Horneteers > door 't groene hart!

Wanneer??

  • zo. 10 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zo. 17 juni

    Stemmen: 4 26,7%
  • zo. 1 juli

    Stemmen: 1 6,7%
  • zo. 8 juli

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Wow, die Flaterik is pas echt een bikkel! :}
Die rijdt zomaar 2 ritten in verschillende delen van het land op de 8ste... :Y

:+
 
nog steeds geen aanmeldingen van nieuwe horneteers met de 2007 modellen

Ik heb een HORNET 2007, maar moet werken 8 juli. Ik had al een snipperdag aangevraagd voordat ik van deze rit afwist, maar helaas dat gaat niet door ivm de vele collega's die op vakantie zijn.
 
Ik heb de avond ervoor een feestje, dus waarschijnlijk gaat het niet lukken. Mocht ik lichamelijk en geestelijk redelijk in orde zijn 's-morgens kan het ook zomaar zijn dat ik er ben.

:W
 
Ik heb de avond ervoor een feestje, dus waarschijnlijk gaat het niet lukken. Mocht ik lichamelijk en geestelijk redelijk in orde zijn 's-morgens kan het ook zomaar zijn dat ik er ben.

:W

savonds een vent, smorgens een horneteer hoor!!! *O*
 
zet mij maar op de ovb lijst want ziet er naar uit dat ik een weekje op vakantie ga vanaf 7 juli.

[me=]fitrefo is 14 juli 1 jaar getrouwd en heeft zin dat te vieren *O* [/me]
 
Laatst bewerkt:
Hee, goed bezig!
Dus je rijdt na de meeting meteen door naar het vliegveld? _O-


Fijne vakantie!!
 
@ Flaterik & Joep (misschien).

9:30 -9:45 uur bij de BP langs de A27 (Groenekan) :?
Hier vandaan is het ong. 23 min. naar Muiden, kunnen we nog ff een bakkie doen :9~
Ik hoor 't wel...
full
 
Nog meerijders vanaf Purmerend/ Amsterdam/ NH naar de carpoolplaats Muiden?

Aanhaken met de polonaise vanaf waar???? :] :] :] Wordt volgens mij wel lekker rijweertje komend weekend. 8-)
 
Yep, tankstation langs de A27 is goed!
Kan het kloppen dat het geen BP meer is maar pasgeleden is veranderd in 'OK'?
Sinds ik niet meer in Almere werk kom ik er niet meer zo vaak langs (Heeeel veel *O* 's)

In ieder geval denk ik dat het het eerste tankstation na knooppunt Lunetten (A27/A12) is.
Het zal ongetwijfeld wel weer goedkomen, de weersvoorspelling ziet er stukken beter uit dan dat k**weer van de afgelopen tijd!
Al heb ik wel m'n neus flink verbrand op de TT (en dat kwam van de zon, en niet van m'n uitlaat)

Tot zondag!

Tevens schopje :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan