Honda VT500 Ascot

Nette motor Henkie!

Update over mijn project:
Vandaag rondje mee gereden, loopt erg goed!
Er zitten nieuwe veren op van AliExpress, ziet er goed uit en lijkt prima. Iets betere stance zo.
 

Bijlagen

  • 20190131_090048.jpg
    20190131_090048.jpg
    158 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20190207-172614.png
    Screenshot_20190207-172614.png
    586,1 KB · Weergaven: 33
7594_14.JPG


Deze week het fotorolletje laten ontwikkelen dat al 9 jaar in mijn analoge camera zat, die nog van mijn vader geweest is. Waaronder een aantal foto's van de Ascot in 2013 bij Westbroek. Ik weet nog dat ik deze foto's maakte en ik had ze ook al wel digitaal (met digitale camera/smartphone) maar toch fijn om zo weer een mooie herinnering naar boven te krijgen. Voor 150 euro gekocht, carburateurs en remmen gereviseerd, Harley-koplampje erop gesleuteld, en een hele zomer de zon achterna gereden als student. Heeeerlijk. Wat een tijden!

Volgens RDW is de motor niet meer verzekerd, maar tenaamstellen nog wel mogelijk, dus hij staat waarschijnlijk ergens geschorst in de schuur...
 
Mooi ding. Ik heb ook nog wel eens voor zo een gekeken. Tis een prachtig model met mooie lijnen. 8-)
 
Hoi allen, eigenlijk staat onze schuur al asociaal vol, maar een Ascot in originele staat, daar ben ik nog steeds een beetje verliefd op. Dus mocht je er een weten, laat het weten!
 
Hoi allen, eigenlijk staat onze schuur al asociaal vol, maar een Ascot in originele staat, daar ben ik nog steeds een beetje verliefd op. Dus mocht je er een weten, laat het weten!
 
brengt qua onderdelen al t dubbele op,
plastic en tank is samen al erg kostbaar, startkoppeling.. ook zoiets.. meters..
rest is vooral oud ijzer..
(denk ik)
 
Dank voor de tip, die witte had ik gezien. Die vind ik wel in een originele staat, maar niet in de bedoeling die ik heb van een originele staat 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan