Hallo allen,
Net gister mezelf even voorgesteld op het forum. Zou even een andere topic opstarten met mijn project, dus bij deze
. Al een lange tijd bezig met het ombouwen van een XR600R naar een Supermotard.
De originele motor zoals ik deze heb gekocht.
Aantal maanden op de fiets gereden en besloten om hem maar eens helemaal op te gaan knappen. Uiteindelijk het idee bedacht om hem te gaan converteren naar een Supermotard.
Rustig begonnen met het uit elkaar halen van de fiets. Blok had maar 6000 kilometer gelopen dus daar eerst geen moeite ingestoken.
Frame laten coaten, net zoals de velgen en een aantal andere onderdelen.
Update 16/3/15:
Na alle onderdelen binnen te hebben begonnen met het geheel weer een samenhangend bestaan te geven. Grotere tank erop zoals hier te zien.
Blok erin, achterbrug weer geinstalleerd en voor en achter velg erook maar weer in.
Ketting besteld en erop gemonteerd en toen maar begonnen met de kabelboom. Nog niet helemaal klaar mee, zit even met wat probleempjes omtrent het vonken van de bougie.
En op het moment staat het beestje er zo bij:
Kappen laat ik nog bijsnijden zodat die mooi in 1 lijn loopt. Moet nog verder gaan kijken welke uitstraling die krijgt qua stickers en kapkleuren. Ook nog opzoek naar een demper en dan maar eens gaan test rijden!