motormuiss
Rookie
- 26 aug 2024
- 6
- 0
Is er iemand die enig idee heeft waar ik een honda x adv 750 kan huren ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een Honda Dealer die een leen/proef model heeft staan die je langer mee mag nemen?Is er iemand die enig idee heeft waar ik een honda x adv 750 kan huren ?
Ik kan het proberen maar schat de kans wel klein..Misschien een Honda Dealer die een leen/proef model heeft staan die je langer mee mag nemen?
Binnen Nederland nergens een adv te vinden voor verhuur op MotoShareParticulier misschien via MotoShare? Ik vermoed dat het lastig zal zijn vanwege de populariteit en diefstal gevoeligheid van de X-ADV. De verzekering doet toch al extra moeilijk bij motorscooters.
Klopt, vandaag helaas gesloten maar ik ben al in afwachting op een reactie via de mailMotor huren - Strada Motoren Dongen hier kwam ik op uit.
Inderdaad, ben wel echt van plan om voor de ADV te gaan vandaar zo specifiekWil je een specifiek een ADV huren, omdat je interesse hebt in dat model om 'm later aan te schaffen of gewoon voor de leuk?
In dat eerste geval zou ik denken ga proefrijden bij een dealer.
In dat tweede geval zou ik denken, waarom niet een andere scooter als die makkelijker te huren zijn en dan een vergelijkbaar gevoel ervaren?
In dat geval zou ik gewoon naar een dealer gaan die ze heeft staan. Dan kun je weliswaar niet een hele dag op rijden waarschijnlijk, maar misschien weet je na 15 minuten wel genoeg en vind je het helemaal niks.Inderdaad, ben wel echt van plan om voor de ADV te gaan vandaar zo specifiek
Sorry, ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang was. Zag op google diverse hits, maar bleek idd buitenland te zijn.Op Google is helaas niks te vinden. Oprecht niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om een adv te huren.