Hornetmeeting 2006, part 1

Stem op je voorkeursdag: (poll gesloten)

  • zondag 26 maart

    Stemmen: 1 4,8%
  • zondag 2 april

    Stemmen: 10 47,6%
  • zondag 9 april

    Stemmen: 7 33,3%
  • zondag 16 april Pasen

    Stemmen: 2 9,5%
  • zondag 23 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 30 april koninginnedag

    Stemmen: 1 4,8%
  • zondag 7 mei mega meeting

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 14 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21
JK wil ook komen en rijdt op de ex Hornet van ED (die nu zijn creatie berijdt)

Mag dat ??????

gezelly toch

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/311661/4f5c6a5405472ddf45a05c8b12da3da2 (internet foto 1.JPG)​
 
_O-

@fitrefo mn naam staat verkeerd :o

:o oeps

de rest ook toegevoegd. we zitten alweer op 20.

circuitdagje klinkt goed maar denk dat ik dit jaar weinig geld overhoud. heb al een keer in de planning zitten ook. maar als die niet door gaat wellicht met de hornets.
 
he er heeft iemand op koninginnedag gestemd :( .

wat heeft u tegen de koningin??

persoonlijk ben ik vanaf een uur of 11 niet meer in staat te rijden op die dag hoor
 
Yes!!!! hier komt tie dan. Ik kom ook: alle datums. OK
Behalve oranjedag en 7mei niet.
Of het moet heeeel slecht weer zijn.Dan kun je beter aan de tap hangen. :9~


PAROOST ALLEMAAL :+

lekker
 
Yes!!!! hier komt tie dan. Ik kom ook: alle datums. OK
Behalve oranjedag en 7mei niet.
Of het moet heeeel slecht weer zijn.Dan kun je beter aan de tap hangen. :9~


PAROOST ALLEMAAL :+

lekker

kan me de laatste keer herrineren dat het flink slecht was dat je toch kwam. bier drinken doe je maar na de rit hoor.
maar gezellig je er weer bij te hebben. :Y
 
Joehoe! Joep komt ook weer....

:Z :z truste
Zonder Joep geen Hornetmeeting toch :? _O-
Fijne dag allemaal...gaat er nog iemand een voorproefje op de Hornetrit nemen vandaag? :Y Tis prachtig weer *O*

Helaas moet BB werken anders was ze wel ff een rondje gegaan :Y Klein rondje dan want het is niet normaal koud volgens mij... B|
 
Zonder Joep geen Hornetmeeting toch :? _O-
Fijne dag allemaal...gaat er nog iemand een voorproefje op de Hornetrit nemen vandaag? :Y Tis prachtig weer *O*

Helaas moet BB werken anders was ze wel ff een rondje gegaan :Y Klein rondje dan want het is niet normaal koud volgens mij... B|

En met BB erbij maakt het toch helemaal compleet.... :W

En nu rijden? :N Te koud -O-
 
Is het lek al gedicht? Ik anders nog wat voor je liggen....
(Afbeelding)

:+

B|

full



Lek dichten....... neuh.... er zit inmiddels een nieuwe groene tank op. Hij heeft ook al een grote beurt gehad en nu wachten we nog op een gemodificeerde stuurdemper. Die was namelijk de oorzaak v/h lek. Ook moeten ze nog wat kleine dingetje verhelpen maar ik ben blij als The Green Hornet wéér helemaal klaar is voor 2006. :Y
 
Veel bier drinken!! dan trekt men vrouwke aan mijn oren.
voor de rest hoef ik niets te verklaren HEheha.
Joep :+
 
En met BB erbij maakt het toch helemaal compleet.... :W
En nu rijden? :N Te koud -O-
Bloos bloos :) Lieve HornEd.. *O* *O*

Maar ook een beetje een watje hoor... O-) :X Tis wel koud maar wel heerlijk weer...ennuh je moet ook nie zo lang gaan want anders heb je geen vingers meer over.. :N

BB heeft niet eens winterhandschoenen....kun je nagaan.. 8-)


Maarreh....zonder HornEd beginnen we ook nix hoorrrrrrr.... :} zelfs je ouwe bike komt.. :} ...onafscheidelijk blijven die 2 gewoon..HornEd en z'n Hornetje.. ;)
 
Maar ook een beetje een watje hoor... O-) :X Tis wel koud maar wel heerlijk weer...ennuh je moet ook nie zo lang gaan want anders heb je geen vingers meer over.. :N

BB heeft niet eens winterhandschoenen....kun je nagaan.. 8-)

hulde :} . [me]fitrefo zou wel willen maar zijn motor is niet verzekerd voor weggebruik tot 1 maart O-) [/me]
 
hulde :} . [me]fitrefo zou wel willen maar zijn motor is niet verzekerd voor weggebruik tot 1 maart O-) [/me]

Moet ik ook FF wachten. Maar februari is maar een korte maand.
Is zo 1 maart. Vind het toch te koud,dan maar een watje.
waarom kou lijden als er genoeg koekblikjes voor de deur staan.
Kun je toch de helm in de auto opzetten.


:P
 
Moet ik ook FF wachten. Maar februari is maar een korte maand.
Is zo 1 maart. Vind het toch te koud,dan maar een watje.
waarom kou lijden als er genoeg koekblikjes voor de deur staan.
Kun je toch de helm in de auto opzetten.


:P
Nee Joep dat is gewoon smoesjes bedenken om te verhullen dat je een watje bent.. }) BB is net op en neer naar Den Haag geweest...zonder winterhandschoenen. Koud, maar toch echt wel weer heerlijk om te rijden :} :] Oh...het is gewoon niet goed voor eenmens om maanden niet op je fiets te zitten *D Dus BB trotseert de kou en de pekelzooi! Moet zo nog wel met koud water mijn fietsje afspoelen..dat dan weer wel..het is wel een hoop Xtra werk maar daar hebben bikkels wel wat voor over.. ;) _O- Sjow...nu eerst een warme chocomelk...want van bier wordt ik nu ff nie warm hoor _O-

BB vindt die paar tientjes besparing van verzekering niet opwegen tegen al die tijd niet rijden.. ;) :W
 
zei ik toch! dan maar een watje
Nee voor die paar tientjes doe ik het niet.
Kan er gewoon niet meer tegen. De kou bedoel ik.
Maar uhhmm toch maar liever een biertje.
 
zei ik toch! dan maar een watje
Nee voor die paar tientjes doe ik het niet.
Kan er gewoon niet meer tegen. De kou bedoel ik.
Maar uhhmm toch maar liever een biertje.
_O- _O- Nee snap het helemaal hoor.. ;) Moet ook eerlijk dat die warme chocomelk nog niet helemaal geholpen heeft.. :N

Misschien dat biertje beter helpt ;) proost...Hips.. :W
 
Moet zo nog wel met koud water mijn fietsje afspoelen..dat dan weer wel..het is wel een hoop Xtra werk maar daar hebben bikkels wel wat voor over.. ;)

BB vindt die paar tientjes besparing van verzekering niet opwegen tegen al die tijd niet rijden.. ;) :W


niet vergeten droog te wrijven he, anders hangen er morgen allemaal ijspegels aan.. :P

ik doe het ook niet echt voor de tientjes. maar ben van verzekering gewisselt omdat mijn oude een stel oplichters zijn.. 104 euro voor all risk per maand :( . en toen ik bij deze ging was het net heel koud en dacht ik, dan maar even een winterstop. scheelt toch weer en rijden doe ik nu toch niet echt.

mis het wel btw...denk dat ik volgend jaar gewoon de winterstop er weer af haal.
 
niet vergeten droog te wrijven he, anders hangen er morgen allemaal ijspegels aan.. :P
ik doe het ook niet echt voor de tientjes. maar ben van verzekering gewisselt omdat mijn oude een stel oplichters zijn.. 104 euro voor all risk per maand :( . en toen ik bij deze ging was het net heel koud en dacht ik, dan maar even een winterstop. scheelt toch weer en rijden doe ik nu toch niet echt.
mis het wel btw...denk dat ik volgend jaar gewoon de winterstop er weer af haal.
Neeeee....geen pegels aan mijn bjoetie.. ;)
Ah...wat betaal je nu dan als ik vragen mag? Ik zit gewoon bij KNMV...bevalt goe..
Tja en voor die paar tientjes winterstop...dat rij ik er wel vanaf...heb al genoeg plezier gehad de afgelopen weekjes...entis zo mooi met dit winterweer..(op vandaag na dan he :P )....

Hmmmm...beter...volgend jaar de kouwe kouwen Hornetrit dus.. ;) Ik kon er gewoon niet tegen als ik een motorrijder langs zag crossen...dus BB gewoon op de motor..ook al heb ik nu heel klouwe vingertjes...ik heb toch genoten..!!

Trouwens..zoals joep zegt...de winter is nog maar kort...dus tot gauw op je gele bjoetie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan