Iemand ervaring met een gsx 400E?

gsx 400E

Rookie
22 mei 2004
19
0
Hengelo
heeft er iemand ervaringen met een gsx 400E?

zou graag willen weten of het een leuke bike is en of je er goed mee kunt sturen?
:]
 
Ok, een ietwat latere reactie, maar hier komt ie:

Ik heb er ervaring mee :)

Ik rij er nu al bijna anderhalf jaar mee rond denk ik. De mijne is uit 1983. Het is een uitstekende motor die mij tot nu toe nog nooit echt in de steek heeft gelaten. Ik ben wel van plan om binnen dit en enkele maanden een andere motor te kopen. Ivm aflopen van het klein rijbewijs.

Ik heb deze zomer een trip naar zuid frankrijk gemaakt en dat ging perfect. Het enige minpuntje is dat hij wel wat olie verbruikt...

als je meer specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.

(in bijlage mijne gsx, indien je hem eens wil zien moet je er maar eens op klikken)

Bijlage: gsx4002.jpg
 
mooi ding man.

Heb je ook technische ervaring met deze?
heb namelijk probleem met de distributieketting.

:]
 
Weer die oma,

Wil toch nog even kwijt dat een gsx 400e een goede keus is.
tenminste....... als pekelfiets. Start altijd, bij een bijna lege accu zelfs nog aan te duwen,

alleen niet echt geschikt voor het betere snelwegwerk. het je steeds achter vrachtwagens verschuilen gaat gauw vervelen.

Ik gebruik 'm voor woon-werk in pricipe bij slecht weer of kou.
toch zo'n 10.000 km per jaar denk ik....

Af en toe een beetje olie en rijden maar..... succes
 
Ik heb er een gehad. Was echt een pekelfiets. Ik heb er nog een café-racertje van weten te bouwen (helaas geen foto van). Het blokkie had z'n beste tijd gehad. Snel ingeruild daarna. Ik zou er niet snel weer eentje kopen.
Zo eentje dus:
1984_gsx400e.jpg
 
Kan iemand mij meer info geven over mijn motor, want ik snap het niet meer.