HONDA VFR750F 1994 Rood RC36-2

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.396
14.454
Een pracht exemplaar uit 1994; van voor tot achter nagekeken en waar nodig/zinvol gereviseerd of onderdelen vervangen
63,800km gelopen
IJsselstein, bij Utreecht

Nieuwe onderdelen:
Banden (Dunlop Roadsmart III)
Bridgeport haakse ventielen
YSS schokbreker (MZ456-320TRL-11)
Remleidingen voor (HEL Performance)
Accu (Yuasa)
Iridium bougies (NGK CR9EHIX-9)
Voorwiellagers en keerringen (SKF)
Spiegels (HONDA OEM 00-01)
Motorolie (MOTUL 5100 10W-40)
Oliefilter (HONDA)
Rem-en koppelingsvloeistof
Voorvorkolie (MOTUL medium-heavy)
Koelvloeistof G12+


Remschijven, remblokken, ketting, tandwielen in goede staat.
Remklauwen voor- en koppeling zuigers gereviseerd
Generator en (nieuwere) spanningsregelaar doorgemeten; alles OK
WhitePower voorvorkveren
Kompleet, origineel HONDA gereedschapsetje incl kettingspanner
Instructieboekje
Clymer werkplaatshandboek
Shop manual addendum


Vraagprijs Eur 2,020
Onderhandelen kan; naast de motor.


1599048119802.png




1599048130100.png




1599048155820.png




1599048176260.png





1599048195837.png





1599048208737.png




1599048222502.png
 
Laatst bewerkt:
Laatste schopje.



Als ie er zondag nog is geef ik 'm aan mijn broer O-) #shareyourwealth
 
Waarom die haast met het verkopen/ weggeven van je motor? Het is toch een prima motor, daar heeft toch vast wel iemand belangstelling voor?
Staat ie in de weg, wordt er te weinig geboden....

Ik zou er bijna hebberig van worden als er je nu voor weinig geld van je motor af wilt. Misschien past er nog net 1 motor bij in de stalling..
 
Ik zou m aan mn broer geven. Veel gatkrabbers in NL gaan € 500 bieden. Voor dat geld liet ik er mijn broer veel plezier van hebben.
Hele mooie machine, kan ie ( jullie ) nog jaren plezier van hebben!
 
Waarom die haast met het verkopen/ weggeven van je motor? Het is toch een prima motor, daar heeft toch vast wel iemand belangstelling voor?
Staat ie in de weg, wordt er te weinig geboden....

Ik zou er bijna hebberig van worden als er je nu voor weinig geld van je motor af wilt. Misschien past er nog net 1 motor bij in de stalling..


Ik heb geen haast en aan mijn broer geven is wat mij betreft niet weggeven O-). Zondag komt ie er op proefrijden en als zijn ogen glinsteren dat is het wat mij betreft klaar.

Er is weinig interesse en er wordt te laag geboden. Dit argument kende ik nog niet "motoren met een kuip brengen niets meer op , ongeacht de staat" _O-
Die kopen dan maar een andere....

Ik heb 19 jaar, 100,000+Km een RC36-2 gehad dus ik heb met plezier (en kennis) deze tiptop gemaakt. Ik heb er inderdaad geen plek voor en 3 andere motoren.
Luxe? Absoluut.
Ga ik m verschijten aan een vreemde? Nee.




Mijn "oude" is helaas TL gegaan in 2016
side_zps1d068241.jpg.afc51ab4c2a93503a0ed0c70ce9e2a40 (002).jpg
 
De VFR is dus in principe "weg".

Kopen kan altijd. Stuur dan maar een PM .
 
Ik wil niet lullig doen maar een béétje gelijk heeft die bieder wel. Deze generatie zit tussen wal en schip. Te ouderwets als patserfiets (dat móet tegenwoordig een naked zijn met hier en daar wat brokstukken erop geplakt als een soort van kuipdelen) en te jong als oldtimer/liefhebbersfiets.

En ja, dat geldt voor alles uit die jaren... Zéker met kuip. Overschot te koop, weinig liefhebbers. Afgeven op mensen die dat wél onder ogen zien verandert daar niets aan. Erg veel geld erin gieten ook niet.

Maarrr... Perfect opgelost zo toch! Dit is absoluut leuker dan je verlies nemen.

Ps - echt niet lullig bedoeld. Ik vind deze fietsen ook ondergewaardeerd. Maar het is nu eenmaal wel zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan