Hornet en wasa/ wanabeemeeting NL 2008 deel 2

datum....15 of 22?

  • zondag 15 juni

    Stemmen: 8 53,3%
  • zondag 22 juni

    Stemmen: 7 46,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

fitrefo

MF veteraan
20 apr 2004
2.424
0
Hornet en wasa/ wannabeemeeting NL 2008 deel 2

OK een nieuw meeting en een nieuw rit! Iedereen welkom uiteraar, als je je goede humeur maar mee neemt! :+

Vanwege de geografische spreiding der Horneteers en W's wordt de locatie in het midden van het land, en wel arnhem!. we eindigen in scheveningen. route is uitgestippelt, zaterdag 14 juni ga ik hem voor rijden, maar volgens google maps kan het in 3 uur en 51 minuten, afstand 154km. route wordt natuurlijk voornamelijk over de lekdijk gereden :]

kaartje:

full



datum: 15 juni
tijd: 10.30 uur
locatie: Markt, Arnhem (op google maps gewoon dat invullen, zie je het vanzelf)
eindlocatie: scheveningen


aanmelden maar!



Horneteers:

1. fitrefo (duh)
2. Richard (alleen 22juni)
3. horney
4. Dilbert (alleen 22 juni)
5. Honda_Dre
6. Losbol (alleen 15 juni)
7. Nessy (verjaardag)
8. Frasier

was-a-bees:
1. SM-Ronald (KTM 950 SM)
2. Flaterik
3. HornEd (smurfighter)

wannabees:
1. Chestermuis (GSX-R)
2. Menno (Z1000) (alleen 15juni)
 
Laatst bewerkt:
Waar in Arnhem?
Ik kom denk ik ook wel even langsrijden als ik niet hoef te werken

hangt er vanaf wat ik beslis als ik ga proefrijden voor de rit. maar denk in de buurt van de lekdijk. op de posbank afspreken op een mooie zondag zie ik niet zitten... :X
 
nog een stem voor de 15e erbij.. vriend van mij, menno, gaat ook mee. op zijn zojuist gisteren aangeschafte Z1000 :9

aangezien hij geen mf'er is kan hij niet stemmen. dus bij de 15e er in gedache 1 optellen. nu dus 7 voor de 15e, 6 voor de 22e
 
Laatst bewerkt:
nog een stem voor de 15e erbij.. vriend van mij, menno, gaat ook mee. op zijn zojuist gisteren aangeschafte Z1000 :9

aangezien hij geen mf'er is kan hij niet stemmen. dus bij de 15e er in gedache 1 optellen. nu dus 7 voor de 15e, 6 voor de 22e

Dat telt niet! :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan