Hornet Lente-meeting 2013: "we blijven steken!"

amras-fefalas

MF veteraan
11 aug 2011
3.578
4
Stationsbrug zuid, Container 12
*O* *O* HONDA Hornet Lente-meeting *O* *O*

p7011674.jpg


DE HORNETEERS GAAN ER OP UIT!! TOT VANMIDDAG!

Waar ontmoeten we elkaar? : De horneteers ontmoeten elkaar bij de Mac Donalds aan de Lange Amerikaweg in Apeldoorn op steenworp afstand van een Benzine pomp en de A1. klik-kaart

Wanneer komen de Horneteers samen? : 21 April 2013 om 12:00 uur *



De hornet-route: Navigatie Reservelink
Als je een navigatie hebt, neem deze dan mee! De groep begint nu aardig uit te groeien :+
Het weer op 21 april: vrij zonnig, 15 graden, neerslag 0 mm ( 10%) windkracht: 2. Bron: weeronline.nl 18-04 23:29

Waar leven de Horneteers!? Klik

Aanvullende info., Disclaimer, overige. :
De Hornet Lente-meeting is bedoeld voor hen die een leuke middag willen hebben met gezellige mensen.
-Onrust-stokers doen er goed aan om de Horneteers met rust te laten zoals de Horneteers ook anderen met rust laten.
-Stunten, hetzij wheely's, stoppie's, burnen etc. wat bij wet verboden is, met je Hornet word niet gewaardeerd. Deze mogen vertrekken.
- Bij een eventuele rit wordt er een rustig tempo aangehouden, is deelname geheel op eigen risico en dient men zich volgens de verkeersregels te gedragen. Anders mag men vertrekken.
- initiatiefnemer(s) behoudt zich het recht voor om individuen te weigeren bij (verdere) deelname om indien nodig sfeer en veiligheid te waarborgen.
- Deelname aan de Hornet Lente-meeting is geheel op eigen risico! De initiatiefnemer(s) zijn niet verantwoordelijk voor gevolgen van deelname en/of gelede schade in welke vorm dan ook!
- Communicatie-fouten in welke vorm dan ook zijn voorbehouden.
- bij het niet vertonen van een glimlach, moet men voor straf een Happy Meal eten MÉT worteltjes! :)


*O* Aanwezige Horneteers *O* :
Amras-Fefalas
GijsV1991 (Ovb. )
Jorissu (ovb )
MK050 (ovb )
woldhek ( ovb )
Arne1985
Luc cb900
deathbane
Stoepkrijt (ovb)
wielhelm (ovb )
Mudchains (ovb)
Augusto
blondie
buzzing hornets
Bertjuh_24
Knorro
LeMarc
Wildeknak
Uhurow
 
Laatst bewerkt:
Ook aanwezig als we ook een stukkie gaan knallen. Daar was de locatie toch ook op uitgezocht? :p
 
Aanwezig! Zaterdag eerst op circuit assen tijdens de landelijke motor dagen en zondag de hornet meeting.. Kan niet beter!! :]
 
zet mij er ook maar bij
zal het meteen in de agenda zetten
mits een beetje knap weer maar dat is natuurlijk logisch :P
moet dan alleen van uit Schagen komen
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er ook maar in dan (ovb van redelijk weer en lekker brommen natuurlijk ).
 
Laatst bewerkt:
OVB van diverse factoren, kom ik ook die richting uit.
 
goede avond mede Horneteers
zet mij ook maar op de lijst
laatste keer is goed bevallen dus genoeg reden voor mij om weer mee te rijden
zijn er Horneteers die langs door of in de buurt van eindhoven komen
als ze naar de meeting rijden
mischien kunnen we wat afspreken om met meerdere Horneteers naar de meeting te rijden
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ongeveer via Eindhoven. Ik rij via Son & Breugel. Niet via de snelweg maar lekker binnendoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan