how-to bedenken a Hornetmeeting 2011

horney

MF veteraan
22 nov 2003
5.038
4
Amsterdam
eindelijk, na al die tijd moet er maar weer eens een Hornetmeeting komen
en aangezien de newbees nog niet weten hoe dat werkt is hier het how-to topic ;)
en speciaal voor BasH88

eerst begin je met het voorstel en eventueel wat hulp daarbij,
bijvoorbeeld met 1 was-a-bee en 1 ex was-a-bee

dan bedenk je een datum, in dit geval stellen we voor:

zondag 22 mei om 11.00 uur< dik gedrukt helpt, dat zien mensen eerder en blijft beter hangen :z

je kan ook een poll openen met allerlei data, maar dat maakt het kiezen niet altijd makkelijker. kies in ieder geval altijd een datum waarop je zelf kan


dan de locatie, in dit voorbeeld kiezen we de McDondalds Soesterberg
vanwege de centrale ligging in NL en de wegen naar een leuke route

een kaartje helpt ook altijd voor hen die niet weten hoe ze bv. Google moeten gebruiken

> klik hier voor een kaartje <

een adres is ook handig voor de navigatiepiloten, dus voeg dat altijd toe

McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide



dan ga je nadenken over het programma, oftewel, wat wil je gaan doen?

meestal wil men op dergelijke meetings even kletsen (je moet toch wachten op laatkomers), een ritje rijden, wat drinken of eten, fotootjes maken, posen (da's stoer doen) en nog meer babbelen.
Het is werkelijk ongekend hoeveel behoefte een enthousiast motorrijder kan hebben over zijn of haar motor te willen vertellen, ook al heb je nagenoeg dezelfde.
En een even enthousiast motorrijder zal dat dan ook nooit gaan vervelen, dus hou hier rekening mee in het bepalen van je "kletstijd".


11.00 kletstijd
11.45 beginnen met opstarten rit
12.00 daadwerkelijk klaar zijn voor de rit
12.05 1e deel rit > 30/45 min. pauze > 2e deel rit
einde


Een deelnemerslijstje word altijd wel geapprecieerd, zodat men kan zien in hoeverre belangstelling is voor deze meeting en of dit misschien niet te druk wordt.

1. Horney
2. HornEd
3. Losbol
4. Nessy
5. SM-Ronald
6. Mento
7. Flaterik
8. Reece
9. Augusto
10. Wouter072
11. BasH88
12. ^ z'n vriendin
13. Fitrefo
14. Motormuis13
15.


Indien je daar behoefte aan hebt kun je ook wat "regels" bedenken die je hanteerd tijds de meeting en/of de rit. Het betreft mogelijk een groep mensen die niet gewend is in (grote) groepen te rijden en zowiezo niet in deze samenstelling, dus dit kan de veiligheid, en dus succes van de meeting, vergroten.

*geleend uit een voorbeeld-topic O-)


Safety Guidelines

- Het is een rijders meeting, geen kijken-wie-de-langste-heeft me(e)ting
een beetje competitief rijden is leuk, maar hou het verantwoord.

- Bedenk je dat wat jij vind kunnen, voor een ander al tot de max is of zelfs daaroverheen, jaag elkaar niet op.

- Neem de verantwoording voor je eigen rijgedrag. Laat je niet opjagen en wil iemand inhalen, geef hem hier dan de ruimte voor. (handgebaar 'ga maar voor me rijden' is ook fijne en duidelijke communicatie)

- Probeer zo min mogenlijk in te halen! Zoek lekker je plekje op binnen de groep en probeer dat aan te houden voor de rest v/d rit.

- Hou je achterligger ook goed in de gaten. Mocht het onverhoopt toch ergens mis gaan, dan zijn we tenminste snel ter plaatse en is dat voorin ook het snelste duidelijk.



nou, dat is het wel zo'n beetje,s ucces met het organiseren van je Hornetmeeting! 8-)

full



pssst!, er is er alweer een reünie op 22 mei!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Geweldig! Een Hornet-meeting-for-dummies-topic _O- :}
De 22ste is voor mij wat lastig, ik vertrek op die dag een weekje naar Duitsland voor training.
(maar wie weet, misschien kan ik wat schuiven/combineren)

Volgens mij ben je 1 dingetje vergeten, er horen natuurlijk wel pannenkoeken bij! })
 
Laatst bewerkt:
Kom de 20ste terug van vakantie uit Zeewolde
21 mei heb ik een Chemie dag bij mijn werk waar ik met me ouders heen wil

Dus 22 Mei is een beetje krap
En best veel kilometers :o
 
Goed geschreven, lekker kort O-)

Eindelijk weer een moment om mijn Hornet te posen *O*

horney, ga jij met mijn GS500?
 
_O-

In ieder geval de origineelste Hornetmeeting OP aller tijden. :}

Kijken of deze Hornetveteranen er nog wat van kunnen bakken.

full
 
Als het nog mogelijk is wil deze wasabee zich aanmelden voor de vijfde plaats in deze lijst.
Het lijkt me leuk om de veteranen weer eens te zien rijden. :]
 
Als het nog mogelijk is wil deze wasabee zich aanmelden voor de vijfde plaats in deze lijst.
Het lijkt me leuk om de veteranen weer eens te zien rijden. :]


:o

Ongelofelijk! Hij leeft nog, zeg Hornetmeeting en daar is hij weer *O*



ff kijken of het ook werkt met anderen....


BIER!!!!!
 
waarom op zondag horney? (22 mei kan ik niet :( ) vorige meeting was op zaterdag, dit hadden we gedaan omdat het dan iets rustiger is op de weg.(bijvoordbeeld 21 mei want dan kan ik wel :+ )

nee zondag 22ste staat voor mijn al iets anders gepland, mocht dit niet doorgaan dan ben ik er zeker bij.

trouwens is de route hetzelfde die we ook met de nakedbike meeting gedeeltelijk hebben gereden??
zo ja, aanmelden als je kan lekker veel sturen :]
zo niet, ook aanmelden is altijd super gezellig.

gr steve
 
Laatst bewerkt:
oh hee men tekstje is toch niet on opgemerkt gebleven ik vroeg me al af wanneer komt er iemand mee :P ;)

maar moet nog wel even kijken of ik ook kan. dus dat hoor je nog. is dit dezelfde start plek als de sport-naked meeting ??
 
Laatst bewerkt:
oh hee men tekstje is toch niet on opgemerkt gebleven ik vroeg me al af wanneer komt er iemand mee :P ;)

maar moet nog wel even kijken of ik ook kan. dus dat hoor je nog. is dit dezelfde start plek als de sport-naked meeting ??


ja
 
:o

Ongelofelijk! Hij leeft nog, zeg Hornetmeeting en daar is hij weer *O*
]

Hahaha :+
Ja hij leeft nog en voor een ouderwetse Hornet meeting ben ik altijd wel in. :}
Als ik het lijstje van de deelnemers zo bekijk zijn het de zelfde horneteers als in 2004.
Het jaar van mijn eerste hornet meeting.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het forum nog wel bijna dagelijks meelees.
Maar wat heb ik nou nog te melden over de hornet, het is al weer dik 4 jaar geleden dat
ik afscheid heb genomen van de honda.
En ik ben tot nu toe nog erg blij met mijn orange brommertje. :Y
 
Hmmm, zit zo eens te denken...

Kunnen we er niet zaterdag en zondag van maken?

Get my drift horney?

het is catch my drift, en ik weet waar je naartoe wilt })

dus, heren en dame die zich reeds aangemeld hebben,
hoe zitten jullie zaterdag de 21e? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan