Horneteers > door 't groene hart!

Wanneer??

  • zo. 10 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zo. 17 juni

    Stemmen: 4 26,7%
  • zo. 1 juli

    Stemmen: 1 6,7%
  • zo. 8 juli

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
jammer dat we elke keer niet kunnen als jullie iets organiseren heb een drukke tijd achter de rug en gingen dit weekend naar de moezel op vakantie.
is niet zo best gegaan ben op mijn plaat gegaan maar het ergste was dat mijn dochter achterop zat het regende met bakke uit de lucht en een die met ons mee reed schrok ergens van en ik kon niet anders dat remmen
we hebben gelukkig niks maar mijn motor toch wel flink beschadigd
maar ja gelukkig wij niet .
maar hoop er volgende keer weer een keertje bij te zijn.

:N balen zeg... altijd minder als er een hornet op zijn kant gaat, dochter flink geschrokken zeker ?
Wij hebben in iedergeval mazzel gehad, we hadden 8 dagen eifel geboekt, maar zaten uiteindelijk in griekenland in de zon, in plaats van in duitsland in de regen.

Snel de Hornet weer opknappen en zelf een meeting organiseren wanneer het je wel uitkomt ;) Heb begrepen dat Dilbert in iedergeval de eerstvolgende organiseerd :+

@ Flaterik, er is maar 1 foto echt mislukt, 1 grote waas, was de tegenfoto van deze ;)

full


voorderest allemaal meer van hetzelfde


 
jammer dat we elke keer niet kunnen als jullie iets organiseren heb een drukke tijd achter de rug en gingen dit weekend naar de moezel op vakantie.
is niet zo best gegaan ben op mijn plaat gegaan maar het ergste was dat mijn dochter achterop zat het regende met bakke uit de lucht en een die met ons mee reed schrok ergens van en ik kon niet anders dat remmen
we hebben gelukkig niks maar mijn motor toch wel flink beschadigd
maar ja gelukkig wij niet .
maar hoop er volgende keer weer een keertje bij te zijn.

'( Sh*t, dat is balen. Zonde van je motor, hopelijk verzekeringswerk?!
Gelukkig hebben jullie zelf niets, wel flink geschrokken denk ik en een deuk in je ego. Ik weet hoe het voelt, ben vorig jaar gevallen. Gevolg: pink uit de kom, moest ruim 5 weken in het gips om het goed vast/recht te krijgen, maar zal nooit 100% meer zijn. En een grote deuk in mijn zelfvertrouwen, plus 2500 euro schade, ex arbeid. Motor was ± half jaar uit de all-risk '( .
Succes met het herstellen van je HORNET.
 
:N balen zeg... altijd minder als er een hornet op zijn kant gaat, dochter flink geschrokken zeker ?
Wij hebben in iedergeval mazzel gehad, we hadden 8 dagen eifel geboekt, maar zaten uiteindelijk in griekenland in de zon, in plaats van in duitsland in de regen.

Snel de Hornet weer opknappen en zelf een meeting organiseren wanneer het je wel uitkomt ;) Heb begrepen dat Dilbert in iedergeval de eerstvolgende organiseerd :+

@ Flaterik, er is maar 1 foto echt mislukt, 1 grote waas, was de tegenfoto van deze ;)

[afbeelding]

voorderest allemaal meer van hetzelfde

:(


:+
 
nou meer schade dan gedacht 3200 euro's
misschien wel tijd voor een andere hornet
wat je met zo'n schuiver al voor koste maakt dat had ik niet gedacht
er staat een demo hornet bij de motorzaak dus voor een leuk prijsje moet dat kunnen
wie weet maar dan horen jullie het zeker
 
Terug
Bovenaan Onderaan