Hornet Forum goes Germany

Gijs

MF veteraan
26 mrt 2012
2.205
0
Na het idee om een stand meeting te doen kwam het idee om de Eifel aan te doen ook ter tafel.

Vrijdag middag/avond snelweg heen - zaterdag toeren - zondag terug.

Datum: 5-7 Juli. (Even kijken wie wanneer op vrijdag gaat rijden en waar te verzamelen)
Routes:
Overnachtingen en prijs (2 stuks): Nader te bepalen.
Deelnemers:

  1. Gijs (Asten)
  2. LeMarc (NH)
  3. Arne1985 (NH)
  4. bert94 (Z-Limburg)
  5. Mrtn88 (Z-Limburg)
  6. deadliest88 (Asten)
  7. Rene1972 (ovb overleg met gezin)
Meld even of je interesse hebt en welke datum je het beste schikt.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, das de daad bij het woord voegen ;)

Ik ben voor:
-Vrijdagochtend heen en zondag terug.
- Alle data in Juli is prima omdat ik dan toch dikke vette studenten zomervakantie heb... ;)
- Schoon en droog asfalt, elke 100 meter een bocht en een zonnetje tijdens het rijden en de heerlijke biertjes op het terras! :)
 
Laatst bewerkt:
Gijs goed bezig!

Ik heb geen verlofdagen meer :N , dus mijn voorkeur gaat uit naar zaterdagmorgen heen rijden of vrijdag laat in de middag/avond snelweg.

Ik kan 5-7 juli of 12-14 juli, de andere datums ben ik op vakantie :9~
 
Helaas, ik zal af moeten haken. Gezien de financiele situatie zal ik een jaartje moeten wachten.
 
Ik kan alleen 2-4 augustus, ben in juli op vakantie..

Om die reden kan ik ook geen vrij krijgen op de vrijdag, dus ik zou op zn vroegst vrijdagavond kunnen. Mocht toevallig 2-4 augustus de gekozen datum worden, dan zal ik er wrs wel bij zijn. Als 't een datum in juli wordt, ook prima, sla ik een keertje over :)

(ovb dat er wel een zomer-meeting komt :P )
 
Hmmm effe mn planning navragen welke van bovenstaande datums vrij te vragen zijn i.v.m mijn vak beveiliging is het minder flexibel...
 
Had graag een keer meegewild. Ik heb maar 2 weken vrij, waarvan ik 2 weekenden weg ben. Oostenrijk en een dagje Slovenie en Italie meepikken. Eifel komt de volgende keer weer wel.
 
NICE!!
ben voor optie 2.
datum: 5-7, 19-21 of 26-28

s'ochtens weg kan ook maar dan moet er eerst een datum zijn. Kan ik kijken of ik vrij kan krijgen.
 
ik zou alle datums kunnen, heb tenslotte zomer vakantie:P
kan alleen nog niet zeggen op welke datum ik kan vertrekken.
bedoeling is dat ik de hele vakantie ga werken, maar valt nog niet te zeggen wanneer het hoe druk word en of ik dan vrijdag's vrij kan nemen
 
Oke mensen ik heb 5+6+7 juli vrij ;) De planning kijkt of ik nog vrij kan krijgen 12 - 14 juli. Tot nu toe onbekend. Als voor de andere datums krijg ik niks meer vrij. Geen verlof.
 
Dus het wordt 5-7 of 12-14???
@Gijs; Wanneer ga je ook alweer naar Frankrijk dan?
 
10-08-'13

Ik denk dat het het 5 - 7 weekend wordt.
6 personen die dan kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ooow 10 okt. pas... dacht deze zomer :9

Ja dacht ook meer mensen Bert, heb dan ook maar een schreeuw gegeven in Hornet topic ;)
 
Ik ga liefst in de ochtend al weg.
Doe hier in Hoofddorp altijd de markt opbouwen vrijdagochtend dus ben toch al veeeuls te vroeg op :P

Ah ja 10 augustus dus... hmmm jammer. Wil namelijk toch wel graag de Spaanse Pyreneeën gaan ontdekken deze zomer, had gehoopt met je mee te kunnen liften maar denk dat het wat aan de late kant is voor mij...
 
Hoe staan jullie qua wegenwacht iedereen lid van ? ik dan wel maar geen dekking in duitsland zal het maar moeten wijzigen ^^ You can never be too safe...
 
Laatst bewerkt:
Geen lid van ANWB, wel pechservice bij verzekeraar (KNMV) maar dat zal niet voor in DE zijn.
Gewoon je BRAVOK/BRAVO-A checken voordat je weg gaat en moet dan wel goed komen. Daar zijn ook genoeg hulpmiddelen in de vorm van motorrijders en garages denk ik.

EDIT: De Hornets zijn volgens mij wel aardig Bullitproof dus zal niet zo snel iets mis gaan... ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo! vandaag 5 juli voor de zekerheid maar vast vrij geregeld! (geen idee of alles al vast staat)
Heb er iig veel zin in!
Wbt de wegenwacht, ik ben met de motor bij routemobiel verzekerd. alleen voor in het buitenland. Kost geloof ik iets van 28 euro in het jaar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan