdere malen bij fc-moto geweest, en het klopt dat ze in de zaak vrij weinig hebben, maar dan bellen ze ff naar het magazijn en 5minuten later is het er ;)
klantvriendelijk, en erg scherpe prijzen daar!
 
Diegenen die hier zeggen: "pas het pak ergens anders en bestel hem dan via internet".....


Vinden julie niet dat julie misbruik maken van de tijd en moeite die een verkoper doet om jou van goed advies te voorzien? Hij heeft goede bedoelingen en wil je helpen....Maar jij komt met voorbedachte rade binnen om even te kijken of het pak lekker zit en dan el cheapo snel ergens anders op de webshop te bestellen.

lekker als iedereen dat zou doen. blijft de verkoper zitten met onverkoopbare zweetpakken die honderden lui hebben 'geprobeerd' en er nog even over gaan 'nadenken'.....

Het kost de verkoper een half uur a 1 uur...waar hij niks aan verdient. Terwijl hij die tijd had kunnen investeren in een klant die wel serieus is.

wat is julie kijk hierop?

Boeiend.
finger.gif


Laatst bij FC-moto een helm gekocht, die heb ik in 2 andere winkels gepast hier in de buurt. Bij de 1 was ie verschrikkelijk veel duur (iets van 150 euro) en bij de andere heb ik een uur met dat ding in me klauwen gestaan (was ie ook nog eens 80 euro duurder) en werd niet geholpen, terwijl meneer met z'n gezinnetje een 100 euro pot moest hebben voor zoonlief direct werd geholpen. Dan zeg ik :W en ga dan FC-Moto wel steunen, lig ik echt niet wakker van. :z


OT: Ik heb goede ervaringen met hun dus, goede prijzen en snelle leveringen. Uitzonderingen zullen er altijd zijn.


[me="OllieNL"]ziet net dat het misschien wel een trol kan zijn, die RobinHood :')[/me]
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt inderdaad een mailtje als de producten de deur uit zijn. meestal ligt het dan een dag later op de deurmat. Ik heb een ICON jas gekocht daar, bestelling was een dikke week "in behandeling" waarna ik een mailtje kreeg dat hij verstuurd was. een dag later had ik de jas in huis. ik heb goede ervaringen dus. (btw, de jas was op voorraad)

ah zo, dus dit:
Your order 5069497 is in process‏

wilt zeggen dat het nog niet is verstuurd, jammer moet ik dus nog even wachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan