Honda VT/VTX shadow topic deel 2

@John21 bedankt voor deze tip,
in hun beschrijving stond dat ze schoon gemaakt zouden moeten worden, maar ze waren brandschoon. alles als nieuw, zelfs geen beetje speling op assen of stangen
overigens vandaag al binnen gehad, super snel verstuurd.
goed adresje.
maandag monteren, donderdag naar elefantentreffen 🥳
 
iemand interesse in alle emissie en anti knal klepjes?
anders gaat het de bak in.
tegen verzend kosten, of even ophalen in midden Zeeland
20240211_082110.jpg
 
de carbs zwemmen nu lekker rond, niet dat het nodig is, de set is super schoon. maar als je de ultrasoon toch hebt, waarom niet
20240211_083304.jpg
 
Goedemorgen! Fijn om mee te mogen lezen hier. Twee weken terug deze VT1100 C2 ACE 1997 gekocht. Nu een beetje terug aan het bouwen. Wat cleaner aan het maken. Tassen eraf, sissybar en bagagedrager eraf. Windscherm eraf. De treeplanken voor passagier wil ik ook kwijt. Rijdt heerlijk! Eerste ritjes al gemaakt.
Standaard voetsteunen passagier nog naar op zoek…
 

Bijlagen

  • 5bde286c-0263-46a6-b3dc-f4cff8bc6b71.jpeg
    5bde286c-0263-46a6-b3dc-f4cff8bc6b71.jpeg
    438,5 KB · Weergaven: 0
Mijn betere helft zei toen tegen mij, als ik de floorboards kwijt ben, dan jij ook de floorboards kwijt.

Ik rij dan HD, maar principe is hetzelfde

😊😊
 
Vraag onder de Shadow VT1100 c2 rijders.

Heeft iemand van jullie een werkplaatshandboek? Ik ben op zoek naar een goede schematische tekening van de passagiers voetsteunen. VT1100 C2 ACE 1997. Ik wil weten welke onderdelen ik nodig heb. Dan kan ik het bij een sloop bij elkaar zoeken. Nieuw zit op €120,- en dat is me te gek.
 
Vraag onder de Shadow VT1100 c2 rijders.

Heeft iemand van jullie een werkplaatshandboek? Ik ben op zoek naar een goede schematische tekening van de passagiers voetsteunen. VT1100 C2 ACE 1997. Ik wil weten welke onderdelen ik nodig heb. Dan kan ik het bij een sloop bij elkaar zoeken. Nieuw zit op €120,- en dat is me te gek.
Kijk eens hier: HOME
 
Vraag onder de Shadow VT1100 c2 rijders.

Heeft iemand van jullie een werkplaatshandboek? Ik ben op zoek naar een goede schematische tekening van de passagiers voetsteunen. VT1100 C2 ACE 1997. Ik wil weten welke onderdelen ik nodig heb. Dan kan ik het bij een sloop bij elkaar zoeken. Nieuw zit op €120,- en dat is me te gek.


en anders, stel je vraag hier: https://www.shadowmc.nl/forum/
 
Weet niet hoe actief jullie zijn maar ik heb voor de gein een VT700 gekocht.
Loopt nog niet dus maar eens aan de klus om te kijken wat er aan de hand is.
Vorige eigenaar dacht dat de startmotor wel rond ging maar het motorblok niet, eens testen nadat de accu is opgeladen, die was plat na 2 jaar.
Denk dat ik de carburateurs ook ultrasoon reinig en nieuwe pakkingen e.d. geef.
Voor de rest lijkt hij best goed aangepakt al in de afgelopen jaren (brandstofpomp ziet er recent uit, even als de bougiekabels en voorvork is recent gereviseerd).
 

Bijlagen

  • 1A62AFDD-ECF5-41B1-81D7-D1138EEAB0DC.jpeg
    1A62AFDD-ECF5-41B1-81D7-D1138EEAB0DC.jpeg
    529,9 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan