Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Foto’s?Metalen,verzinkt,tuinhuisje.
Gaat hier al meer als 10 jaar mee.
Staat wel in de achtertuin.Fotos
Bouwpakket,.Foto’s?
Deze kant en klaar gekocht? Waar?
Op het journaal gisteren was een ontploffing van een raketwerper. Op de beelden was ook een mooie motorstalling te zien van sandwichpanelen met een geïsoleerd rolluikje als deur. Heb je ook minder vocht natuurlijk.
Verwarm je in de winter? want als het heel vochtig is buiten wordt het zelf in mijn verwarmde garage redelijk vochtig.Mijn tuinhuis ook geen vocht.
Onderzeil waarvan de uiteinden binnen tegen de wand,daarover rubberen tegels.
Niks wat metaal is en ongelakt, oxideerd er.
Goede ventilatie schijnbaar.
En ook geen raketwerper
Kijk, dat is dan weer jammer. Je had me bijna overtuigd ...En ook geen raketwerper
Het oog voor details is gewoonweg geweldig!Op het journaal gisteren was een ontploffing van een raketwerper. Op de beelden was ook een mooie motorstalling te zien van sandwichpanelen met een geïsoleerd rolluikje als deur. Heb je ook minder vocht natuurlijk.
Als je zelf wil knutselen zou ik @Wrakhout in de gaten houden. Op het weggeeftopic zijn al eens sandwichpanelen voorbij gekomen.Verwarm je in de winter? want als het heel vochtig is buiten wordt het zelf in mijn verwarmde garage redelijk vochtig.
hoe warmer de lucht hoe meer vocht deze kan vast hoeden. dus als het heel vochtig is buiten is het zeker niet koud, of als het winter is is de lucht droog.Verwarm je in de winter? want als het heel vochtig is buiten wordt het zelf in mijn verwarmde garage redelijk vochtig.
Niet.Verwarm je in de winter? want als het heel vochtig is buiten wordt het zelf in mijn verwarmde garage redelijk vochtig.
Het gaat om de relatieve luchtvochtigheid.hoe warmer de lucht hoe meer vocht deze kan vast hoeden. dus als het heel vochtig is buiten is het zeker niet koud, of als het winter is is de lucht droog.
je motorkot verwarmen in de winter is dus geen goed idee als je het vocht uit je kot wil houden.
Verwarmde lucht kan relatief meer vocht vasthouden dan koude.Het gaat om de relatieve luchtvochtigheid.
Het eerste deel klopt; warme lucht kan meer vocht bevatten. Dat vocht condenseert als die lucht afkoelt, waardoor er druppels op je motor komen te staan.hoe warmer de lucht hoe meer vocht deze kan vast hoeden. dus als het heel vochtig is buiten is het zeker niet koud, of als het winter is is de lucht droog.
je motorkot verwarmen in de winter is dus geen goed idee als je het vocht uit je kot wil houden.
Een soortgelijke ervaring had een vriend van mij met zijn motorhoes. Stuk vuurwerk eronder en de hoes vliegt in de fik. Die motor stond ook in de voortuin. In een achtertuin zal de kans daarop een stuk kleiner zijnErgens op het motorforum heeft iemand ervaring met een motortent.
Motor en tent afgebrand tijdens oud en nieuw omdat er een vuurpijp oid in de buurt van de tent was geland.