Hornetmeeting 2006, part 1

Stem op je voorkeursdag: (poll gesloten)

  • zondag 26 maart

    Stemmen: 1 4,8%
  • zondag 2 april

    Stemmen: 10 47,6%
  • zondag 9 april

    Stemmen: 7 33,3%
  • zondag 16 april Pasen

    Stemmen: 2 9,5%
  • zondag 23 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 30 april koninginnedag

    Stemmen: 1 4,8%
  • zondag 7 mei mega meeting

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 14 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21

fitrefo

MF veteraan
20 apr 2004
2.424
0
Jaja, het is weer zover, het is nu nog hartje winter maar we gaan maar alvast plannen! Na het succes van de hornet meetings van april en september van vorig jaar (tweemaal meer dan 30 man opkomst) nu dan weer de eerste hornet meeting van het jaar 2006. Dé kans om te laten zien wat er in de wintermaande versleutelt is en welke kunstjes je erbij geleerd hebt.

2e nederlandse hornetmeeting


datum: 2 april
tijd: 11:00 uur
locatie: amsterdam, MacDonalds "kadoelen"
Adres: IJdoornlaan 1001, Postcode: 1035 MZ, AMSTERDAM
Afslag: A10, afrit S117 Kadoelen

note: bij eventueel ontzettend %$&#weer, dus storm of gladheid, vrieskou, behoud de organisatie zich het recht om de meeting een weekje op te schuiven. zal tijdig gepost worden uiteraard.

De Rit:
Uiteraard zit er weer een ritje aan vast. En in het kader van de toeristische promotie van het pittoresque Noord-Holland zult u met uw Japanner langs de mooiste plekjes van deze prachtige provincie sturen. cameras op stand by a.u.b..
De rit is ongeveer 120 km lang en zal gereden worden in pakweg 2 maal 1 uur.
het eerste deel voert van Kadoelen naar Hoorn, waar bij cafe de Waag "geposed" kan worden op het mooie plein in Hoorn. Het tweede deel bevat een fotostop op een plekje waar u uw japanner kan vereeuwigen in een typisch hollands landschap. De rit eindigt bij Caddy´s Diner in Purmerend. (bij de Macdonalds)


Ritje is voorgereden door ondergetekende, HornEd, en Horney en wij waren er zeer tevreden over. Buiten het hoge schilderachtige gehalte zit er genoeg te sturen in. de bochten zullen de rechte stukken overtreffen. *O*



aanwezigen:

1. fitrefo (duh)
2. Vspecnur
3. Ted gaat naar handschoenritje..
4. Richard
5. the blue one
6. Slight 111 ONK Assen
7. peerke ONK Assen
8. blackbeauty
9. Hornix
10.Racing Roelie
11.Hofman
12.johrav
13.herbouwer
14.murkel
15.Kato
16.johnny english
17.jan kees
18.joop lompo aan het werk
19.joep horpoen
20.Danny1984
21.Motormeisje1982 familiefeestje..
22.Ana
23.GreyHorn
24.FuriousD haalt het niet.?
25.Horney
26.kees helm
27.ronaldCB600f
28.Micro
29.LosBol
30.cete
31.The Hood
32.rainiman
33.FZR600
34.mtv
35.istvan druk, het weer??
36.Rinske

was-a-bees:
1.HornEd (CB-1 fighter)
2.Reece (GSX1400)

wannabees:
1. Yihaaa (blade k5)
2. MeR1in (R1)
3. Arch-Enemy (cbr600)
4. Fanny (cb400rr)
5. lonely (cbr600)
6. Jan (BMW K1200R)
7. Evert (BMW)
8. Dave (KTM)
9. cb-1 introducee
10.shaguar (XJR)
11.choppertje (shopper)
12.andre (FZR)
13.vriend Rinske (SV1000)
14.louns (xjr1300)


indien men trek heeft om met wat anderen naar de meeting te rijden, zijn hier de verzamellokaties:

A4 Shell, 10:30 uur

A1 De Witte Bergen, 9:30 uur

Diemen: Gamma, bij de Mac, 10:30

naast de A12 bij de rotonde Het Gouwe Aquaduct, 10:00 uur (zie link hieronder) www.motor-forum.nl/forum/topic.php/121842/singlepost/4629660

Purmerend: caddy's diner tussen 10:15 en 10:30
 
Laatst bewerkt:
haha, das snel, ik hoop dat je nog een hornet hebt tegen die tijd... of niet natuurlijk, voor jezelf dan. snelle verkoop ook leuk. en welkom ben je ook zonder hornet hoor!
 
gezellig
f3.gif
 
ja wij zijn er ook weer bij maar kan niet alle datums
races en natuurlijk weer een verjaardag maar dat weten
jullie natuurlijk wel
maar we proberen een gaatje ervoor vrij te maken
liefst op 9 april
 
Yaaaaaaahhhaaaa leuk!! *O* Ik ben zeker van de partij!!! Op dit moment kan ik nog alle data dus ik merk wel waar het op uit loopt!! Goed idee om er vroeg mee te beginnen...hoe meer zielen ermee rekening kunnen houden hoe beter *O*

Ha...nu krijg je pas echt het gevoel dat het seizoen weer snel gaat beginnen.. ;)
 
Natuurlijk wil ik ookvan de partij zjn. Kan dan ook mooi een paar ideetjes opdoen voor de toekomst. Kan de meeting dan ook naar 8 maart. Heb dan pas mijn rijbewijs voor vol vermogen
 
nou, 6 keer gestemd pas maar 2 april heeft de voorkeur zie ik. echte horneteers deert de evt. kou niet!

ik zet gewoon iedereen die positief reageerd op de lijst. ergens half tot eind februari wordt dan de datum vastgelegd en als je dan niet kan streep ik je gewoon weer door.

wel stemmen he... anders wordt je zeker verwacht want dan kun je alle dagen kennelijk.. ;)
 
Ik zal er ook wel weer bij zijn. Ik heb voor 9 april gestemd maar andere datums moeten ook geen probleem zijn.
 
kijk dat schiet op. we zitten al op 17... en ik mis nog steeds een paar van de vaste gasten. lijkt me dat het weer gezellig gaat worden.. :Y
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan