- Onderwerp starter
- #126
?jammer ik wilde met centen komen kijken, maar inmiddels na email gereserveerd.. (en niet voor mij)
jammer...........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
?jammer ik wilde met centen komen kijken, maar inmiddels na email gereserveerd.. (en niet voor mij)
jammer...........
Nee sorry Wel een GS in Lelystad maar dat heeft niets met een Ascot te maken
Dacht eigenlijk dat dat de Ascot van Daniel was....
Die in Hilversum of Rotterdam?ik dus ook..
Die in Hilversum of Rotterdam?
tja, ze zijn allebei rood... en die in hilversum heeft ook een shadowteller en ronde lamp ja, maar het is echt een andere
Vandaag de Ascot gestart....
Eerst de accu opgeladen en op de startmotor rond laten gaan.... blok is dus goed los
Carburateurs doorgespoeld met verse benzine, en een benzinefilter geplaatst.
Een keren moeten doorstarten maar toen sloeg ie ook daadwerkelijk aan.. :-)
Had ook niet anders verwacht, 't is een Honda hè!
Als motivatie voor als ie straks weer rijdt, een kleine teller aangeschaft...
[afbeelding]
Volgende stap is : carburateurs schoonmaken en checken.
Kleppen stellen...
Sportfilters en een Megaton demper.. Dus de carburateurs moeten toch aangepast worden.
Nieuwe balhoofdlagers en voorvorkeeringen...
Dan maar eens ff rijden en beslissen of ik h'm verkoop of nog verder opknap...
Mvg,
Peter
Zoals in dit topic te lezen is ging ik van 112 naar 127,5.Ik ben ook met de carbs van mijn ascot bezig. Vandaag sproeiers gehaald vanwege open luchtfilters en beetje open uitlaat.
Veel gelezen erover, standaard staan ze kennelijk vrij arm.
Nu heb ik gekozen voor 130 sproeiers, tegen 118 of 122 standaard en ook grotere stationair sproeiers.
ben benieuwd...