Honda X-ADV

Ik heb een vraagje: waar kan je stroom (via contact) halen voor bijvoorbeeld de garmin navigatie? Kun je daar gemakkelijk bij, of wordt dat een klus voor de dealer?
Achter het achterste rechterzijdeksel zit een accessoire aansluiting. Die is best bereikbaar. Maar je zal wel wat kappen moeten loshalen om daar de voeding van de navi naar toe te trekken. Ik heb daar ook de handvatverwarming aangesloten.
 
Hallo, ik rijd met een honda X-adv 750 2018, en ben op zoek naar informatie om zijkoffersdragers te kunnen plaatsen op dit model,
die van GIVI E22 of die van SHAD 3P voor Shad zijkoffers SH223 of GIVI E22
welke hechtingen of bouten kan je daarvoor gebruiken?
bij voorbaat dank
 
welkom hier. Van wat ik zo lees moet je voor de E22 het PL1156 rek hebben en idd de 3P voor de SH23 koffer… je schrijft SH223 maar je zult wel SH23 bedoelen..

Montage materiaal zit er toch gewoon bij?

Givi
IMG_0692.jpeg


Shad;
IMG_0691.jpeg
 
Mooi dicht bij het kontje waardoor het niet zo vreselijk breed gaat worden 👍🏻
 
Heb van barracuda een radiateur beschermer besteld.. uiteraard is het weer naar italiaanse maatstaven en deugt het ding niet direct.

Er zit 2x 8cm foamtape bij. Dat moet aan de korte kanten. Dus gedaan. Aan de onderkant haak je hem achter de radiateur en bovenaan met 1 bout monteer je hem.

Maar uiteraard zit er teveel speling op en rammelt en klappert dat ding. Dus heb er extra foam opgeplakt en hij zit er nu strak op. Ben benieuwd voor hoe lang.
 

Bijlagen

  • IMG_2954.jpeg
    IMG_2954.jpeg
    371,5 KB · Weergaven: 3
  • IMG_2955.jpeg
    IMG_2955.jpeg
    433,8 KB · Weergaven: 9
Nou had ik eerder al een andere cover.. maar die paste niet 100%. Toen pas gemaakt. Bovenin wat weg geslepen en de gaten onderaan wat uitgeveild. Poos terug moest hij er even onderuit en heb ik m niet meer terug gemonteerd.

Nu blijkt dat die chinees heb gelogen; er zit wat vliegroest op, en het ding is magnetisch. Staal dus geen aluminium.

Hij is ter overname. Aangepast dus voor 2021 model maar van oorsprong denk ik een 2017-2020.
 

Bijlagen

  • IMG_2956.jpeg
    IMG_2956.jpeg
    437,9 KB · Weergaven: 3
  • IMG_2959.jpeg
    IMG_2959.jpeg
    433,4 KB · Weergaven: 3
  • IMG_2958.jpeg
    IMG_2958.jpeg
    544,8 KB · Weergaven: 7
  • IMG_2957.jpeg
    IMG_2957.jpeg
    411,3 KB · Weergaven: 5
Heeft iemand enige idee of de Honda garantie behouden blijft als je er een Akrapovic voorbocht op laat zetten? Zonder verder enige tuning van de software
 
Aangezien de Forza en de X-adv in grote lijnen het zelfde zijn.
Weet iemand het aanhaal moment van de bout van het achterwiel?
 
ITEM
Q'TY​
THREAD DIA. (mm)​
TORQUE N·m (kgf·m, lbf·ft)​
REMARKS​
Rear axle nut​
1​
18​
98 (10.0, 72)​
Self-lock nut​
 
Disaster-Master en Rav4driver bedankt voor jullie antwoord.
Ik heb zojuist de bout nagelopen met een moment sleutel maar zo strak als die gaat met de momentsleutel zo strak zat de bout niet vanaf de dealer.
Nou kan het natuurlijk ook zo zijn dat de momentsleutel niet zuiver meer is.
Ik heb de bout toch maar iets losser gezet want de dealer geeft het advies de bout niet te straks te draaien en houd de bout in de gaten of die niet los komt.
En ga morgen even kijken of ik ergens een momentsleutel kan lenen van iemand.
 
Ik geloof jullie zeker maar vond het erg strak tenopzichte hoe het zat.
Ik wil nu even een momentsleutel lenen van een buurman en kijken hoe dat gaat.
Ik heb gisteren de ketting spanning veranderd maar heb alleen wat moeite met de spanning van die.bout.
Heb je zelf wel is de as aangedraaid?
 
Dan zal t wel niet goed vast hebbe gezete..? Is ooit door de dealer de band oid vervange?

En ja heb zovaak een as los gehad.. niks bijzonders..?
Edit: ik bedoel dus om te demonteren. Niet dat ik m na X-km aan moest draaie
 
Laatst bewerkt:

Wist niet dat dit was uitgevonden door Honda....e clutch dus wel schakelen met voet, maar je hoeft geen koppeling hendel meer te gebruiken!

Die zitten nog wel op en je kan het systeem overnemen wanneer je wil en gewoon weer laten gaan en dan doet hij het weer automatisch.
Ontzettend handig voor mensen die vinden dat een dct net niet schakelt op hun gewenste tijd moment
 
Terug
Bovenaan Onderaan