Iemand ervaring met cmsnl.com?

Ja, superduur (typische dealer prijzen). Moet je Honda onderdelen hebben?

David Silver Spares (Honda importeur UK) zeer aangename prijzen. Zo, nu heb ik David weer genoeg credits gegeven voorlopig.

Bijv. originele remschijven zijn zomaar de helft goedkoper in de UK. Geen idee waarom eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch , qua leveringen, alleen maar positieve ervaringen met CMCNL.
Qua prijzen; altijd de hoofdprijs, prijzen staan er ook nog ex BTW, dus vergis je niet.
En idd Davidsilver is wat goedkoper en levert ook goed en vrij snel.
 
Heb laatst ook een bestelling gedaan bij CSMNL.
Het onderdeel waar het me eigenlijk om ging stond genoteerd als zijnde op voorraad.
Na bestelling kreeg ik een bericht dat dat onderdeel "cancelled by supplier" was.
M.a.w. de resterende lullige ringetjes kreeg ik wel met daarbij opgeteld de order en verzendkosten, is zo erg duur spul geworden.
 
Iemand nog mooi adres voor suzuki bandit kuipdelen in org kleuren dan?
 
Ik had hier geen goede ervaringen mee, maar is al wel 'n tijd geleden.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er gewerkt bij cms,idd de hoofdprijs en david silver levert de spullen o.a. aan cms,is dus altijd goedkoper
 
Ik heb een slechte ervaring met CMSNL, te duur en slechte service. Had het beter gewoon gelijk bij mn dealer kunnen kopen.
 
Ik heb een slechte ervaring met CMSNL, te duur en slechte service. Had het beter gewoon gelijk bij mn dealer kunnen kopen.
:^
De levertijden veranderden continue, en het vreemdste was, dat als ik mijn telefoonnummer niet gaf, ze niet wilden leveren(betaling was al geschied) ???
 
Laatst bewerkt:
Prima ervaringen, alleen de levertijden zijn erg wisselend (1 week tegenover 6 weken). En de hoofdprijs, maar niet duurder of goedkoper dan in een motorzaak.
 
Ik heb ook goede ervaring met www.cmsnl.com. Ik heb naar aanleiding van deze threat even zitten kijken op de site en ik vind het nogal vebazingwekkend dat zij in staat zijn zo een database van artikelen te kunnen onderhouden, en dat voor modellen vanaf 19 kruk tot het meest moderne. Ik heb zelf een behoorlijke verzameling motoren (en een nog grotere waar mijn vrouw niet van af weet :-) en heb tot op heden alle artikelen binnen of met 5 werkdagen ontvangen, gewoon super! Zij leveren spul wat totaal obscuur is en some is het misschien niet het goedkooptste maar Duur? Ja wat is duur, je kan natuurlijk deze site misbruiken om dan vervolgens een of ander after market artikel bij een ander te kopen maar ik vind dat persoonlijk een slechte zaak. De aftermarket leverancier heeft kennelijk niet de behoefte op tijd en geld te investeren in zijn producten en dus dan maar meeliften op de weelde van informatie op cmsnl? Nee, dat is niet mijn manier. Ik heb ook geen stroeve ervaringen mbt mailen oid want ze hebben een ticket systeem wat uitstekend werkt! Super snel antwoord maar de meeste vragen worden beantwoord dmv het online account systeem waar je je order gewoon in kan volgen. Misschien zijn we allemaal wat verwend geraakt in de loop van de tijd, waar waren we 10 jaar geleden dan voor de onderdelen? Als je dealer geen zit had dan had je gewoon pech, en kon je op een beurs gaan neuzen. Ik vind het top dat er kennelijk toch een vakidioot is geweest dit dit heeft willen maken, en ik ben van plan om er nog long en veel gebruik van te maken.

An y comments? Ik hoor het graag!

Jan :W
 
Pas nog gebruik van gemaakt. Geweldige partsfiches! Tot het allerkleinste boutje is alles te bestellen. Goede track&trace, levertijd aanvaardbaar. Zoals eerder gemeld, niet goedkoop.

Maar waar vindt je originele Suzuki onderdelen wel goedkoop :?

Al met al ben ik zeer tevreden.
 
ik heb een site waar ik naar mijn mening wiselstukken kan bestellen aan mooie prijzen.
heeft iemand hier al ervaring mee??
Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts
't is dat ik daar om en bij de 500€ aan stukken zou willen bestellen en toch graag mijn stukken dan ook wil ontvangen!

rekkie

Ik heb daar een aantal weken geleden enkele onderdelen besteld voor voor mijn Honda xl 250 R. Levering duurde ongeveer 1 week. En is niet echt goedkoop. Maar de spullen zijn goed.
 
Ze rekenen voor de onderdelen de prijs die de officiële dealer vraagt. Zij bestellen ook maar gewoon bij de groothandel, in een motorzaak zal de prijs hetzelfde zijn.
 
Ik heb goede ervaringen met cmsnl.com. Ja, die 20% BTW vergis je jezelf iedere keer weer in, dat is ronduit balen. Maar, de onderdelen zijn originele onderdelen, geen imitatie. Niet dat ik tegen imitatie ben, soms is imitatie zelfs beter dan OEM. Maar met originele onderdelen weet je wat je krijgt.

Wat wel heel fijn is, is de mogelijkheid het onderdeel op een exploded view uit te zoeken. Dat scheelt in de "dat borgringetje met binnenvertanding bij de koppeling, wat je moet ombuigen om de moer te borgen"-discussies. Die discussies waar de magazijnchef terecht moe van wordt.

De optie van een eenmalige machtiging kan fraudegevoelig zijn. Neem een goed password voor het userid als je jezelf aanmeldt, je kent de regeltjes vast wel.
 
Ik heb goede ervaringen met cmsnl.com. Ja, die 20% BTW vergis je jezelf iedere keer weer in, dat is ronduit balen. Maar, de onderdelen zijn originele onderdelen, geen imitatie. Niet dat ik tegen imitatie ben, soms is imitatie zelfs beter dan OEM. Maar met originele onderdelen weet je wat je krijgt.

Wat wel heel fijn is, is de mogelijkheid het onderdeel op een exploded view uit te zoeken. Dat scheelt in de "dat borgringetje met binnenvertanding bij de koppeling, wat je moet ombuigen om de moer te borgen"-discussies. Die discussies waar de magazijnchef terecht moe van wordt.

De optie van een eenmalige machtiging kan fraudegevoelig zijn. Neem een goed password voor het userid als je jezelf aanmeldt, je kent de regeltjes vast wel.

Hahaha dat herken ik, ik had de keer daarna mijn Haynes maar meegenomen, kon ik het aanwijzen :9
 
ik vind ze erg duur,heb me verneukd met de btw die staat niet duidelijk aangegeven op die site...........
had bij mijn dealer de spullen een 20 eu totaal goedkoper kunnen krijgen
heb er een 3verschillende busjes,en een kapje besteld.
balen dat ik bij hun alles al rond heb anders had ik het annuleerd en toch bij de dealer gehaald.
 
Met cmsnl heb ik geen zaken kunnen doen, wel geprobeerd. Had wat spulletjes besteld maar de order bleef op verwerken staan. Mailtje gestuurd, geen antwoord gehad, order was geannuleerd. Nieuwe order geplaatst, levertijd stond op enkele maanden dus een mailtje gestuurd of dit realistisch was. Wederom geen antwoord en hebben ze zelfs mijn hele account verwijderd. Er is geen kwaad woord of verwijt gevallen simpelweg 2x een vraag gesteld. Nou ja als cmsnl mij niet als klant wil dan houdt het op he :')

Ik bestel nu gewoon al mijn spulletjes bij de plaatselijke dealert. Levertijd is een halve tot een hele dag (koerier komt 2x per dag) en wordt altijd vriendelijk geholpen.
Qua assortiment en prijs hoef ik het niet te laten want ze bestellen uit eenzelfde soort database als CMSNL.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan