Hornet Lente-meeting 2013: "we blijven steken!"

Ik vertrek 21 april wss uit Zwolle. Mochten er nog mensen zijn die daar ook vertrekken of langskomen laat het even weten! Misschien kunnen we dan samen die kant op rijden. :]
 
Even voorstellen onder de hornet rijders !!
full


Hallo ik ben de trotse eigenaar van deze speciale hornet, gedoopt als Buzzing Hornet.

Motor 2 jaar geleden met toeval tegen gekomen bij Hofland motoren in Amersfoort.
Het is een officieele speciaal gebouwd in 2001 door Brugman motoren in opdracht van Honda, om zo de hornets weer te promoten op de beurs. Brugman heeft zich toen laten inspireren door een formule 1 team die toen die tijd gesponserd werd door het sigaretten merk Benson & Hudsun onder deze reclame mocht er binnen europa niet gereden worden hier werd dan de naam Buzzing Hornets gebruikt en had de wagen de uitstraling van een wesp. Deze uitstraling is de inspiratie geworden van deze motor. Google maar eens op afbeeldingen "buzzing hornets".
Verleden jaar heb ik zelf het onderkuipje ernog bij opgezet, dit kuipje kwam ik in geele toestand tegen op markplaats en met een beetje spuitwerk en gepaste stickers gepimpt.
Ook heb ik toen het hele uitlaat systeem veranderd in een korte uitvoering.
Dynojet erop laten zetten en de hele motor laten afstellen doormiddel van een testbank run.

Voorlopig effe klaar, maar heb nog wel wat dingen in me hoofd wat ik er ooit nog op wil bouwen.

Ik kijk al uit na de meeting van de hornets, heb er zin in.

vrgr,

De Buzzing Hornet.
 
Laatst bewerkt:
Ervan uitgaande dat het gewoon knap weer is ben ik erbij!
Afgelopen week de hornet weer opgebouwd na mn schuiver van vorig jaar.
 
Je staat ook op de MAP Knorro :]

Mitchell (amras-fefalas ) de link kan al wel in de OP.
Van een aantal weet ik de woonplaats niet, maar die zullen zich nog wel melden.
 
Zojuist mezelf geïntroduceerd in het Hornet topic. En lijkt me meteen leuk om in het echt ook even te meeten. Dus ik ben erbij ovb van droog weer. :)
 
In het Hornet topic al gemeld. Als het weer een beetje meewerkt ben ik numero 23! Kom vanuit Rotterdam (of wellicht Kampen vanaf mijn ouders...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan