Honda x adv

motormuiss

Rookie
Lid geworden
26 aug 2024
Waarderingsscore
0
Is er iemand die enig idee heeft waar ik een honda x adv 750 kan huren ?

Particulier misschien via MotoShare? Ik vermoed dat het lastig zal zijn vanwege de populariteit en diefstal gevoeligheid van de X-ADV. De verzekering doet toch al extra moeilijk bij motorscooters.

Op Google is helaas niks te vinden. Oprecht niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om een adv te huren.

Particulier misschien via MotoShare? Ik vermoed dat het lastig zal zijn vanwege de populariteit en diefstal gevoeligheid van de X-ADV. De verzekering doet toch al extra moeilijk bij motorscooters.
Binnen Nederland nergens een adv te vinden voor verhuur op MotoShare

Wil je een specifiek een ADV huren, omdat je interesse hebt in dat model om 'm later aan te schaffen of gewoon voor de leuk?
In dat eerste geval zou ik denken ga proefrijden bij een dealer.
In dat tweede geval zou ik denken, waarom niet een andere scooter als die makkelijker te huren zijn en dan een vergelijkbaar gevoel ervaren?

Wil je een specifiek een ADV huren, omdat je interesse hebt in dat model om 'm later aan te schaffen of gewoon voor de leuk?
In dat eerste geval zou ik denken ga proefrijden bij een dealer.
In dat tweede geval zou ik denken, waarom niet een andere scooter als die makkelijker te huren zijn en dan een vergelijkbaar gevoel ervaren?
Inderdaad, ben wel echt van plan om voor de ADV te gaan vandaar zo specifiek

Inderdaad, ben wel echt van plan om voor de ADV te gaan vandaar zo specifiek
In dat geval zou ik gewoon naar een dealer gaan die ze heeft staan. Dan kun je weliswaar niet een hele dag op rijden waarschijnlijk, maar misschien weet je na 15 minuten wel genoeg en vind je het helemaal niks.

Mocht je het na die proefrit wel wat vinden kun je altijd nog wat meer tijd en moeite steken in het kijken waar je er eentje voor een langere tijd kunt rijden of wat met die betreffende dealer afspreken.

Terug
Bovenaan Onderaan