Hornet's Heuvel"rug"rit

Wanneer Hornet's Heuvel"rug"rit ????

  • 26 augustus 2007

    Stemmen: 13 76,5%
  • 9 september 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16 september 2007

    Stemmen: 3 17,6%
  • 23 september 2007

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
En dan op een zaterdag :Y dan ben ik er ook weer eens bij....

Op zondag komt me meestal niet gelegen, maar ik hou de datum wel in de gaten misschien dat ik wel een keertje kan


Sinds wanneer hou jij de zondagsrust in ere ? Of ben je bang een zondagsrijder te worden ?
 
Sinds wanneer hou jij de zondagsrust in ere ? Of ben je bang een zondagsrijder te worden ?

3 weken geleden stond de dominee hier voor de deur ... Mocht niet meer rijden op zondag dus daar houden we ons braaf aan O-). Nee ik zit de komende maanden redelijk klem op zondag, zaterdag komt me gewoon 100 % beter uit. Maar geloof niet dat het er in zit........
 
Had er echt zin in, maar om eerst 161 km te moeten rijden naar het vertrek punt is me net wat te ver, aangezien de riit 170 km is, dus dat is in 1 dag voor 492 km dus dat wordt me net te gek, hopelijk een keer dichter in de buurt, dan ben ik erbij.
 
Had er echt zin in, maar om eerst 161 km te moeten rijden naar het vertrek punt is me net wat te ver, aangezien de riit 170 km is, dus dat is in 1 dag voor 492 km dus dat wordt me net te gek, hopelijk een keer dichter in de buurt, dan ben ik erbij.

laatste 3 meetings moest ik ook eerst zo'n 150km rijden naar vertrekpunt
boeie, is altijd gezellig zo'n dag en je komt nog eens ergens
 
Had er echt zin in, maar om eerst 161 km te moeten rijden naar het vertrek punt is me net wat te ver, aangezien de riit 170 km is, dus dat is in 1 dag voor 492 km dus dat wordt me net te gek, hopelijk een keer dichter in de buurt, dan ben ik erbij.

volgende na deze is in de eiffel hoop ik.. das pas ver... :P
 
170 km van veenendaal naar maarsbergen. al enig idee wat de route wordt (ongeveer)?
ben nieuw op het forum, trotse eigenaar van een hornet en lijkt me leuk erbij te zijn in mijn achtertuin...
 
170 km van veenendaal naar maarsbergen. al enig idee wat de route wordt (ongeveer)?
ben nieuw op het forum, trotse eigenaar van een hornet en lijkt me leuk erbij te zijn in mijn achtertuin...

Welkom op MF !

full

behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst


Als nieuwe Horneteer dient u zich voor veel slap geouwehoer over spiegels, stuurtjes, knipperlichten en taartscheppen te melden in het volgende topic

*Hornet Plaza...Part IV*
 
Terug
Bovenaan Onderaan