Honda VT500 Ascot

Wel er op letten dat je de minerale versie neemt.
Waarom is dat belangrijk? Heb nu weer 10w40 gehaald, om bij te vullen, tot ik een keer een grote beurt doe, dan gaat er misschien iets anders in.

Net even zitten photoshoppen, zit wat ruim in m'n tijd... :+

a8s6yAE.jpg
 
De minerale versie gaat zeker weten goed in samenwerking met jou natte koppeling.
 
Gaat er een beetje als de mijne uitzien 8-) , kwam donderdag nog een Ascot tegen in Nieuwerkerk a/d IJssel..was ook al iets verbouwd.
Mzzzllss,rob.
 
Ook wel leuk :9 Maar ik hou meer van lekker cruisen langs dijkjes, dorpjes en weilanden :+ en daar past dit dan weer niet bij.
 
Vorige week deed ik een ritje naar de supermarkt, en op de terugweg deed de koplamp het opeens niet meer. En het grootlicht ook niet. Het is niet het lampje en niet de zekering.

Ik zie trouwens dat ik ben vergeten te melden dat het te veel toeren maken is opgelost. De koppelingskabel stond gewoon iets te strak afgesteld :)

Stiekem ben ik wel rond aan het kijken voor een andere motor, ik heb nu gewoon te weinig tijd en plaats om er goed aan te werken. Volgend jaar heb ik ook geen OV meer, dus dan is een wat nieuwe motor met een kuip wel fijn.
 
Afgelopen weekend nog naar Ratbikerally in Limburg geweest..
Merk wel een beetje dat het blokje wat minder wordt en ook wel benzine gaat verbruiken..misschien maar ook met de VUT laten gaan 8-)
Mzzzllss,Rob.
 
hoewel een pekelrat, zoek ik toch nog een zijkapje (links bij accu) voor mn Ascot.
wellicht is er iemand van de geinteresseerde lezers die wat heeft liggen? ik hoor t graag.
ziejoe, orbork 0251223420
 
t gaat om een VTwin;
kan best zijn dat kapje van een Ascot 1-cylinder ook past, maar dat weet ik niet.
 
Geloof niet dat dat gaat passen helaas, de types hebben eigenlijk vooral de naam gemeen(maar zijn beiden leuk heb er diverse gehad.)
Kan je ook niet aan helpen want we hebben al mailcontact gehad.
Er bestaat ook een buitenlands VT500 Ascot forum, dacht dat het in dit topic ook stond? anders ff Googlen ofzo.
Succes mzllss,Rob.
 
Hallo Daniël,

Ben je uit ge'Ascot? Zag je bike te koop staan op Speurders :-)

Las ook dat je een ongeluk heb gehad.. gaat het goed met je??

Ik ben zelf niet zo actief met de motors.
Vandaag begonnen met zolder opruimen, om ruimte te maken. Ga de voorvork reviseren.

Gr,

Peter
 
Jep, klopt! Ik had een Transalp gekocht als daily ride, de Ascot is een liefhebbersmotor en ik had er de tijd en mogelijkheid niet meer voor. Na vijf dagen heb ik die TA echter aan gort gereden.

Nu gaat het goed met me: ik loop weer rechtop en zonder krukken. Rennen en andere gekke dingen lukken nog lang niet, maar de revalidatie gaat alsnog veel sneller dan ik dacht :Y

Als het goed is houd ik er niets ernstigs aan over: mijn been moet weer helemaal herstellen. Mijn rug was gebroken (ingezakte ruggenwervels) maar daar heb ik geen last meer van, het blijft echter wel aanwezig: je voelt een bobbel in m'n ruggenwervel. Verder is er nog mijn pols die ik maar tot de helft kan buigen tot wat ik normaal kan, hier zit helemaal geen vooruitgang in en ik ga er binnenkort voor naar een manueel therapeut. Dat laatste is op de lange termijn misschien wel het enige wat lastig blijft.
 
Jep, klopt! Ik had een Transalp gekocht als daily ride, de Ascot is een liefhebbersmotor en ik had er de tijd en mogelijkheid niet meer voor. Na vijf dagen heb ik die TA echter aan gort gereden.

Nu gaat het goed met me: ik loop weer rechtop en zonder krukken. Rennen en andere gekke dingen lukken nog lang niet, maar de revalidatie gaat alsnog veel sneller dan ik dacht :Y

Als het goed is houd ik er niets ernstigs aan over: mijn been moet weer helemaal herstellen. Mijn rug was gebroken (ingezakte ruggenwervels) maar daar heb ik geen last meer van, het blijft echter wel aanwezig: je voelt een bobbel in m'n ruggenwervel. Verder is er nog mijn pols die ik maar tot de helft kan buigen tot wat ik normaal kan, hier zit helemaal geen vooruitgang in en ik ga er binnenkort voor naar een manueel therapeut. Dat laatste is op de lange termijn misschien wel het enige wat lastig blijft.


jammer ik wilde met centen komen kijken, maar inmiddels na email gereserveerd.. (en niet voor mij)

jammer........... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan