In 2004 kwam ik een keer thuis. en toen lag er onder mijn motor een plas benzine.
dacht in eerste instantie dat de carburateur over liep oid. maar dat was niet het
geval. de tank was lek. de vorige eigenaar had de roest gaatjes gedicht met silicone
kit, maar dat werkt natuurlijk niet. Ik heb daar toen foto's van gemaakt.
Die kwam ik weer tegen. dus bij deze, How to: Reperatie stalen brandstoftank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed schuren, anders hecht je tin echt niet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een geld stuk werkt perfect, Koper soldeert hartstikke makkelijk immers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar
[afbeelding]
Als jullie niet snappen wat ik doe, dan zet ik dat er nog wel bij. maar ik heb er nu even geen tijd voor, duty is calling
'How to: Tank reparatie' > 'How to: Tankreparatie''How to: Tank reperatie' > 'How to: Tank reparatie'
'How to: Tank reparatie' > 'How to: Tankreparatie'
Kan dat geen kwaad om koper (messing/brons) op staal te solderen? Iets met galvanische werking en zo?
epoxy wel, polyester niet.is die epoxy ook benzinebestendig??
ik heb namelijk nog een cosmetisch mooie tank, alleen een gat eronder ter grootte van een brievenbus..
als ik daar nu eens een plaatje in kan epoxy-en... solderen wilde niet echt lukken namelijk...
Say what
waarom uit spoelen met water? Je gebruikt niet eens een brander dus gevaarlijk is het niet echt.
is die epoxy ook benzinebestendig??
ik heb namelijk nog een cosmetisch mooie tank, alleen een gat eronder ter grootte van een brievenbus..
als ik daar nu eens een plaatje in kan epoxy-en... solderen wilde niet echt lukken namelijk...
Is benzine bestendig. Maar het is voor kleinere gaatjes, niet voor brievenbussen...