Iemand ervaring met FC-MOTO??

Het kost de verkoper een half uur a 1 uur...waar hij niks aan verdient. Terwijl hij die tijd had kunnen investeren in een klant die wel serieus is.

wat is julie kijk hierop?
Verdienen die verkopers zeker flink... :+ Mijn overall was bijna 250 euro goedkoper bij fc-moto, nou dan weet ik het wel.

Als bij een gewone zaak goed geholpen wordt zou ik het helemaal niet erg vinden om 50-75 euro meer te betalen dan bij een webshop, maar vaak is de service ruk en zijn ze veel duurder.

Edit:
De enige zaak waar ik altijd goed geholpen ben, een groot assoritment heeft en redelijke prijzen hanteerd is termaat.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag voor het eerst iets besteld bij FC-Moto!

shoei-x-spirit-Kiyonari-TC-5.jpg


Inclusief donker getint vizier!!

Had vanavond al een diverse mails van hen binnen met als laatste een mail met tracknummer!!!! Hoop dus dat mijn nieuwe helm binnen korte tijd bij mijn deurtje wordt afgeleverd! ;)

Heb wel 1 vraagje aan diegene die eerder hebben besteld, krijg je er gewoon een rekening bij ofzo?? Heb namelijk nog niets betaald en bestelling zou dus al onderweg zijn!?! :)
 
Laatst bewerkt:
Ja goede ervaring mee. Arai xtour2 gekocht 2 jaar terug. Goede prijs en binnen een paar dagen al binnen. Voor Duitsland is Nederland toch het 17e Bundesland dus met dat verzenden nauwelijk buitenland te noemen.
 
Oke, iedereen goede ervaring maar hoe zit het met betalen?? Ik heb nog niets betaald, op mijn account staat wel een rekening, maar heb wel een mail ontvangen dat de bestelling onderweg is inclusief tracknummer???

Kan ik toch wachten met betalen tot de helm binnen is?? :?

Ik heb geen creditcard ofzoiets, dus daar kon ik niet mee betalen!
 
Laatst bewerkt:
Oke, iedereen goede ervaring maar hoe zit het met betalen?? Ik heb nog niets betaald, op mijn account staat wel een rekening, maar heb wel een mail ontvangen dat de bestelling onderweg is inclusief tracknummer???

Kan ik toch wachten met betalen tot de helm binnen is?? :?

Ik heb geen creditcard ofzoiets, dus daar kon ik niet mee betalen!


het is alweer een tijdje geleden dat ik daar besteld heb, maar volgens mij betaalde ik contant aan de deur... (weet niet meer 100% zeker)
 
krijg je nog een extra mailtje als je bestelling daadwerkelijk onderweg is?
ben er geweest maar ze hadden de handschoenen die ik wou niet op stock in mijn maat dus heb ik ze maar besteld vorige week donderdag

heb nu 1 mailtje gekregen dat mijn betaling goed is binnengekomen. Bij mopedreifen krijg ik ook altijd nog een mail als mijn banden daadwerkelijk verstuurd zijn en dan kan ik ze ook tracken waar ze op dat moment zijn, is dit ook zo bij fc-moto?

Sorry voor de late reactie, was het topic uit het oog verloren.

Zoals al vermeld krijg je een mailtje wanneer het spul verzonden wordt.. Meestal staan ze dan nog de dag erna voor je deur.. Ik heb alleen met mijn helm lang moeten wachten(4weken), Verder alles binnen 3/4 dagen ontvangen :}

Oke, iedereen goede ervaring maar hoe zit het met betalen?? Ik heb nog niets betaald, op mijn account staat wel een rekening, maar heb wel een mail ontvangen dat de bestelling onderweg is inclusief tracknummer???

Kan ik toch wachten met betalen tot de helm binnen is?? :?

Ik heb geen creditcard ofzoiets, dus daar kon ik niet mee betalen!

Je kan bij betaalwijze 'aan de deur betalen' kiezen wanneer je je bestelling plaatst. Gewoon contant aan de ups medewerker die het pakketje brengt. Let wel op, ze hebben geen wisselgeld bij zich! dus bij een bedrag van 490 euro en jij hebt 500 contact ben je je 10euro kwijt :X
 
Laatst bewerkt:
Bij bezoeken zijn ze soms een beetje moeilijk. Zo wilde ik een vizier met pinlock (Schubert) meteen laten monteren en het oude vizier achterlaten (uiteraard met een leuke verrekening). Ze stribbelden een beetje tegen maar uiteindelijk is het netjes afgehandeld.

Ik kom toch al regelmatig in Aachen en het prijsverschil van 100 euro met NL is dan leuk meegenomen.
 
Heb me er even in verdiept en ik had inderdaad voor "NACHNAHME" gekozen en dat is volgens google, "betalen bij levering" . :)

Met een beetje geluk nog voor zondag in huis, heb zondag verlof genomen, veels te warm om te werken dan!! ;)
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat moedwillig doen.
Als ik jou was dan belde ik ze even om te vragen waarom mijn helm nog niet uitgeleverd is.
Is je Duits niet goed genoeg, dan mag je mij de relevante gegevens PB'en dan doe ik het wel even voor je.
Een foutje maken of iets vergeten kan zelfs de beste wel eens overkomen.

PS: Afgelopen vrijdag lagen er maar zat Icon helmen in de winkel trouwens.

Bedankt voor het aanbod, maar ik kan me aardig redden in het duits. Het kwam er op neer dat ze alle maten hadden, behalve die ik nodig had. Toen hebben ze een order geplaatst bij Icon, maar ze hebben niks ontvangen. In plaats van actie te ondernemen (mij informeren, mailtje is genoeg) gebeurde er echter niets.
Ik heb nu al 6x telefonisch contact gehad, waarbij ik elke keer "volgende week" te horen kreeg. Bij het laatste telefoontje geld teruggevraagd, aangezien ik hier in NL maar gewoon een helm had gekocht. Alles uitgepraat, en ze konden het begrijpen en excuus enz. "Geld wordt direct overgemaakt meneer!" Nu al weer 3 weken verder....

Ik begrijp dat er wel eens wat fout kan gaan, en dat is ook helemaal niet erg... Enige waar ik mee zit is dat het allemaal zo moeilijk gaat, en er blijkbaar niks aan gedaan wordt. Als ik ooit nog wat bij fc moto haal, dan wordt het in de shop en anders niet
 
Bedankt voor het aanbod, maar ik kan me aardig redden in het duits. Het kwam er op neer dat ze alle maten hadden, behalve die ik nodig had. Toen hebben ze een order geplaatst bij Icon, maar ze hebben niks ontvangen. In plaats van actie te ondernemen (mij informeren, mailtje is genoeg) gebeurde er echter niets.
Ik heb nu al 6x telefonisch contact gehad, waarbij ik elke keer "volgende week" te horen kreeg. Bij het laatste telefoontje geld teruggevraagd, aangezien ik hier in NL maar gewoon een helm had gekocht. Alles uitgepraat, en ze konden het begrijpen en excuus enz. "Geld wordt direct overgemaakt meneer!" Nu al weer 3 weken verder....

Ik begrijp dat er wel eens wat fout kan gaan, en dat is ook helemaal niet erg... Enige waar ik mee zit is dat het allemaal zo moeilijk gaat, en er blijkbaar niks aan gedaan wordt. Als ik ooit nog wat bij fc moto haal, dan wordt het in de shop en anders niet
Okay, duidelijk verhaal.
Vertel ik je even wat ik inmiddels heb gehoord over de verkrijgbaarheid van Icon in Europa.
Dat ze niets hebben ontvangen van Icon is niet zo vreemd, omdat Icon sinds een aantal maanden niet officieel meer wordt geïmporteerd in Europa.
Motoport Europe had Icon opgenomen in de collectie, maar is daar na leveringsproblemen van Icon mee gestopt.
Er zijn nu dus nog wel Icon spullen te koop bij diverse Motoport vestigingen (in NL maar ook in andere landen) maar daarvoor geldt: Op is op!
Het enige wat handelaren zoals Motor en Kledingdiscount in Schiedam en webwinkels zoals FC Moto nu nog kunnen kopen, zijn restpartijen van Motoport franchisenemers die hun restanten uit de winkel hebben gehaald en ze tegen dumpprijzen van de hand doen.
Op die spullen kan daarna bij een snelle verkoop nog steeds wat worden verdiend
Blijft het te lang hangen dan is het overjarige collectie en niet meer zo interessant. :X

Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn gegaan naar jouw maat en type helm en hem niet meer, of in ieder geval niet tijdig, hebben kunnen vinden.
En één helm bestellen in de USA is geen optie, omdat ze dan de gewone inkoopprijs plus vrachtkosten moeten betalen en jou dan niet, zonder er zelf op te verliezen, voor de reeds betaalde prijs kunnen leveren.
Wat ik dan minder vindt, is dat ze je niet direct je geld terugbetalen.
Dat is gewoon laksigheid en niet zoals het zou moeten.
Ik weet wel, dat als het dametje wat in de shop staat daarvoor verantwoordelijk zou zijn geweest, je het allang had terug gehad.
Da's een hele aardige en ook bijdehante tante die heel goed weet wat klantenbinding is. :Y
Misschien moet je eens met haar bellen want zo groot is het bedrijf niet..... :+
 
Ekle jaren terug in de winkel een helm gekocht, maar de juiste kleur combinatie had ie niet op voorraad, ter pleke betaald. Twee weken later werd de helm netjes bezorgd zonder verzendkosten te betalen.
 
Vanmiddag voor het eerst iets besteld bij FC-Moto!

[afbeelding]

Inclusief donker getint vizier!!

Had vanavond al een diverse mails van hen binnen met als laatste een mail met tracknummer!!!! Hoop dus dat mijn nieuwe helm binnen korte tijd bij mijn deurtje wordt afgeleverd! ;)

Heb wel 1 vraagje aan diegene die eerder hebben besteld, krijg je er gewoon een rekening bij ofzo?? Heb namelijk nog niets betaald en bestelling zou dus al onderweg zijn!?! :)
Hoeveel was jij met verzending kwijt?

Maar ik ga van de week zelf ook eens langs, kijken en shoppen voor wat spullen.
Schijnt een goeie zaak te zijn. :)

En net even verder op het industrie terrein in aken zit polo motorrad en louis, dus voldoende keus. En ik geloof 3 deuren verder van fc motor is een dumpstore van polo. :)
 
Hoeveel was jij met verzending kwijt?

Maar ik ga van de week zelf ook eens langs, kijken en shoppen voor wat spullen.
Schijnt een goeie zaak te zijn. :)

En net even verder op het industrie terrein in aken zit polo motorrad en louis, dus voldoende keus. En ik geloof 3 deuren verder van fc motor is een dumpstore van polo. :)
Verzenden onder rembours kostte 12,80 euro, totaal 572,70 met extra een donker vizier! ;)
 
Kleine winkel, op internet lijkt het echt een grote winkel. Dit viel mij tegen. Ik ben er naartoe gegaan voor een pak te kopen. Maar eenmaal in de winkel hadden ze maar een paar pakken hangen en ze hadden ook geen pasmotor of iets dergelijks staan. Het personeel is wel vriendelijk en helpt je prima.
 
FC Moto is echt te gek!!!
ondanks wat problemen/onduidelijkheden is alles netjes opgelost en hebben zij zelfs een gratis vizier erbij gedaan (terwijl ik niets gevraagd had)
Verder hebben ze mij goed geholpen met maat etc..

Dus ga ervoor!

p.s. foto bij succesvol aankoop
 
die prijzen zijn erg laag zeg! Gewoon de helft minder wtf

In Nederland passen en dan bestellen bij FC Moto! *O*

ik neem aan dat als ze een maat niet hebben, dat ze die gewoon voor je bestellen toch?
 
die prijzen zijn erg laag zeg! Gewoon de helft minder wtf

In Nederland passen en dan bestellen bij FC Moto! *O*

ik neem aan dat als ze een maat niet hebben, dat ze die gewoon voor je bestellen toch?


Heb dat in een mail aan FC-Moto gevraagd, antwoord was duidelijk, je moet er vanuit gaan dat als de maat op internetsite staat, dan zou hij er ook moeten zijn!!

Vandaag mijn X-Spirit binnen gekregen, klasse allemaal van FC_moto, eerste ervaring en tot nog toe met 100 punten!! *O*
 
Heb dat in een mail aan FC-Moto gevraagd, antwoord was duidelijk, je moet er vanuit gaan dat als de maat op internetsite staat, dan zou hij er ook moeten zijn!!

Vandaag mijn X-Spirit binnen gekregen, klasse allemaal van FC_moto, eerste ervaring en tot nog toe met 100 punten!! *O*

ok dan!
binnenkort 1 klant meer voor FC Moto!

thx ouwe!
 
Heb dat in een mail aan FC-Moto gevraagd, antwoord was duidelijk, je moet er vanuit gaan dat als de maat op internetsite staat, dan zou hij er ook moeten zijn!!

Vandaag mijn X-Spirit binnen gekregen, klasse allemaal van FC_moto, eerste ervaring en tot nog toe met 100 punten!! *O*
Netjes netjes. :)
 
Ga buiten spelen, oma.

Heeft de webshop van FC-Moto ook echt alles op voorraad dat ze op voorraad zeggen te hebben? Of bestellen ze na een order snel bij de leverancier, zoals zo veel andere shops dat doen? Ik heb een Rev'it Rogue bij ze besteld, die overal pas in augustus weer leverbaar is maar bij hun op voorraad was. Echter na de bestelling (bijna een week geleden) nooit meer wat van ze gehoord.
 
Ik heb een helm besteld via FC Moto.

Toen de kleur niet leverbaar was werd ik keurig gebeld of ik een andere kleur of een ander design wilde. Wel handig dat je dan de Duitse taal een beetje machtig bent.
 
Ga buiten spelen, oma.

Heeft de webshop van FC-Moto ook echt alles op voorraad dat ze op voorraad zeggen te hebben? Of bestellen ze na een order snel bij de leverancier, zoals zo veel andere shops dat doen? Ik heb een Rev'it Rogue bij ze besteld, die overal pas in augustus weer leverbaar is maar bij hun op voorraad was. Echter na de bestelling (bijna een week geleden) nooit meer wat van ze gehoord.

de alpinestars in mijn kleur en maat zijn niet in voorraad en ze zeiden dat ik minstens tot juni moest wachten (maand terug) en ze vroegen of ze mijn geld niet moesten terugstorten en de order annuleren

nette service dus :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan